Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam . Mam taką sytuację. Mianowicie :

Oddałem przed świętami mój telefon na gwarancję . Usterki jakie były powodem zgłoszenia reklamacji to : luźne gniazdo jack , restetowanie sie telefonu co jakiś czas, pauzowanie sie odtwarzacza mp3 , podczas rozmowy nie było czasem sygnału , po ponownym restarcie wszystko było git, tak samo było z wiadomosciami sms , oraz słuchawki oddałem . Dostałem go ponad dwóch tygodniach tj .. w serwisie w grali nowe opragramowanie, oczywiscie zamiast naprawić gniazdo jack to zle sie im przeczytalo i dali tylko nowe sluchawki.. gdy mi przyslali , od momentu odebrania nastepnego dnia musialem odeslac znow ze wzgledu na te nienaprawione gniazdo jack ( serwis wola o pomstę do nieba , oraz glupota ludzka) . Mniejsza w to. Mam ten telefon hmm z 2 tygodnie od drugiego przeslania.. a tu już znów to samo , mianowicie telefon już mi sie zresetował z 5 razy , otwarzacz wylaczyl z 3/4 (podstawowy odtwarzacz) oraz z 5/6 razy był problem z dzwonieniem (zaznaczam po ponowym restarcie juz dziala ) WIECIE na czym rzecz polega, czy oni coś zle zrobili ? czy moze po prostu telefon jest wadliwy? Jak tak dalej pojdzie to czuję ze bede musiał zlozyc skargę na te całe T-mobile. telefon dałem i trzymali go miesiac ...

Jeśli ktoś wie na czym rzecz polega ,to proszę pisać. Strasznie mnie to irytuje ze nowo "naprawiony " telefon juz zaczyna znow szwankować.

Link to post
Share on other sites

Nie potrafię dokładnie wskazać przyczyny problemu z telefonem (różne cyrki dzieją się np. po aktualizacji do nowszej wersji Androida). Natomiast ogólnie rzec biorąc serwisy operatorów oraz poszczególnych marek (bo operator korzysta z serwisu zewnętrznego) lecą w ch**a i zbywają klienta. Powinieneś zadzwonić do rzecznika praw konsumenta, dokładnie wyjaśnić w czym problem i tam szukać porady, co w takim przypadku możesz zrobić, tzn. na jakie zapisy jakiej ustawy powołać się w piśmie do operatora, domagające się skutecznego usunięcia usterki lub wymianu telefonu.

Link to post
Share on other sites

Jak wyżej, a co do telefonu, to HTC miewają wadliwe płyty główne czasem :P Ewidentnie problem z hardwarem. A, i uważaj w T-Mobile, bo oni są cwani. Trzymają telefon w serwisie miesiąc, data przyjęcia w karcie to 1 luty a data oddania 2 luty, większość osób nawet nie zajrzy, a potem masz o miesiąc krótszą gwarancję jak się nie zaczniesz kłócić... I akurat Ci zabraknie tego miesiąca kiedyś, uwierz... 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...