Mephic 110 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 (edytowane) TwinFrozr nie można zaliczyć do topowego chłodzenia... http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-7950-review-benchmark,3207-10.html Nie? Czyli żadnej innej oprócz HIS w zasadzie też nie? Biedny DualX... Na jakość chłodzenia składa się temperatura rdzenia, ale też poszczególnych komponentów. A TF III, DCII i DualX mają najlepiej chłodzone sekcje zasilania i pamięci. (HIS-a pomijam bo jest u nas w zasadzie niedostępny bądź za drogi Głośność to już kwestia względna - TF III jest najgłośniejszy, ale nadal nie jest to dźwięk przelatującego odrzutowca Edytowane 21 Maja 2013 przez Mephic Cytuj Link to post Share on other sites
Libero 22 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Chodzi o to że każdy narzeka na serwis asusa a prawda jest taka iż pewnie usłyszeli od znajomych znajomego wujka ciotki kuzyna szwagra także nie sugeruj się tymi bzdurami zależy od ludzi na jakich trafisz w seewisie. Cytuj Link to post Share on other sites
Kapucynek 167 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 No ja się natrafiłem na łajzy ze swoim Asusem GTX 260... nigdy więcej od tamtej pory nie miałem asusa i nie mam zamiaru. A jeżeli komuś trzeba na świeżo to wszędzie można trafić ;p Oczywiście nie mówię że zawsze, ale jeżeli dużo osób natyka się na chamstwo/olewke to raczej procent jest duży. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Chodzi o to że każdy narzeka na serwis asusa a prawda jest taka iż pewnie usłyszeli od znajomych znajomego wujka ciotki kuzyna szwagra także nie sugeruj się tymi bzdurami zależy od ludzi na jakich trafisz w seewisie. To raczej fanboy'e Asusa wyskakują z tekstami, że jak u nich działa, to musi działać u każdego i po co komuś jakiś serwis ?! Myślę, że 99% osób, które miały przeprawy z obsługą serwisową tej firmy nie wspomina tego miło. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Takich statystyk to chyba nigdzie nie ma. Pytanie ile Asusów naprawdę trafia na RMA... Zresztą jak sami wiecie w internecie na forach najczęściej pisze się gdy jest problem a nie gdy go nie ma. Więc statystyk na podstawie wypowiedzi nie da się budować a już na pewno nie o tym czy serwis jest dobry czy nie. Pozytywy rzadko kto opisuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Czy ja wiem ? Wszędzie, gdzie tylko mogę zachwalam serwis LG na Kujawsko-Pomorskie. Dwa tygodnie po zakupie padł mi TV. Zdarza się, więc jakoś specjalnie włosów z głowy nie rwałem. W nocy zgłosiłem sytuację na stronie LG, na drugi dzień telefon z centrali, później z serwisu i wieczorem mietek przyjechał specjalnie do mnie z Torunia. Dwa dni później dostaję sms'a z przeprosinami, że naprawa się przeciągnęła i czy jutro będę w domu, godzina do dogadania. Awaria w niedzielę w nocy, w czwartek naprawiony sprzęt miałem w chacie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Ale to Ty A takich ludzi jest generalnie niewielu. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Czy ja wiem ? Wiadomo, że jak zostaniesz kiepsko potraktowany to opinia pójdzie w świat, ale chyba coraz więcej ludzi zaczyna przekazywać sobie również pozytywne informacje. Tutejszy temat o sklepach internetowych jest tego świetnym przykładem. Liczyć nie liczyłem, ale zdaje się, że większość postów opisuje transakcje jak najbardziej udane. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Libero 22 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 To raczej fanboy'e Asusa wyskakują z tekstami, że jak u nich działa, to musi działać u każdego i po co komuś jakiś serwis ?! Myślę, że 99% osób, które miały przeprawy z obsługą serwisową tej firmy nie wspomina tego miło. Oo to chyba jestem tym 1% byłeś w 1 serwisie to znaczy że ich cały serwis jest zły? na pewno nie. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Zanim zaczniesz się wypowiadać na jakiś temat to zaczerpnij związanej z nim wiedzy, najlepiej z kilku źródeł. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Kapucynek 167 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Liberto daj sobie siana. Wiekszosc tutaj, ktorzy mieli Asusa i musieli go reklamowac... maja z tego fatalne wspomnienia 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 poczta pantoflowa i nagle wszyscy nie demonizujmy tego Asusa - ludzie przede wszystkim nie wiedzą JAK reklamować bo 99% userów krzyczy gwarancja kiedy to jest w zasadzie najgorszy wybór. I stąd potem wielkie przeprawy. Ja w sumie faktycznie dawałem na RMA Asusa 7950 DCII V2 - zwrot pieniędzy po jednej minucie od wizyty w sklepie. Po prostu ładnie przygotowałem pismo reklamacyjne. No ale jak się nie wie jak to potem leci na serwis Asusa a do tego w 99% przypadków karta w ogóle nie musi trafiać. Warto żeby ludzie poznali swoje prawa. Cytuj Link to post Share on other sites
Kapucynek 167 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Ale ty nie rozumiesz. Problem z Asusem leży po stronie JEGO serwisu. A nie sklepu gdzie kupiłeś. Są dwie różne sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
Mephic 110 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Zgoda. Ale jeśli reklamujesz na niezgodność towaru z Umową to serwis odpowiada na zasadach ustawy konsumenckiej. Wątpię czy którykolwiek user który tu serwisował kartę się na to powołał. A wtedy i jakość naprawy i czas naprawy muszą być na jak najwyższym poziomie Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.