Skocz do zawartości

Piotrekov - Pierwszy w życiu WorkLog


Recommended Posts

Witam wszystkich bardzo serdecznie

 

Na początku może powiem trochę o sobie. Mam na imię Piotrek, jestem studentem inżynierii oprogramowania. Mieszkam w niewielkiej miejscowości Niedzica, która utrudnia dostęp do technologii, sprzętu itd. Chodzi mi tutaj głównie o kwestię "namacania" sprzętu. Najbliższe sensowne sklepy z sprzętem komputerowym są prawdopodobnie w Nowym Sączu, ewentualnie trochę dalej- Kraków. Komputerami od strony sprzętowej interesuję się może nie od najmłodszych lat, ale powiedzmy zacząłem na etapie Duron czyli powiedzmy rok 2000:) Jako maniak komputerowy, mój sprzęt jest wymieniany dosyć często, co nie zmienia faktu, że do składania każdego zestawu wkładam całe serce:)

 

A więc może zacznę Wam pisać więcej szczegółów, bo zaczyna się to robić nudne..

Jakoś rok temu złożyłem zestaw a z racji tego, że mi się znudził postanowiłem go sprzedać i wprowadzić lekkie zmiany, po trudach i mękach zmontowałem coś takiego:

  • Procesor: i5 3570k
  • Mobo: MSI Z77 Mpower
  • RAM: Corsair Vengeance 8GB 1866 black
  • SSD Samsung 830 128GB
  • HDD: WD Green 500GB
  • PSU: Tagan TG1300-u33

Miałem do tego jeszcze obudowę Cooler Master HAF XB, ale po 3 miesiącach sprzedałem, dokładniej 2 dni temu bo denerwował mnie hałas przednich wiatraków, oraz zaczęły mnie irytować gabaryty obudowy.

 

A więc jestem bez obudowy, chciałbym poskładać to ładnie i estetycznie dlatego postanowiłem założyć temat na tym forum. Co planuję zrobić? Oto mała lista która być może będzie jeszcze modyfikowana(a raczej na pewno! :)

 

Zakup obudowy:

  • Fractal Design Define R4 Black Pearl Window
  • Czekam na jakieś ciekawe propozycje, może coś będzie atrakcyjniejsze. Chodzi mi tutaj o wyciszenie, Fractal bez okna byłby lepszy ale okno to mus:P Chciałbym żeby bebechy były widoczne.

Zakup chłodzenia na procesor:

  • Tutaj będę czekał na propozycje:)

Zakup grafiki: