bioly1987 62 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Wiem że to forum o komputerach, ale nie jeden pewnie będzie znał odpowiedź na moje pytanie Sprawa wygląda tak, że autopilotem mogę zamknąć auto, ale już nie otworze. Jedynie bagażnik się da, a tak to trzeba kluczykiem w zamku przekręcić, żeby się otworzyły drzwi. Model auta to Caddy III z takim kluczykiem: http://i.ebayimg.com/t/REFURBISHMENT-KIT-FOR-VW-VOLKSWAGEN-CADDY-3-BUTTON-REMOTE-FLIP-KEY-FOB-/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$(KGrHqZ,!noE8YKMVU3PBP(cMl8CCw~~60_35.JPG Jest ktoś w stanie doradzić co zrobić, aby autopilot działał jak trzeba. Może wymiana baterii w kluczyku coś da? Cytuj Link to post Share on other sites
hosemarian 3 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 jexeli niedawno syladowal Ci sie akumulator albo go odlaczales lub zmieniales baterie w kluczyku to zapewne sie rozprogramowal. poszukaj w instrukcji lub google jak progrsmowac kluczyk w twoim aucie (trzeba zapewne wlozyc do stacyjki, wlaczyc zaplon + dodatkowe czynnosci) Cytuj Link to post Share on other sites
bioly1987 62 Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Z akumulatorem nic nie robiłem, tak samo baterii w kluczyku nigdy nie wymieniałem Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 jexeli niedawno syladowal Ci sie akumulator albo go odlaczales lub zmieniales baterie w kluczyku to zapewne sie rozprogramowal. poszukaj w instrukcji lub google jak progrsmowac kluczyk w twoim aucie (trzeba zapewne wlozyc do stacyjki, wlaczyc zaplon + dodatkowe czynnosci) Jeżeli by się rozprogramował to by nie otworzył drzwi czy odpalił auta, stawiam na styki od otwierania, musiałbyś rozebrać i pewnie przelutować, koszt znikomy o ile umiesz. Cytuj Link to post Share on other sites
bioly1987 62 Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Ja nawet nie wiem jak się do baterii dostać, a co dopiero rozebrać kluczyk i przelutować. No cóż pewnie będę musiał do jakiegoś mechanika podjechać, bo w serwisie VW to pewnie dużo $ za to będą chcieli Cytuj Link to post Share on other sites
madoch 31 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 kluczyk rozpoławia się na dwie częsci. Nożem albo płaskim śrubokrętem "wciśnij" w szczelinę w połowie kluczyka (widoczna na zdjęciu). W ten sposób dostaniesz się do baterii i elektroniki. Obstawiam, że padł Ci mikrostyk. Koszt niewielki. Tylko kwestia przelutowania przez w miarę sprawnego elektronika. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Idź nawet tam gdzie komputery naprawiają, spokojnie podołają bo przełącznik jest większy niż cześć elementów na płycie głównej. 30zł max, za więcej to już będzie ostre naciąganie jak za 5min roboty. A w VW wcale tak drogo nie musi być, Opel ceni sobie to na 420zł więc VW albo taniej albo podobnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.