Skocz do zawartości

[MULTI] Dying Light - seria


Recommended Posts

To już trzeba poczekać na to narzędzie do modowania od twórców. Tutaj to jedynie manipulacja plikami, które da się edytować np. w notatniku, ale efekty są zauważalne. Teraz nie jest już tak łatwo siekać truposzy, zwłaszcza jeśli jest ich więcej w grupie - łatwo dać się osaczyć. Mamy mniej hp, rzadziej znajdujemy loot, dzień i noc są 2x dłuższe. Doświadczenie leci wolniej, tak więc nie wbijemy tak szybko poziomów. Ciekawie rozwiązano kwestię tych 40 poziomów - umiejętności wciąż pozostaje ta sama ilość, ale koszt części z nich wzrasta z 1 punku na 2 lub 3, tak więc mimo większej liczby puntów do rozdania nie zdołamy rozwinąć całego drzewka - musimy wybierać na czym nam zależy ;) Nowe funkcje takie jak bieganie po ścianach czy szybkie wstawanie po dropkicku znajdują się w plikach gry i są przypisane do obecnych umiejętności, ale twórcy najwidoczniej nie zdecydowali się ich użyć, zostawiając schowane animacje dla modderów :D

 

http://giant.gfycat.com/ForkedBasicFlyingsquirrel.gif

Są też takie drobne zmiany jak np możliwość sprawdzenia godziny na zegarku :D

 

 

http://giant.gfycat.com/FarawayScholarlyLamb.gif

 

 

Tutaj changelog głównego moda na którym bazuję

 

 

- Increased difficulty: now you'll need to earn more experience to gain the higher level skills. Some skills will require more than 1 point to obtain.
 
- Increased level cap and experience required to get there. Currently up to level 40 in all three skill trees. This means you may not be able to get EVERY skill as this would need 42+ skill points, so spend wisely. This works very well in co-op where you can share the burden of crafting items.
 
- Removed frequency of a lot of loot drops. In many situations, you're just as likely to get an empty cupboard as you were to find something. This also removed certain items from locations that seem out of place. (no more disc blades in kitchen cupboards, for example)
 
- Now the only place to get metal scrap is from weapons you find. Decide if you want to repair your own with the metal scrap, or sell a found item for cash. Loot is dramatically reduced.

- Incorporated Weapon Restoration Project by Lyravega!! Now you'll have access to a variety of weapons at levels 20-25

- Low grade weapons (white and green) are now not as useful. All weapons have slightly reduced damage.

- Added cooldown to flashlight (45 seconds use, 6 second recharge)

- Added stamina usage to kick (this seems to only function when stamina is already draining from melee)

- Reduced ammo carry capacity for pistol, shotgun and rifle (30, 30, 60 respectfully)

- Reduced stack sizes for throwables

- Increased required components for blueprints. All explosives now require at least a battery, cable, electronics

- Increased zombie sight range and light reaction

- Reduced health (Bonuses still apply)

- Zombies now swarm more (and they're just generally more pissed off)

- Enabled wallrunning

- Enabled grab expert

- Reduced inventory size

- Hunger, Thirst, Sleep and More to come when the mod-tools are here...!

 

 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Tego zegarka to mi własnie brakuje. Szkoda, że o tym nie pomyśleli przy tworzeniu gry. 

 

Osobiście też bardzo lubiłem bajer z metro, gdzie można było zobaczyć godzinę systemową :P


Ogólnie też jakoś szkoda, że nie dali tłumików do broni czy snajperki  :wariat:  

Może i gra byłaby zbyt łatwa wtedy, lecz lubię takie klimaty.

Link to post
Share on other sites

Jak ktoś ma chęć może potestować kompilację modów.  Bez nowej gry się nie obejdzie.

 

Wersja 1.01 - zwiększyłem wymagania do odblokowania umiejętności.

http://www2.zippyshare.com/v/aMymMKSh/file.html

 

Folder "Data" umieszczamy w C:\Users\nazwa_użytkownika\Documents\DyingLight\out. Program "Dying Light Manager.exe" wrzucamy do folderu z grą, uruchamiamy i klikamy "enable mods" a następnie dużą ikonę "Launch" (możemy również zaznaczyć interesujące nas opcje). Jeśli ktoś chce lepszej grafiki - zawartość folderu "SFX" wrzucamy również do folderu z grą.


Mod działa tylko z językiem angielskim.

Edytowane przez piterrrxd
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Witam! Niedługo ukończę tą grę (postępy 92%) i moje pytanie czy po ukończeniu fabuły można grać dalej, czy na tym się kończy cała przygoda? Nie wiem jak się kończy gra, więc proszę mi tu nie spojlerować tylko po prostu napisać "Tak, można grać dalej" lub "Nie, gra się kończy" :D

Link to post
Share on other sites

Nowy patch 1.4 bardzo polepszył optymalizację, zarówno użycia ram (wcześniej cieło się że nie dało się grać), teraz ok 3gb ram zajęte i zero jakichkolwiek scięć, a fps 60-130 oczywiście wszystko high ( z v-sync 60 ze spadkami do ok 50)

 

A tak mówili że sterowniki amd są zrąbane OMG a to po prostu niedopracowana gra.

Link to post
Share on other sites

Dying Light - edycja specjalna za 250.000£, czyli 1,4 mln zł ! 

 

http://media.kotaku.foxtrot.future.net.uk/wp-content/uploads/sites/52/2015/02/B-nyBkjXEAAtL3i.jpg

 

W skład zestawu wchodzi: 

  • Dom, który ochroni Cie przed zombie zbudowany przez Tiger Log Cabins.
  • Lekcje parkour prowadzone przez Ampisound - jeszcze więcej bezpieczeństwa przed zombie.
  • Mecz z twórcami gry Dying Light w trybie "Be the Zombie", który wygrasz, żebyś mógł pochwalić się przed swoimi znajomymi.
  • Wycieczka do Wrocławia w celu spotkania się z deweloperami i impreza z konsultantem "Steve the Zombie Consultant".
  • Twoja twarz zeskanowana do Twojego Night Huntera.
  • Markowe noktowizory + pieluchy, jakże potrzebne podczas grania w nocy. 
  • 4. kopie gry Dying Light w wersji na Xboxa One (Steelbox)
  • 2. słuchawki Razer Tiamat
  • Figurka Volatile wielkości człowieka. 

To jak benchmarkowicze, kupujecie ? ;)

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...