Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Taki oto sprzęt zakupiłem pół roku temu w morelach:

Pamięć Good Ram DDR3 4096MB PC1333 CL9 (GR1333D364L9/4G)

Procesor Intel Core i3-2120 3.3GHz (BX80623I32120) BOX

Obudowa SilentiumPC Brutus 410 Pure Black AT X/SSD (BT-410)

Karta graficzna Asus Radeon HD 6670 1GB GDDR5(128 bit), HDMI/HDCP/DVI/DP, BOX (EAH6670/DIS/1GD5)

Dysk Seagate Barracuda 3.5'', 500GB, SATA III, 7200RPM, 16MB, NCQ (ST500DM002)

Płyta główna ASRock B75 Pro3-M

Zasilacz XFX Core 550W 120mm 80+ (P1-550S-XXB9)

Chciałem zainwestować w dysk SSD głównie pod Windowsa, a pozostałe pierdoły zostały by na starym dysku. Czy w ogóle istnieje taka możliwość w moim sprzęcie? Jeśli tak, to prosiłbym o pomoc w wyborze owego dysku, który pasowałby do podanej konfiguracji. Jak przystało na Polaka, szukam możliwie najtańszej i wydajnej opcji. Z racji tego, gdyż jestem laikiem komputerowym, zestaw ten był składany w morelach. A więc podłączenie nowego dysku byłoby dla mnie sporym problemem. Co polecacie, żebym zrobił? Oddać do jakiegoś serwisu? Ile ewentualnie taka przyjemność by kosztowała na teresie stolicy? Z góry dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam. Damian

Edytowane przez damien23

Ile masz złota na taką przyjemność? Ogólnie w przypadku SSD bardzo dobrze sprawdza sie powiedzenie - chytry/skąpy traci 2 razy. Jest bardzo duża róznica pomiędzy budżetowymi modelami, a tymi bardziej cywilizowanymi. Generalnie warto przeznaczyć na to ok, 400zł na model 120-128GB.

Gość usunięty

A więc podłączenie nowego dysku byłoby dla mnie sporym problemem. Co polecacie, żebym zrobił? Oddać do jakiegoś serwisu?