Skocz do zawartości

HD 7950 którą wybrać


Recommended Posts

TwinFrozr nie można zaliczyć do topowego chłodzenia...

 

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-7950-review-benchmark,3207-10.html

 

Nie? Czyli żadnej innej oprócz HIS w zasadzie też nie? Biedny DualX... :)

 

Na jakość chłodzenia składa się temperatura rdzenia, ale też poszczególnych komponentów. A TF III, DCII i DualX mają najlepiej chłodzone sekcje zasilania i pamięci. (HIS-a pomijam bo jest u nas w zasadzie niedostępny bądź za drogi :)

 

Głośność to już kwestia względna - TF III jest najgłośniejszy, ale nadal nie jest to dźwięk przelatującego odrzutowca :)

Edytowane przez Mephic
Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że każdy narzeka na serwis asusa a prawda jest taka iż pewnie usłyszeli od znajomych znajomego wujka ciotki kuzyna szwagra także nie sugeruj się tymi bzdurami zależy od ludzi na jakich trafisz w seewisie.

Link to post
Share on other sites

No ja się natrafiłem na łajzy ze swoim Asusem GTX 260... nigdy więcej od tamtej pory nie miałem asusa i nie mam zamiaru.

A jeżeli komuś trzeba na świeżo to wszędzie można trafić ;p

 

Oczywiście nie mówię że zawsze, ale jeżeli dużo osób natyka się na chamstwo/olewke to raczej procent jest duży. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Chodzi o to że każdy narzeka na serwis asusa a prawda jest taka iż pewnie usłyszeli od znajomych znajomego wujka ciotki kuzyna szwagra także nie sugeruj się tymi bzdurami zależy od ludzi na jakich trafisz w seewisie.

 

To raczej fanboy'e Asusa wyskakują z tekstami, że jak u nich działa, to musi działać u każdego i po co komuś jakiś serwis ?!

 

Myślę, że 99% osób, które miały przeprawy z obsługą serwisową tej firmy nie wspomina tego miło. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Takich statystyk to chyba nigdzie nie ma. Pytanie ile Asusów naprawdę trafia na RMA... 

 

Zresztą jak sami wiecie w internecie na forach najczęściej pisze się gdy jest problem a nie gdy go nie ma. Więc statystyk na podstawie wypowiedzi nie da się budować a już na pewno nie o tym czy serwis jest dobry czy nie. Pozytywy rzadko kto opisuje.

Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem ? Wszędzie, gdzie tylko mogę zachwalam serwis LG na Kujawsko-Pomorskie. Dwa tygodnie po zakupie padł mi TV. Zdarza się, więc jakoś specjalnie włosów z głowy nie rwałem. W nocy zgłosiłem sytuację na stronie LG, na drugi dzień telefon z centrali, później z serwisu i wieczorem mietek przyjechał specjalnie do mnie z Torunia. Dwa dni później dostaję sms'a z przeprosinami, że naprawa się przeciągnęła i czy jutro będę w domu, godzina do dogadania. Awaria w niedzielę w nocy, w czwartek naprawiony sprzęt miałem w chacie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem ? Wiadomo, że jak zostaniesz kiepsko potraktowany to opinia pójdzie w świat, ale chyba coraz więcej ludzi zaczyna przekazywać sobie również pozytywne informacje. Tutejszy temat o sklepach internetowych jest tego świetnym przykładem. Liczyć nie liczyłem, ale zdaje się, że większość postów opisuje transakcje jak najbardziej udane.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To raczej fanboy'e Asusa wyskakują z tekstami, że jak u nich działa, to musi działać u każdego i po co komuś jakiś serwis ?!

 

Myślę, że 99% osób, które miały przeprawy z obsługą serwisową tej firmy nie wspomina tego miło. 

Oo to chyba jestem tym 1% :) byłeś w 1 serwisie to znaczy że ich cały serwis jest zły? na pewno nie.

Link to post
Share on other sites

poczta pantoflowa i nagle wszyscy :) nie demonizujmy tego Asusa - ludzie przede wszystkim nie wiedzą JAK reklamować bo 99% userów krzyczy gwarancja kiedy to jest w zasadzie najgorszy wybór. I stąd  potem wielkie przeprawy. Ja w sumie faktycznie dawałem na RMA Asusa 7950 DCII V2 - zwrot pieniędzy po jednej minucie od wizyty w sklepie. Po prostu ładnie przygotowałem pismo reklamacyjne. No ale jak się nie wie jak to potem leci na serwis Asusa a do tego w 99% przypadków karta w ogóle nie musi trafiać. Warto żeby ludzie poznali swoje prawa.

Link to post
Share on other sites

Zgoda. Ale jeśli reklamujesz na niezgodność towaru z Umową to serwis odpowiada na zasadach ustawy konsumenckiej. Wątpię czy którykolwiek user który tu serwisował kartę się na to powołał. A wtedy i jakość naprawy i czas naprawy muszą być na jak najwyższym poziomie :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...