moose101 0 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Cześć. Posiadam myszke Razer Naga i pewnego dnia umarła. Mianowicie kursor się porusza, dodatkowe 12 przycisków działa. Nie działają natomiast podstawowe dwa oraz scroll. Czy jest jakaś możliwość wykrycia i usunięcia usterki? czy raczej to już nie będzie do odratowania? Gwarancji niestety nie mam. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Spróbuj wgrać od nowa firmware. Do pobrania ze strony producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Light56 56 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) Moja pierwsza Naga padła dokładnie po 3.5 latach na forach czytałem ze pierwsze Nagi tak mają i pada sensor nic na to nie poradzisz Naga Molten i Epic są już zrobione tak jak powinny rzadko, kiedy sensor pada bez przyczyny. Edytowane 17 Maja 2013 przez Light56 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 @Up Chłopie, przestań się podniecać sprzętem srajzera bo momentami przesadzasz. Ludzie handlujący tym sprzętem na allegro przestali go zwozić bo ich uświadomiłem, że jest to nie do naprawienia. W Niemczech za grosze można kupić paletę myszek Razera. Modele Molten, Naga, Epic. Większość ma uwalone lasery. Jeżeli nie działa laser oraz przyciski można próbować wgrać od nowa firmware. Po tej operacji część myszek ożywa na jakiś czas dopóki usterka się nie powtórzy. Powtórka świadczy o uszkodzonej pamięci mikro-kontrolera w myszce. Cytuj Link to post Share on other sites
Light56 56 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) @UP Nie podniecam się tylko szanuję go, ponieważ dzięki Razerowi 100 razy lepiej mi się gra Naga jest bardzo wygodna jak dla mnie i dłoń mi się nie męczy a sprzęt jak każdy inny ma prawo się popsuć nic na to nie poradzimy, że teraz praktycznie wszystko po gwarancji zaczyna padać jak muchy tak samo szanuję sobie bardzo myszki i klawiatury Logitecha. Jak padnie Molten kupię następną lub Epic i tak w kółko każdy gra, na czym lubi. Edytowane 17 Maja 2013 przez Light56 1 Cytuj Link to post Share on other sites
moose101 0 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Jest to Naga Epic. Jak napisałem na początku laser działa, myszka normalnie można poruszać (w sensie kursor chodzi prawidłowo) oraz 12 dodatkowych przycisków rownież. Problem jest z tymi podstawowymi klawiszami.I nie ma co się kłócić jeden lubi porshe drugi woli starego odpicowanego fiata 125p:) Trzeba się szanować na wzajem a nie patrzeć wilkiem:P Dziękuję za podpowiedzi, spróbuje z firmware jeśli nie pomoże to zostanie ozdoba na biurku:D Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Akurat w tym momencie to nie problem upodobań tylko świadomość o tym co się kupuje i jaką jakość sobą prezentuje. Mam Nage Epic, po 6 godzinach walki z wymianą lasera działała dwa (2) dni po czym przestała się ruszać. Chinole za 50-100pln oferują podobny jak nie lepszy poziom wykonania. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
baniaque 3 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 a sprzęt jak każdy inny ma prawo się popsuć nic na to nie poradzimy, że teraz praktycznie wszystko po gwarancji zaczyna padać I to jest dramat współczesnego rynku - klienci akceptują gó**o w cenie złota. Razer jest jakościowo jedną z najgorszych marek na rynku. Cytuj Link to post Share on other sites
moose101 0 Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Może i prawda jakością nie grzeszą ale ich produkty mam na myśli myszki są bardzo dobrze profilowane bynajmniej do moich dłoni ciężko mi było dobrać dobrego i wygodnego gryzonia a od razera jest co najmniej 4modele myszek które mi odpowiadają. A ceny co zrobić tak działa obecnie rynek, wiedzą że jest popyt na ich ich sprzęt to i ceny śrubują a produkty zazwyczaj działają jedynie tak długo na ile jest gwarancja, krótko po urządzenie na śmietnik. Cytuj Link to post Share on other sites
Skeletor 1688 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Razery się nie psują ! Użytkownicy je niszczą przez nieumiejętną obsługę! To niezwykle precyzyjne, wytrzymałe i piękne urządzenia dla najbardziej wymagających klientów, progejmerów i prolanserów. Ja siedzę na Razerach, Sid siedzi na Razerach. VIPy nie siedzą na byle czym. Dalszy komentarz uważam za bezzasadny.... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.