Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć. Posiadam myszke Razer Naga i pewnego dnia umarła. Mianowicie kursor się porusza, dodatkowe 12 przycisków działa. Nie działają natomiast podstawowe dwa oraz scroll. Czy jest jakaś możliwość wykrycia i usunięcia usterki? czy raczej to już nie będzie do odratowania? Gwarancji niestety nie mam.

Link to post
Share on other sites

Moja pierwsza Naga padła dokładnie po 3.5 latach na forach czytałem ze pierwsze Nagi tak mają i pada sensor nic na to nie poradzisz Naga Molten i Epic już zrobione tak jak powinny rzadko, kiedy sensor pada bez przyczyny.

Edytowane przez Light56
Link to post
Share on other sites

@Up

 

Chłopie, przestań się podniecać sprzętem srajzera bo momentami przesadzasz.

Ludzie handlujący tym sprzętem na allegro przestali go zwozić bo ich uświadomiłem, że jest to nie do naprawienia.

W Niemczech za grosze można kupić paletę myszek Razera. Modele Molten, Naga, Epic. Większość ma uwalone lasery.

 

Jeżeli nie działa laser oraz przyciski można próbować wgrać od nowa firmware. Po tej operacji część myszek ożywa na jakiś czas dopóki usterka się nie powtórzy. Powtórka świadczy o uszkodzonej pamięci mikro-kontrolera w myszce.

Link to post
Share on other sites

@UP

 

Nie podniecam się tylko szanuję go, ponieważ dzięki Razerowi 100 razy lepiej mi się gra Naga jest bardzo wygodna jak dla mnie i dłoń mi się nie męczy a sprzęt jak każdy inny ma prawo się popsuć nic na to nie poradzimy, że teraz praktycznie wszystko po gwarancji zaczyna padać jak muchy tak samo szanuję sobie bardzo myszki i klawiatury Logitecha. :)

 

Jak padnie Molten kupię następną lub Epic i tak w kółko każdy gra, na czym lubi. :)

Edytowane przez Light56
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jest to Naga Epic. Jak napisałem na początku laser działa, myszka normalnie można poruszać (w sensie kursor chodzi prawidłowo) oraz 12 dodatkowych przycisków rownież. Problem jest z tymi podstawowymi klawiszami.I nie ma co się kłócić jeden lubi porshe drugi woli starego odpicowanego fiata 125p:) Trzeba się szanować na wzajem a nie patrzeć wilkiem:P Dziękuję za podpowiedzi, spróbuje z firmware jeśli nie pomoże to zostanie ozdoba na biurku:D

Link to post
Share on other sites

Akurat w tym momencie to nie problem upodobań tylko świadomość o tym co się kupuje i jaką jakość sobą prezentuje.

Mam Nage Epic, po 6 godzinach walki z wymianą lasera działała dwa (2) dni po czym przestała się ruszać.

Chinole za 50-100pln oferują podobny jak nie lepszy poziom wykonania.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

a sprzęt jak każdy inny ma prawo się popsuć nic na to nie poradzimy, że teraz praktycznie wszystko po gwarancji zaczyna padać

 

I to jest dramat współczesnego rynku - klienci akceptują gó**o w cenie złota. Razer jest jakościowo jedną z najgorszych marek na rynku. 

Link to post
Share on other sites

Może i prawda jakością nie grzeszą ale ich produkty mam na myśli myszki są bardzo dobrze profilowane bynajmniej do moich dłoni ciężko mi było dobrać dobrego i wygodnego gryzonia a od razera jest co najmniej 4modele myszek które mi odpowiadają. A ceny co zrobić tak działa obecnie rynek, wiedzą że jest popyt na ich ich sprzęt to i ceny śrubują a produkty zazwyczaj działają jedynie tak długo na ile jest gwarancja, krótko po urządzenie na śmietnik.

Link to post
Share on other sites

Razery się nie psują ! Użytkownicy je niszczą przez nieumiejętną obsługę!

To niezwykle precyzyjne, wytrzymałe i piękne urządzenia dla najbardziej wymagających klientów, progejmerów i prolanserów.

Ja siedzę na Razerach, Sid siedzi na Razerach. VIPy nie siedzą na byle czym. Dalszy komentarz uważam za bezzasadny.... :D

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...