Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

Tak? A do czego mi prawnie to info potrzebne? Podaj odpowiednie zapisy KC albo regulaminu sklepu. Zamówienie jest potwierdzone.

 

Wedle regulaminu kupując online składasz ofertę kupna, która dopiero musi zostać potwierdzona.

Link to post
Share on other sites

@vikingpl, ty dalej nie rozumiesz. Ty tylko im potwierdziles chęć zakupu a nie sklep potwierdził Tobie przyjęcia zamówienia. To jest tylko automat do przesiewania spambotow. Zresztą przy zamówieniu musiałes potwierdzić że akceptujesz ich regulamin. Ale jak widać nawet nie zaznajomiles się z nim, tylko piszesz o sądach i KC

Link to post
Share on other sites

Czyli według Ciebie czym jest jak nie potwierdzeniem?

 

Dziękujemy za złożenie zamówienia.

Potwierdzenie dokonania zakupu w sklepie http://www. 2it .pl

Zamówienia nr: xxx zostało potwierdzone pomyślnie.

 

+ na mailu informacje o złożonym zamówieniu.

 

@PatrykT. Chyba sobie kpisz. 

 

 

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku zamówień składanych faksem w godzinach nocnych, niedziele i święta Klient zobowiązany jest do podania dogodnej dla siebie godziny na potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą przyjęte do realizacji.

Zamówienie zostało potwierdzone, wszystkie warunki zrealizowane. Myślisz że nie miałem już takich sytuacji? W zeszłym roku kupowałem od innego sklepu płytę za pół ceny. Też szybko zaczęli kręcić na podobnej zasadzie. Szybki telefon nie mogą, anulują itp.... Płytę przysłali po tygodniu. Najlepsze jest że są od razu obrońcy takich praktyk.

Edytowane przez vikingpl
Link to post
Share on other sites

Jest to Twoje potwierdzenie chęci zakupu, to jest automat do plewienia spamowych zamówień lub przypadkowych. Przyjęcia zamówień wysyłane są przez pracowników sklepu a nie przez automaty mejlowe

Dobra, ją odpadam z dalszej dyskusji z Tobą, chęć przycebulenia tak Cię zaslepiła że nie docierają do Ciebie żadne argumenty

Link to post
Share on other sites

No tak tylko kolega jeszcze zapewne potwierdził zamówienie, odpowiadając na maila lub klikając na linka. A co do sklepu to bulwersujące jest łganie" z powodu dużego zainteresowania", ciekawe ile dysków sprzedali w rej cenie? Obstawiam, że zero. Jeżeli ktoś kupił ( i otrzymał), to niech się odezwie.

Link to post
Share on other sites

Tak się czasem zastanawiam, czy takie akcje nie są w celu podbicia pozycji sklepu w google i porównywarkach cenowych przez klikających potencjalnie zainteresowanych promocją. Tym bardziej, że wiele sklepów równocześnie ma tego typu problemy z tym samym asortymentem. To jest czyste sk. i z takim czymś trzeba walczyć, sądownie i z pomocą rzecznika kupować sprzęt niczym janusz okazji :P

Ciekawe ile razy podali przypadkiem zbyt wysoką cenę a jak ktoś kupił to "naiwniak i h", jego problem. Jakoś nie słyszałem/czytałem by komuś ktoś zwrócił kasę bo przez przypadek mieli błąd w systemie i zbyt wysoką cenę.

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

Witam,

 

z przykroscia informuje iz z powodu bledu na stronie nie mozemy potwierdzic zamówienia o numerze  307XXXXX w sposób wymagany i okreslony w punkcie 1.5 oraz 2.3 Regulaminu zakupów w sklepie NEO24.PL - zamówienie tym samym nie zostaje przyjete do realizacji przez NEO24.PL.

 

Za odrzucenie zlozonej oferty zakupu serdecznie przepraszamy.

 

 

Do przewidzenia. 

Edytowane przez Gorionn
Link to post
Share on other sites

Tak mój wpis o odstąpieniu od realizacji jest z 2it.pl. Mają prawo odstąpić, pkt z ich regulaminu:

"Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez asystenta sklepu, o czym klient zostanie poinformowany w ciągu 48 godzin roboczych."

Link to post
Share on other sites

Tak mój wpis o odstąpieniu od realizacji jest z 2it.pl. Mają prawo odstąpić, pkt z ich regulaminu:

"Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez asystenta sklepu, o czym klient zostanie poinformowany w ciągu 48 godzin roboczych."

Ja złożyłem zamówienie 1.01.2016 o 12:00a a odmowa przyjęcia zamówienia przyszła dzisiaj z rana tj 04.01.2016 czyli jest podstawa do bezpodstawnego odmówienia sprzedaży.

Edytowane przez labik
Link to post
Share on other sites
potwierdzenie złożenia zamówienia != potwierdzenie realizacji zamówienia
Kolejny ...Wyciąg z regulaminu sklepu (par.4, pkt 5)

 

Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. Nie jest to potwierdzenie zawarcia umowy.
Edytowane przez PatrykT
Link to post
Share on other sites

Wszystkim "januszom" życzę prowadzenia interesów i takich klientów jakimi teraz jesteście. Buractwo które tutaj odstawiacie chyba jest jeszcze gorsze od praktyk stosowanych przez sklepy. Jakbyście Wy coś wywinęli to byłby płacz że sklep zły, że nie ludzie pracują tylko roboty, że nie chcą człowiekowi pójść na rękę. 

Sam przez takie praktyki nie robię już zakupów np. w morelach. Przez to firma w której pracuję też nie robi tam zakupów. Tylko taki "bojkot" uważam za stosowny. Pewnie nawet jakby ktoś od nich zadzwonił to byście skulili ogon i bali się "żywemu" człowiekowi powiedzieć to o co tutaj się toczy pianę.

Link to post
Share on other sites

 

 

Witam,

 

z przykroscia informuje iz z powodu bledu na stronie nie mozemy potwierdzic zamówienia o numerze  307xxxxx w sposób wymagany i okreslony w punkcie 1.5 oraz 2.3 Regulaminu zakupów w sklepie NEO24.PL - zamówienie tym samym nie zostaje przyjete do realizacji przez NEO24.PL.

 

Za odrzucenie zlozonej oferty zakupu serdecznie przepraszamy.

 

 

Pozdrawiam

 

Tyle w temacie, idzcie się sądzić jak wam źle, i tak nic nie wskóracie .

Link to post
Share on other sites

kiedyś na ibood był telewizory po 10 chyba złotych. Każdy pozamawiał po 4 sztuki i pisał na forum jak to sklep powinien zachować się honorowo i je przysłać. Powstać miały komitety, bzdety i pozwy zbiorowe, a potem cisza. Poznikali szczekacze i tak będzie w każdym takim przypadku. Na pocieszenie napiszę, że 2 tygodnie temu zamówiłem Samsung galaxy s5 neo przez błąd na stronie sklepu za 122 zł czyli mniej więcej błąd jednego zera na końcu. No i przysłali :) 

Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o szczekanie czy cwaniactwo ale podejście do klienta. Sklep to nie tylko zyski ale również wliczone w działalność straty. Niestety spora część sprzedawców w Polsce przyzwyczajona jest tylko do sytuacji że oni mają zawsze rację a konsumenci niestety biernie się temu poddają. Regulamin niezgodny z prawem, zawiera klauzule niedozwolone, towar używany sprzedawany jako nowy, na realizację gwarancji czekasz pół roku? No i co się stało? Zapłaciłeś, jesteś naszym wasalem i żyj z tym. Wszyscy dobrze wiedzą że nie chodzi o brak towaru. W 2it nawet panel klienta nie działa - strona wydmuszka. Upadną, założą nową markę i dalej będą dymać klientów pod innym szyldem. 1,2 wygrana sprawa pozwów zbiorowych, naciskanie na zmiany w prawie tak żeby chroniły lepiej klienta - to jest podstawa na której wszystkim powinno zależeć. Jeśli te sklepy - linki do hurtowni - upadną, lepiej dla klienta bo więcej z nimi problemów niż korzyści.

No chyba że przykładowo http://forum.pclab.pl/topic/1085951-Sklep-Audiocomp24pl/konsument ma z tym żyć.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...