Pieczarka_cal.PL 4 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Witam, chciałbym nauczyć się grać na perkusji i jakoś nie wiem od czego zacząć. Na razie kupie sobie pada i jakieś budżetowe pałeczki i będę trenował rytm, potem pomyśle nad jakąś tanią perką i gdyby ktoś mógłby mi coś polecić to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Ja bym zaczął od prostego werbla i pałeczek. Jak ogarniesz rytmikę rąk to wziąłbym się dopiero za stopy. Cytuj Link to post Share on other sites
entuzjasta789 0 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) witam. Gram już na perkusji od około pół roku. Wiele zależy czy wolisz akustyczną czy elektroniczną. O akustycznych się nie wypowiem ponieważ jakoś w domu nie mam warunków do grania na niej więc w związku z tym za wiele o nich nie wiem, natomiast o elektronicznych mogę się trochę więcej rozpisać jeśli kiedykolwiek będziesz chciał zakupić perkusje elektroniczną tutaj jedyny słuszny wybór to: albo Roland albo Yamaha. Unikaj chińczyków za 1000zł-1500zł. Nacieszysz się chwilę, usłyszysz bądź pograsz na czymś markowym i chiński sprzęt odstawisz w kąt szybko się zniechęcając- dotyczy to także "markowego" alessisa:) w zasadzie mam tutaj na myśli słynną dm6. Alessis DM10 jest dobrym sprzętem ale pady z naciągiem naturalnym są baaadzo głośne i wiele osób uważa ze nie ustępują perkusji akustycznej pod względem wydawanego hałasu choć mimo to moduł dm10 jest naprawdę przyzwoity. Ale wracając do zakupu: polecam dig drum (polski producent padów,nowy=1600zł) +modłuł rolanda, yamaha i masz zestaw który napewno będzie spełniał Twoje oczekiwania. Jeśli chodzi o pełny zestaw w zasadzie roland wygrywa pod względem padów-> są gumowe i siateczkowe(w niższych modelach tylko werbel siateczkowy ) natomiast yamaha ma pady gumowe lub silikonowe,guma nie jest zła ale głośna i małą ma czułość natomiast o silikonowych się nie wypowiem ale po