ynku1985 2 Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Szanownych Forumowiczów. Też mam Deusa 600W (jeszcze) i niestety takie same objawy jak u ynku1985. I żeby było ciekawiej, to też kupiony w Agito, pod koniec marca (z resztą zestawu: Phenom 965 + Gigabyte HD7950 i cała reszta). A tak poza tematem, to niestety przy tej okazji okazało się, że agito oszukuje klientów - miałem kupione dodatkowe ubezpieczenie, że jeśli w 10 dni od zakupu mam wadę fabryczną to w zamian dostaję nowy towar. No i wysłałem piszczącego Deusa i dostałem "nowego" - jak go zacząłem dokładnie oglądać to okazało się, że to ten sam co ja im jako zepsuty wysłałem - porażka. Nigdy nie wysyłaj do agito, tylko bezpośrednio do SilentiumPC. Tak więc jestem w kropce, bo zwracam tego Deusa i nie wiem, czy kupić takiego samego ale w innym sklepie (z załażeniem, że miałem felerną sztukę), czy w moim configu on się nie sprawdza i kupić inny zasilacz. Witaj. Kiedy masz zamiar wysłać go do silentumPC ? A co do dodatkowego ubezpieczenia to ja go nie brałem, wiedziałem, że jako nowy sprzęt mam podobne prawa na wymianę z racji nowego zasilacza no ale w sumie te 15 zł to też nie majątek. Ciekaw jestem ile osób z tym samym problemem na ten temat trafi hyh. Napisz proszę czy włączenie trybu ECO dało jakiś efekt ? Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez ynku1985 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 @ drVanSteiner Z tym Agito to cholernie dziwna sprawa. Pisałeś może do nich z prośbą o wyjaśnienia? Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 @up Jak zacząłem przeglądać fora o serwisie agito, to okazuje się, że nie taka dziwna. Np. czytałem na hdtv.com.pl jakiś gość kupił w 2007 roku telewizor za ponad 3000,- który nie działał.Oczywiście zwrócił go, ale agito mu zaczęło wmawiać, że zwrot przyszedł z pękniętą matrycą. Jak facet zaczął głębiej wchodzić w temat, to okazało się, że ten telewizor już raz sprzedali kilka m-cy wcześniej (znalazł poprzedniego kupca i miał jego fakturę - numer seryjny był ten sam co w jego fakturze). Jak to pokazał agito, to dopiero wtedy zmiękli. Ktoś inny kupił HDD, który nie działał jak trzeba, wymienił i ten co przyszedł miał takie same objawy - niestety wątek się urwał i nie wiem jak się to skończyło. A do agito na razie nie piszę - poczekam, jak mi zaakceptują zwrot pieniędzy. Witaj. Kiedy masz zamiar wysłać go do silentumPC ? A co do dodatkowego ubezpieczenia to ja go nie brałem, wiedziałem, że jako nowy sprzęt mam podobne prawa na wymianę z racji nowego zasilacza no ale w sumie te 15 zł to też nie majątek. Ciekaw jestem ile osób z tym samym problemem na ten temat trafi hyh. Napisz proszę czy włączenie trybu ECO dało jakiś efekt ? Nie wysyłam go do Silentium, tylko robię zwrot do Agito. Trybu ECO nie włączałem, ale nie pomaga ani Vsync, ani przepinanie kabli... niestety. Ja byłem w tej szczęśliwej sytuacji, że mogłem pożyczyć badziewnego Tracera Highlander 800 i on nie piszczał, bez żadnych kombinacji, więc to ewidentnie Deus się nie sprawdził. Gdzieś na forach znalazłem jeszcze jeden taki przypadek (sprzed ok 2 miesięcy). Za to czytałem pozytywne opinie o serwisie Silentium, że bardzo szybko się uwijają - więc nie ma co się zastanawiać, tylko wysyłać. Ja chętnie kupiłbym ponownie Deusa (w innym sklepie), ale z powodu tych problemów i tego całego zamieszania to teraz bardziej się skłaniam ku XFX Core. PS. może Mareczq spotkał się już z takimi objawami w DEUSach. Cytuj Link to post Share on other sites
darasz89 190 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) ja swojego Deusa 500W zakupiłem na morele.net i nie mam żadnych problemów, oczywiście wydaje jakieś tam szumy, ale nie ma żadnego piszczenia, turkotania czy coś w ten deseń Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez darasz89 Cytuj Link to post Share on other sites
Mareczq 422 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Ogólnie piszczeć lekko bardzo to każdy Deus będzie (ale tak samo jak pisałem piszczały mi Seasonic-i czy Antec-i za 1000 zł). Jednak mowa tutaj o naprawdę nie przeszkadzającym piszczeniu i to też w specyficznych momentach. Jedyny moment gdzie słyszałem piszczenie "ponad" resztę kompa bez przykładania ucha to jak włącza/wyłącza się test UH (ta plansza z cedits-ami), wtedy jest pełne obciążenie dla GPU, ale chyba z 1000 klatek na ekranie - wtedy fakt mocno piszczał. Jednak to była chwila , w czasie gier czy innych takich sytuacji zero piszczenia ,a chyba z 3-4 szt. testowałem i na kilku złożyłem kompy (chodzą do dziś i nikt z użytkowników na nie nie narzeka). Tak jak mówię dużo też zależy od karty graficznej, i sposobu obciążania zasilania. Jeśli jednak bardzo mocno piszczy i pisk przebija się przez szum jego własnego wentylatora przy zamknięte obudowie, to według mnie po prostu uszkodzone szt. a). Do tego jak Vsync wogóle nie pomaga to według mnie też można od reki reklamować, bo to wyraźnie coś musiało być nie tak. Core to fajne zasilacze ale tez nie są zbyt ciche, jak ktoś szuka Ciszy do 300 zł to zdecydowanie BeQuiet L8, do tego z tego co wiem, one zdecydowanie żadko piszczą. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Gwoli ścisłości Highlander też delikatnie piszczy,ale jest to niesłyszalne nawet z odl. kilku centymetrów. Żeby to usłyszeć, trzeba by mieć ucho przy kratce zasilacza. A Deus piszczał, a w zasadzie bzyczał tak, że z kilku metrów był słyszalny przy zamkniętej obudowie. Czyli uważacie,że po prostu obaj z Ynku1985 mamy po prostu pecha z tymi Deusami? A może to problem z 600W? Cytuj Link to post Share on other sites
darasz89 190 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Hmm... Trudno powiedzieć. Jedna sztuka Deusa jest głośna inna już cicha - czyli po prostu sztuki mogą się diametralnie różnić od siebie. Ale co się dziwić, skoro producent nie chce podać do publicznej wiadomości, kto jest faktycznym producentem tych zasilaczy, co nie moderatorze t.luk? W przypadku autora proponuję zwrócić bez podania przyczyny, jak było już sugerowane, skoro nie minęło 10 dni od otrzymania a w przypadku tego drugiego pana oddać na reklamację z mocy ustawy powołując się na wadę ukrytą (bo nie minęło jeszcze 6 m-cy od zakupu / otrzymania). Tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
darasz89 190 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 @UP http://pccentre.pl/article/show/silentiumpc-deus-g1-600w-80-plus-bronze/id=17916;page=3 Cytuj Link to post Share on other sites
Mareczq 422 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Producent jest ogólnie znany. A to , że sztuki mogą się różnić tyczy każego produku A kto Ci podaje z producentów, gdzie oficjlalnie robi zasilacze? To wychodzi w testach, a nie z infomracji prasowych Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Wystarczy, że cewka filtrująca napięcie wyjściowe będzie źle zalana lakierem (o ile w ogóle jest) lub lakier pomiędzy zwojami jest zdarty i robi się zwarcie zmniejszające poziom właściwej filtracji. Efektem finalnym jest piszczenie danej cewki. To wiem z autopsji ale przyczyn piszczenia zasilacza jest znacznie więcej i nic do tego ma ustawionie systemu, rozdzielczości czy aktualna faza księżyca. Przykład na szybko z sieci: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1830616.html#8779531 Błąd w montażu danej sztuki i zasilacz piszczy. Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Lukson Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 @ Igorrodz Producent od lat był weryfikowany podczas licznych testów wewnętrznych zasilaczy a to, że nie jest to producent tak znany jak Seasonic lub Fortron to inna kwestia...Poza tym u każdego producenta trafiają się sztuki o diametralnie różnej kulturze pracy (vide seria zasilaczy G od Seasonic). No ale trzeba sobie z tego po prostu zdawać sprawę Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 Mój Deus dziś wysłany do zwrotu... szkoda Cytuj Link to post Share on other sites
ynku1985 2 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Natomiast ja staram się odesłać DEUS'a do serwisu silentiumpc. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Natomiast ja staram się odesłać DEUS'a do serwisu silentiumpc. Jak już zasilacz będziesz miał z powrotem, to koniecznie napisz czy jest wszystko OK. No i opisz też, jak wyglądała procedura reklamacyjna w SilentiumPC: - ile trwała - co zostało zrobione - czy faktycznie nie poniosłeś kosztów transportu (zgodnie z door to door jakie gwarantuje SilentiumPC) - czy miałeś jakieś uwagi do działania serwisu SilentiumPC, itp. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 @ UP A to nie prościej samemu wysłać takie zapytanie do supportu SilentiumPC? Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 @ UP A to nie prościej samemu wysłać takie zapytanie do supportu SilentiumPC? Prościej, ale zapytanie teoretyczne to jedno, a rzeczywistość to drugie. W teorii agito to świetna firma, a w praktyce się na nich przejechałem. Cytuj Link to post Share on other sites
ynku1985 2 Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Witam serdecznie. W środę ok godz. 12 paczkę odebrał kurier, w dniu dzisiejszym (czwartek) paczka ok godz. 13:00 została dostarczona do serwisu. Teraz czekam na jakiś odzew w sprawie zasilacza. Dziwi mnie to, iż od wczoraj nie mogę wysyłać z mojej poczty elektronicznej mejli na ich adres mejlowy z którym prowadziłem korespondencję. Jutro do nich zadzwonię i zapytam o co chodzi. Cytuj Link to post Share on other sites
Mareczq 422 Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Poczekaj spokojnie do poniedziałku, daj chociaż 1 dzień na sprawdzenie zasilacza Serwis jest sprawny, ale jednak jakiś czas na sprawdzenie potrzebuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Dokładnie, w końcu tam pracują ludzie a nie "roboty" Cytuj Link to post Share on other sites
krzysztof903 7 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 OT: te deusy są cichsze od innych renomowanych czy tak samo "buczą"? Cytuj Link to post Share on other sites
asdf0st 0 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Też mam właśnie problem z deusem. Przy włączaniu komputera nie pokazuje się obraz a niekiedy nie chce się w ogóle włączyć cały sprzęt. Cytuj Link to post Share on other sites
CoreDuo 219 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 No niestety chcieli może i dobrze zrobić z tymi zasilaczami ale nie da się jak widać wyprodukować zasiłki 500/600W w tak niskiej cenie która będzie niezawodna. Na różnych forach już widziałem masę problemów z tymi zasiłkami. Cytuj Link to post Share on other sites
darasz89 190 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 hmm z tego co widzę, to jak na razie 600W miewa problemy jak pisałem wcześniej mój 500W jak dotąd działa bez zarzutu ciekawe czy to wina całej serii, czy tylko modelu 600W Cytuj Link to post Share on other sites
Mareczq 422 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Panowie nie róbcie tragedi. Ja mogę zaraz znaleźć DZIESIĄTKi tematów o złej pracy Chieftecach, XFX-ach czy Seasonic-ach. Tak to jest jak coś się naprawdę dobrze sprzedaje. Realnie to może w sieci jest 5-6 tematów z problemami z Deusem, a sprzedały się ich TYSIĄCE. Do tego zaakceptował je komputronik do swoich zestawów, a to też do czegoś zoobowiązuje (jak coś się czesto psuje to wywalają to z zestawów bardzo szybko). Deusy jak się trafi na poprawnie działającą sztukę (a na pewno jest to ponad 95%) to są w miarę ciche i nie buczą czy nie piszczą. Bardzo wiele ludzi je chcwali i w żadnej recenzji jak na razie nic negatywnego nie wyszło (a te problemy co ludzie opisują to mają praktycznie od nowości, więc raczej szybkie do wyłapania). Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.