Arlekin 262 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) a po co ? sami przypakujemy i zgolimy włosy, i kierunek Focus Park Edytowane 25 Maja 2013 przez rysiek-z-klanu Cytuj Link to post Share on other sites
VIOLENCE 17 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Rozejrzyj się za Honda Civic VI najlepiej z silnikiem 1,5 V-TEC. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 a po co ? sami przypakujemy i zgolimy włosy, i kierunek Focus Park jedziemy beata 5l w automacie jutro do focusa na ff6? Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 na co chcesz Cytuj Link to post Share on other sites
michael26 8 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 fajnym samochodem będzie też Ford Fokus Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 ale nie ma wersji 5L i to eliminuje Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Z tych wszystkich najtaniej będzie wychodził w utrzymaniu Golf/Ibiza ze względu na cenę części. 1.6 16V 102HP znosiły dobrze gaz, z tym że trzeba znaleźć kogoś kto to ogarnia a w naszym kraju graniczy to z cudem. Wszyscy co Ci polecają jakieś śmieszne Civic itp niech się zastanowią i przeczytają co chce autor, Civic prowadzi się jak kibel a ceny ma jak rasowy japoniec, to samo z innymi "Japońcami" jak Toyota, Nissan. A kolega co wyszukał Imprezę za 9000 jest mistrzem i na oczy auta nie widział i pewnie nie wie że do tego trzeba dołożyć minimum drugie tyle by dało się jeździć Fokusy też ujdą ale miały słabiutką blachę, więc albo niebity albo nie przeszkadza Ci że po roku z pięknego białego zrobi się w brąz łatki, bo mechanicznie nic nie zarzucę im Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 a BMW nie ocenisz ? Cytuj Link to post Share on other sites
kubaset97 62 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Ford Fiesta? Sam mam 2005 r. po lifcie i całkiem, całkiem Ew. jak zdecydujesz się na coś większego to poszukaj Forda Mondeo 2002 r. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 poszukaj Forda Mondeo 2002 r. Gniją. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) Fiat Stilo akurat jest dość dobrym i rozsądnym wyborem. W gazetach poleca sie silnik po modernizacji konstrukcji GM (Z16XEP), jako bardziej elastyczny. Haczyk w tym, że polecają je gazety motoryzacyjne, a nie użytkownicy. Posiadacze Fiatów zdecydowanie je odradzają, zresztą na forach Opla też nie mają one dobrej opinii. Silnik fiatowski dobrze znosi gaz, w przypadku silnika GM jest już gorzej ze względu na regulację luzu szklankami. Silnik Fiata ma 1596 ccm i 103 KM, a GM 1598 ccm i 105 KM. Jeżeli ma być LPG to tylko z silnikiem Fiata. Podstawowe pytanie, czy to 10 k jest na sam samochód i masz dodatkowe 2-3k na pakiet startowy, czy też nie. Jeżeli w 10k ma się zmieścić rejestracja, drobne naprawy i ubezpieczenie, to na samochód zostaje około 8 k zł. W tych pieniądzach bym Ci polecił Megane 1 PH 2 z silnikami 16V. Silniki bardzo dobrze znoszą gaz, a sama konstrukcja samochodu jest prosta i jest dużo zamienników. Dodatkowo zamienniki dobrej jakości kosztują rozsądne pieniądze. Remont całego przedniego zawieszenia na markowych częściach ( np. Delphi) można zamknąć w 800 zł. Meganka jest też moim faworytem, bo ta przed liftem była moim pierwszym autem i miałem nieźle opanowaną jej budowę. Jak ją sprzedawałem miała na liczniku prawie 240 tyś km z czego 160 tyś na LPG i nigdy mnie nie zawiodła. Nawet w największe mrozy zawsze odpalała za pierwszym razem i dowoziła mnie do pracy. Jedna ważna kwestia, jak dbasz tak masz i marka ma bardzo mało do powiedzenia w kwestii awaryjności używanych aut. Warto szukać aut kupionych w Polsce z potwierdzonym przebiegiem. Edytowane 25 Maja 2013 przez Pawel7 Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) a BMW nie ocenisz ? Nie znam i nie lubię to co mam oceniać ? Z16XEP Wiele aut ma LPGa i mimo 200k przebiegu pracuje dobrze, mówię o tym z GM. I części tanie jak barszcz nawet w ASO. Edytowane 25 Maja 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 W silniku Z16XEP po dłuższym czasie na LPG lecą zawory. Większość osób myli ten silnik z Z16XE, który ma hydrauliczne popychacze. Poniżej kilka opinii, problemy z luzem zaworowym są przy pracy na benzynie, a LPG jeszcze je pogłębia. http://autokacik.pl/showflat.php?Number=285627426 http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=8&t=6687&start=15 http://www.zafiraklub.pl/forum/viewtopic.php?p=99312 Cytuj Link to post Share on other sites
mwlupus0 1 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 http://otomoto.pl/opel-astra-2004r-5-drzwi-1-6-classic-C28943551.html Silnik na Z16XER - lubią gaz (z doświadczenia wiem), dobra blacharka i zaplecze części. Konstrukcja cepa i całkiem zaufana marka. Popularnośc modelu to niższe OC. 5 drzwi i znośny rocznik. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
errorplus 22 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) Szukaj japończyka Gwarantuje niezawodność tych aut i tanią eksploatację Poszukaj może jakąś Toyotę Takie porównanie mam Forda Fieste i Toyotę Avensis (już druga po Corolli). Jeżdżą dzień w dzień i Toyota wymaga tylko wymiana takich rzeczy koniecznych jak rozrząd etc. Natomiast Fiesta wymaga ciągłego wkładu finansowego(od zawieszenia po jakieś durne duperele jak silniczek od nawiewu, czy pedał gazu, który już 3 razy wymieniałem na nowy... A części tylko oryginalne oczywiście) . Mam także Hyundaia i tak samo jak Toyota nie "pochłania" pieniędzy + Toyota jest strasznie ekonomiczna a to kombi i silnik 2.0TDI. Edytowane 25 Maja 2013 przez errorplus Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) Jak Toyota, to w przypadku VVTi lepiej nie wkładać LPG, a jak już, to coś porządnego u dobrego gazownika. Edytowane 25 Maja 2013 przez Pawel7 Cytuj Link to post Share on other sites
errorplus 22 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 Jeżeli będzie to mała Toyota w diesel'u to będzie także mało paliła Moja jest duża, a w trasie przy 130km/h spala 5l Ogólnie to nie lubię jeździć ekonomicznie, a jej spalanie mnie cały czas zaskakuje w porównaniu do małej Fiesty też w diesel'u Cytuj Link to post Share on other sites
sowix71 1203 Napisano 25 Maja 2013 Udostępnij Napisano 25 Maja 2013 http://otomoto.pl/bmw-318-C29117549.html Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Starsze bmw to auta dla entuzjastów. I nie chodzi tylko o awarie, ale także o opiekę i modowanie.(nie agro tuning). Jak masz smykałkę do grzebania to brać, silniki bardzo żywotne, części kupisz prawie wszędzie. A radość z kazdy RWD bezcenna. Cytuj Link to post Share on other sites
6om6en6 286 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 do 10K proponuję VW Lupo.. 1.2 TDi 3L... automat .. spalanie w trasie 3 litry w mieście nie więcej niż 4.5 litra ropy... Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 880 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Tylko ta skrzynia pseudoautomatyczna to porażka i koszmar mechanika. Cytuj Link to post Share on other sites
6om6en6 286 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 no jedyny minus... ale jak się dba to długo posłuży .. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.