toxico 2 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Witam , mam problem z myszką , dokładnie z Logitechem G400. Otóż , myszka dosyć często się rozłącza i słychać jedynie dźwięk odłączania urządzenia. Co może być tego powodem? Miał ktoś podobny problem z tą lub inną myszką logitecha? Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Zmieniałeś port USB? Sprawdź jak działa bez sterowników, spróbuj je przeinstalować. Ja nie mam żadnych problemów z g400. Najlepiej jakbyś sprawdził na drugi komputerze. Jeśli to nadal będzie występować odsyłaj na gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) Odkryłem że kabel jest przerwany tuż przy myszce , wyśle ją na gwarancje. @Btw. wiesz może ile czeka się na uwzględnienie gwarancji w serwisie Logitecha? Edytowane 21 Marca 2013 przez toxico Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Mogą to potraktować jako uszkodzenie mechaniczne i odrzucić gwarancję Co do samego serwisu jest bardzo dobry (ogrom pozytywnych opinii), ale sam nie miałem okazji z niego korzystać Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 (edytowane) Z tego co czytałem na forum anglojęzycznym to ludzie mieli podobne problemy i sam support kazał im zadzwonić w sprawie gwarancji , więc myśle że powinni przyjąć. Edytowane 21 Marca 2013 przez toxico Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Ja raz odsyłałem logitecha pada, to do ok 2 tyg miałem nowego. Ale to dość dawno było . Logi ma najlepszy support, więc wątpie, żeby Ci odrzucili, pamiętaj, że nawet ślizgacze Ci za free dadzą(łącznie z przesyłką), wystarczy napisać do nich póki masz na gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Procedury serwisowe uległy zmianie właśnie przez użytkowników i ich wpisy na forach: wysyłaj do logi, dostaniesz nowe. Teraz jak urządzenie ma widoczną wadę albo naprawią albo odeślą (częściej to drugie). Jeżeli urządzenie jest nie naprawialne to wtedy dopiero wymieniają na nowe. Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Wiesz, dzięki temu, że ludzie to pisali i można było się dowiedzieć jak wygląda serwis logitecha, masa osób wybiera ich produkty. Sam, jak się zastanawiałem nad wyborem pomiędzy jakimiś produktami to zawsze w pierwszej kolejności rozważam logitechy. Uważam, że takie wpisy wychodzą firmie właśnie na plus.Mi tam jest obojętne czy dostane nowe czy nie o ile będzie to w 100% sprawne, a nie typu - wcisnął mi się przycisk, to dostanę trochę mniej wciśnięty . U logitecha nie boje się niczego kupować, bo wiem, że przez 2 lata mam zagwarantowany spokój, a jak przetrwa 2 lata to z regóły trwa i następne 2 lata . Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Dostałem dzisiaj taką informację : Szanowny Panie xxxxxxDziekuję za skorzystanie z naszego Wsparcia Technicznego Logitech. Zamówiliśmy dla Państwa Logitech Optical Gamin Mouse G400. Ten dokument jest Pana gwarancją na kolejne 3 lata - proszę zachować numer incydentu xxxxxxxxxx.Zwykle wysyłka jest realizowana od 24 do 48 godzin od dnia złożenia zamówienia. Jak tylko urządzenie zostanie wysłane, zostanie wysłana również automatyczna informacja mailowa o numerze przesyłki firmy kurierskiej UPS, którą będzie można śledzić na stronie http://www.UPS.com. Proszę wziąć pod uwagę, że oczekiwany termin dostawy to 5-7 dni roboczych od dnia realizacji przesyłki.Jeśli nie otrzymają Państwo informacji UPS w ciągu 48 godzin na swoją skrzynkę e mail, proszę o kontakt - zdarza się niestety, że zamówienia utykają w systemie i trzeba je wtedy monitorować ręcznie, co z chęcią dla Państwa uczynię. @ Czyli aż mnie zaskoczyli ponieważ myślałem ze bede musiał im wysłać myszę a tu taki zonk OO! Edytowane 22 Marca 2013 przez toxico Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 @UP To nie serwis tylko wsparcie techniczne. To są dwie różne firmy. Niemniej ta pierwsza ma wpływ na drugą. Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) No tak ale z tego wynika że jednak wyślą myszkę. Mam pytanie , stara uszkodzona myszka zostaje u mnie czy oddaje ją np. kurierowi? Btw. Wie ktoś może co jest przyczyną że wysyłają mi myszkę od razu bez odesłania starej? Ponieważ wydaje mi się to trochę dziwne.. Edytowane 22 Marca 2013 przez toxico Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Kto Ci się podpisał pod wiadomością? Wysyłają bo mają gest i dbają o klienta. Ze starą myszką możesz zrobić co chcesz. Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Isabel. Teoretycznie stara myszka jest non stop sprawna , spróbuje ją nawet naprawić ;] Edytowane 22 Marca 2013 przez toxico Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Lukson 3410 Napisano 22 Marca 2013 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No to masz fart Jakby ktoś inny się podpisał to tak łatwo by nie poszło. Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Najlepsze jest też to że napisałem do FixIta do serwisu i teraz muszę odwołać ich kuriera ;] Dobra dzięki wszystkim za rady , temat można zamknąć. Cytuj Link to post Share on other sites
BlueSky 2 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Ile za tą uszkodzoną myszkę chcesz? Cytuj Link to post Share on other sites
toxico 2 Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 60 zł ponieważ można to łatwo naprawic. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.