ALF 28939 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Fajna sprawa, przydałoby się też więcej rozmaitych broni i więcej ciekawszych modyfikacji ich... Cytuj Link to post Share on other sites
Frogusss 14 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 (edytowane) Pistolet Raisa jak dla mnie super Edytowane 18 Lutego 2015 przez Frogusss Cytuj Link to post Share on other sites
Wallpy 820 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 @UP Wole jakiś miecz/maczete 1 Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 To już trzeba poczekać na to narzędzie do modowania od twórców. Tutaj to jedynie manipulacja plikami, które da się edytować np. w notatniku, ale efekty są zauważalne. Teraz nie jest już tak łatwo siekać truposzy, zwłaszcza jeśli jest ich więcej w grupie - łatwo dać się osaczyć. Mamy mniej hp, rzadziej znajdujemy loot, dzień i noc są 2x dłuższe. Doświadczenie leci wolniej, tak więc nie wbijemy tak szybko poziomów. Ciekawie rozwiązano kwestię tych 40 poziomów - umiejętności wciąż pozostaje ta sama ilość, ale koszt części z nich wzrasta z 1 punku na 2 lub 3, tak więc mimo większej liczby puntów do rozdania nie zdołamy rozwinąć całego drzewka - musimy wybierać na czym nam zależy Nowe funkcje takie jak bieganie po ścianach czy szybkie wstawanie po dropkicku znajdują się w plikach gry i są przypisane do obecnych umiejętności, ale twórcy najwidoczniej nie zdecydowali się ich użyć, zostawiając schowane animacje dla modderów http://giant.gfycat.com/ForkedBasicFlyingsquirrel.gif Są też takie drobne zmiany jak np możliwość sprawdzenia godziny na zegarku http://giant.gfycat.com/FarawayScholarlyLamb.gif Tutaj changelog głównego moda na którym bazuję - Increased difficulty: now you'll need to earn more experience to gain the higher level skills. Some skills will require more than 1 point to obtain. - Increased level cap and experience required to get there. Currently up to level 40 in all three skill trees. This means you may not be able to get EVERY skill as this would need 42+ skill points, so spend wisely. This works very well in co-op where you can share the burden of crafting items. - Removed frequency of a lot of loot drops. In many situations, you're just as likely to get an empty cupboard as you were to find something. This also removed certain items from locations that seem out of place. (no more disc blades in kitchen cupboards, for example) - Now the only place to get metal scrap is from weapons you find. Decide if you want to repair your own with the metal scrap, or sell a found item for cash. Loot is dramatically reduced.- Incorporated Weapon Restoration Project by Lyravega!! Now you'll have access to a variety of weapons at levels 20-25- Low grade weapons (white and green) are now not as useful. All weapons have slightly reduced damage.- Added cooldown to flashlight (45 seconds use, 6 second recharge)- Added stamina usage to kick (this seems to only function when stamina is already draining from melee)- Reduced ammo carry capacity for pistol, shotgun and rifle (30, 30, 60 respectfully)- Reduced stack sizes for throwables- Increased required components for blueprints. All explosives now require at least a battery, cable, electronics- Increased zombie sight range and light reaction- Reduced health (Bonuses still apply)- Zombies now swarm more (and they're just generally more pissed off)- Enabled wallrunning- Enabled grab expert- Reduced inventory size- Hunger, Thirst, Sleep and More to come when the mod-tools are here...! 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Wallpy 820 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 @UP Jak skończysz daj pliczki do pobrania, chętnie się pobawię w trybie "hard" Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Tego zegarka to mi własnie brakuje. Szkoda, że o tym nie pomyśleli przy tworzeniu gry. Osobiście też bardzo lubiłem bajer z metro, gdzie można było zobaczyć godzinę systemową Ogólnie też jakoś szkoda, że nie dali tłumików do broni czy snajperki Może i gra byłaby zbyt łatwa wtedy, lecz lubię takie klimaty. Cytuj Link to post Share on other sites
qulaa 111 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Jak dla mnie to z broni najbardziej brakuje mi łuku/kuszy Cytuj Link to post Share on other sites
Prophet41 218 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Te Oniony autokary stare to. Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Własnie ukończyłem. 38h wykonując wszystkie misje, latając po mapie itp. Zakończenie mówiąc lekko rozczarowuje... Liczyłem na coś więcej, a jest takie płytkie i oklepane. Cytuj Link to post Share on other sites
Wallpy 820 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 https://www.youtube.com/watch?v=m2Z0XnkAsYs Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 (edytowane) Jak ktoś ma chęć może potestować kompilację modów. Bez nowej gry się nie obejdzie. Wersja 1.01 - zwiększyłem wymagania do odblokowania umiejętności. http://www2.zippyshare.com/v/aMymMKSh/file.html Folder "Data" umieszczamy w C:\Users\nazwa_użytkownika\Documents\DyingLight\out. Program "Dying Light Manager.exe" wrzucamy do folderu z grą, uruchamiamy i klikamy "enable mods" a następnie dużą ikonę "Launch" (możemy również zaznaczyć interesujące nas opcje). Jeśli ktoś chce lepszej grafiki - zawartość folderu "SFX" wrzucamy również do folderu z grą. Mod działa tylko z językiem angielskim. Edytowane 19 Lutego 2015 przez piterrrxd 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5827 Napisano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Ma ktoś ochotę na zaliczenie 5 questów dla acziwka? Brakuje jeszcze 2 osób do kompletu. Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 (edytowane) Coraz to nowe, nieużyte wariacje umiejętności idzie znaleźć w plikach gry http://giant.gfycat.com/EthicalFrailAsiansmallclawedotter.gif Edytowane 20 Lutego 2015 przez piterrrxd 3 Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Ma ktoś ochotę zrobić achivmenta poliarmoria ?? Jest nas 3 i brakuje nam 4 osoby by zrobić 5 zadań do otrzymania tego achivka. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5827 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Dokładanie, bo dzisiaj próbowaliśmy dwa razy i ludzie znikali po 3 questach... Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 A jeden to jakiś nawiedzony był xD Jak coś to płace w królach. Od gościa wyrwałem 160 sztuk xF Cytuj Link to post Share on other sites
DyndaS 2306 Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) a co to za questy? Może jutro jeśli najdzie mnie na DL, to mogę pograć z Wami. Chyba, że to jakieś nudne Edytowane 21 Lutego 2015 przez DyndaS Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5827 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Obojętnie jakie, byle 5 questów z 4 tymi samymi osobami Pewnie fabularne polecimy. Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Ja bym się pisał dzisiaj jeśli to nadal aktualne. Cytuj Link to post Share on other sites
Rafinios 4 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Witam! Niedługo ukończę tą grę (postępy 92%) i moje pytanie czy po ukończeniu fabuły można grać dalej, czy na tym się kończy cała przygoda? Nie wiem jak się kończy gra, więc proszę mi tu nie spojlerować tylko po prostu napisać "Tak, można grać dalej" lub "Nie, gra się kończy" Cytuj Link to post Share on other sites
Arcathic 50 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Można grać dalej po ukończeniu wątku głównego. Cytuj Link to post Share on other sites
MaddoxX 6 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Jak dojdziesz do ostatniej misji, będziesz musiał przejść przez drzwi i wtedy wyskoczy Ci info że po ukończeniu głównej fabuły będziesz musiał wczytać grę do czasu sprzed tej misji i sobie przechodzić misje poboczne i co tylko chcesz. Cytuj Link to post Share on other sites
Rafinios 4 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Dobra dzięki A ile jest misji pobocznych w grze? Bo ja mam zrobione 51 Cytuj Link to post Share on other sites
Maniak_Cpu 19 Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Nowy patch 1.4 bardzo polepszył optymalizację, zarówno użycia ram (wcześniej cieło się że nie dało się grać), teraz ok 3gb ram zajęte i zero jakichkolwiek scięć, a fps 60-130 oczywiście wszystko high ( z v-sync 60 ze spadkami do ok 50) A tak mówili że sterowniki amd są zrąbane OMG a to po prostu niedopracowana gra. Cytuj Link to post Share on other sites
Antiax 2428 Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 (edytowane) Dying Light - edycja specjalna za 250.000£, czyli 1,4 mln zł ! http://media.kotaku.foxtrot.future.net.uk/wp-content/uploads/sites/52/2015/02/B-nyBkjXEAAtL3i.jpg W skład zestawu wchodzi: Dom, który ochroni Cie przed zombie zbudowany przez Tiger Log Cabins. Lekcje parkour prowadzone przez Ampisound - jeszcze więcej bezpieczeństwa przed zombie. Mecz z twórcami gry Dying Light w trybie "Be the Zombie", który wygrasz, żebyś mógł pochwalić się przed swoimi znajomymi. Wycieczka do Wrocławia w celu spotkania się z deweloperami i impreza z konsultantem "Steve the Zombie Consultant". Twoja twarz zeskanowana do Twojego Night Huntera. Markowe noktowizory + pieluchy, jakże potrzebne podczas grania w nocy. 4. kopie gry Dying Light w wersji na Xboxa One (Steelbox) 2. słuchawki Razer Tiamat Figurka Volatile wielkości człowieka. To jak benchmarkowicze, kupujecie ? Edytowane 24 Lutego 2015 przez Antiax 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.