markietanka 3 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Czy orientuje się ktoś z jakich procesorów korzysta się w maszynach CNC typu format4? Chodzi mi o to - jakie procesory są w normalnych komputerach wiem sama, ale w takich specjalistycznych? Ciekawi mnie ten temat. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam i do usłyszenia. Sory też za kłopot jeśli tym pytaniem sprawiłam.Miłego dnia. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17834 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 Nie wiem czy dystrybutor się orientuje w temacie ale można by do kogoś napisać w tej sprawie. Czemu Cię to tak zainteresowało ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 znalazłem taki schemacik http://www.term.pl/pdf/xcx700/XCx_700.pdf aczkolwiek nie znam się na tym, ale myślę że o to chodzi? spróbuj tu poczytać http://cnc.pl/budowa-funkcje-cnc.php Cytuj Link to post Share on other sites
trybcio86 269 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 procesory w maszynach przemyslowych to nie takie z komputera chodz czasem bazuja na jakims prostym programie to w zwyklym pc raczej takiego nieuswiadczysz a co chcesz sobie w pasjansa pograc na cnc Cytuj Link to post Share on other sites
nastkaa 2 Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 Moja wiedza na temat cnc kończy sie na tym że to system sterowania numerycznego stosowany w przemysle, ale procesor, hmmmm, czemu to cie interesuje? Cytuj Link to post Share on other sites
markietanka 3 Napisano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 tak po prostu mnie ten temat zainteresował, bo się właśnie zastanawiałam, czy to te same procesory jak w normalnych komputerach, ale najwyrażniej nie. Musze sobie poczytać wasze informacje, dzięki za linki! Cytuj Link to post Share on other sites