Skocz do zawartości

[MULTI] Dying Light - seria


Recommended Posts

u mnie na 8.1 zjada coś w okolicach 5gb

 

 

Taka dla mnie ciekawostka. Jak to możliwe że na win 8.1 gra zużywa 7.2 ~7.5 GB ram a  zainstalowana na win 7 64 bit zużywa tylko 4.2~4.4 GB . Wszędzie te same ustawienia. Ciekawe..
 

Nie wiem jak wy to robicie, ale u mnie na Win 7 64bit zużywa 7-7,3GB... Praktycznie wszystkie programy w tle wyłączone. Może u mnie na GTX 970 brakuje VRAM-u (karta nie raczy wziąć użyć więcej jak 3,5GB), więc reszta leci do RAM-u... 

Link to post
Share on other sites
Tak chodzi gra na gtx 980. Niestety gra wciaz zalicza jakies przypadkowe zwiechy i spadki plynnosci. SLI...nie działa

Wyłącz głębie ostrości, mi to pomogło i freezy zniknęły.

 

 

U mnie prawie na max detalach (cienie high) + sfx chodzi idealnie w stałych 30fps.

W stałych 30fps? Zablokowałeś klatki na 30 czy jak? To niemożliwe, że bez żadnej blokady wszędzie jest tyle samo, przecież to nie konsola :roll:  U siebie na GTX 970 na wysokich detalach (wyłączona głębia ostrości, bo u mnie powoduje freezy oraz rozmycie, bo to ten efekt mi się nie podoba, do tego zasięg widzenia dany na 0... reszta na maksa) rzadko kiedy jest 60 klatek, zazwyczaj tylko w pomieszczeniach. Średnio na mieście 50 i dość często spadki do 40fps... Patch 1.2.1, stery 347.25... 

Edytowane przez Arcathic
Link to post
Share on other sites

na padzie gra się o wiele przyjemniej :)

zgodzę się, sam nawet nie próbowałem grać przy użyciu klawy i mychy, z miejsca uderzyłem w gamepada :P

 

Wyłącz głębie ostrości, mi to pomogło i freezy zniknęły.

na różnych konfiguracjach różne jaja, u siebie gram z wszystkim na max jedynie dystans 50% i gra trzyma te 60fps z vsync bez żadnych freezów itd. Stuttering również ustąpił w chwili zmniejszenia dystansu a cyrki z błędem "resize" po ustawieniu stockowych wartości dla pamięci gpu zniknęły... trochę to dziwne bo w wielu innych grach czy benchmarkach nie było z tym problemu. Widać ta gra tak ma :wariat:

 

//E

Sterowniki jakie mam zainstalowane to 347.26 (można pobrać tu) być może gra lepiej na nich działa, nie wiem jakby było u mnie z poprzednimi sterami.

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites

Jedno jest pewna. Gra wciąga jak ćpun kreskę. Freez występuję czasami przy cutscence rozpoczynającej dialog z NPC. W ogólnym rozrachunku gra działa bardzo dobrze :) Są sytuacje gdzie aż się prosi o kooperację. Dzisiaj na moście chcąc otworzyć zamek w busie policyjnym musiałem utłuc hordy sztywnych przy czym posiłkowałem się molotovem. Mając partnerów u boku byłoby o wiele szybciej i łatwiej ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Sterowniki jakie mam zainstalowane to 347.26 (można pobrać tu) być może gra lepiej na nich działa, nie wiem jakby było u mnie z poprzednimi sterami.

Te sterowniki są po chińsku?  :wariat:

 

U mnie z wyłączonym vsync na podkręconym gtx 970 mam średnio 60-70kl. ze spadkami do maksymalnie 50 (max + zasięg pola widzenia na ok 70%)

To ja nie wiem... może u mnie procesor dostaje zadyszki. Chociaż użycie CPU nie przekracza 70-80%... Może 8GB RAM-u to za mało. Nie mam pojęcia...

Edytowane przez Arcathic
Link to post
Share on other sites

Działa jak chce? To trochę za mocne słowa. W pewnych momentach mamy na ekranie obraz bardziej wymagający (więcej detali, cieni etc.) Tak samo jak masz zaznaczone wszystkie opcje jak na filmiku na karcie zielonych to masz motion blur włączony i inne bajery, a więc podczas ruchu ilośc klatek spada, ale nie drastycznie bo jak wydać chodzi to w 50+ klatkach, a więc gdzie problem ? 


Nie czujesz spadków jak dropy z 60 na 20, a więc nie widzę problemy. Mi podobnie chodzi i nie widzę problemu.


W pomieszczeniach, budynkach mam stałe 75 (nie wiem ile by generowało mam 75hz).


 


 


A jeśli jesteśmy już w temacie to po wielu męczarniach z próbą dołączenia do gry jako zombie drugiego dnia udało mi się i oto rezultat:


 



Link to post
Share on other sites

 

 

Zablokowałeś klatki na 30 czy jak?
 

Tak, zablokowałem w RivaTuner. Nie mam kompletnie żadnych ścinek czy spadków animacji, gra się idealnie. Wszystko na max, jedynie cienie ustawione na "high", bo przy "very high" zjada już ponad 4GB vram. Do tego sweetfx, ale on zjada raptem z 2-3fps ;)

http://s1.bild.me/bilder/060112/5030156DyingLightGame_2015_02_01_00_41_56_249__0-03-09-17_.jpg

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...