jarossisek 5 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Witam. Nie znam się za bardzo na o/c i chce się dowiedzieć czy takie ustawienia i tempy są dobre : http://img706.imageshack.us/img706/6672/procekm.th.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Maksym Słomski 8 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Nie pokazałeś temperatur w stresie :> Poza tym do 3.6 GHz nie trzeba podnosić napięcia, tym bardziej w e0 Cytuj Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Dawaj więcej jeśli w stresie temp. nie przekraczają 70*C Cytuj Link to post Share on other sites