NaughtyKRZ 10 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Witam, zakupiłem w morele.net płytę główną do której była dodawana licencja na pełną wersję antywirusa Norton, tak było napisane w opisie na stronie, i jest nadruk na pudełku od płyty z logiem Nortona, ale kodu do licencji nie dostałem, to chciałem zgłosić reklamację w zakładce "Serwis, reklamacje, zwroty", i oczywiście zgłosiłem a sklep odpisał mi następująco :http://iv.pl/images/73154786584095345126.jpgI cóż mam teraz zrobić ?Prosiłbym o pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 W serwisie Morele pracują debile. Wkleili Ci formułkę którą używają zawsze przy zwrotach. Może wyślij im maila na adres serwis@morele.net albo zadaj pytanie do tego zgłoszenia. Większa szansa że to przeczytają. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Widać, że nawet takich zgłoszeń nie czytają tylko odpowiedzi wysyła automat. Zresztą Twój problem raczej nie kwalifikuje się na reklamację. Lepiej zadzwoń (choć nie wiem czy oni podają nr tel.) tudzież napisz do działu handlowego lub jak to się teraz ładnie nazywa "opiekuna produktu". Cytuj Link to post Share on other sites
Tomashec 933 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Opiekunowie produktu na morele.net g***o wiedzą, pytałem się jednego opiekuna (od pamięci RAM) w kwestii napięć dwóch modeli zestawów, to mądrala odpisał, że mam kierować się na stronę producenta... no myślałem, że mnie krew zaleje... Cytuj Link to post Share on other sites
NaughtyKRZ 10 Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Jeszcze wcześniej do nich pisałem ale zero odzewu, dwukrotnie ponowiłem zapytanie i nic, a za trzecim podejściem czekałem niecałe 3 dni żeby dostać wiadomość z automatu...Napisałem do nich maila, ale jak widać ludzie narzekają nie bez powodu, już raczej nie kupię nic w tym sklepie.Jutro albo pojutrze będę do nich próbował się dodzwonić jeżeli nie odpiszą. Cytuj Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 od razu dzwoń... jakbyś zadzwonił od razu to być może już miałbyś sprawę załatwioną... Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 (edytowane) od razu dzwoń... jakbyś zadzwonił od razu to być może już miałbyś sprawę załatwioną...Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z serwisem Morele. Po dodzwonieniu się na obsługę klienta odbierze miła Pani która nie ma zielonego pojęcia o niczym i jedyne co się można dowiedzieć to to że zapytanie zostanie przekazane do działu serwisu. Do samego działu serwisu nie ma telefonu i kontakt z tymi matołami jest utrudniony. Edytowane 18 Marca 2013 przez Wooojciech1983 Cytuj Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 miałem do czynienia. wszystkie niemalże elementy PC kupowałem u nich... normalny kontakt, zero problemów z rabatem... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Zakupy u niech są bezproblemowe i mają świetne ceny, też u nich kupowałem kompa. Gorzej jest z serwisem i z obsługą klienta. Jak coś oddasz do serwisu albo będziesz chciał zareklamować to sam się przekonasz. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
NaughtyKRZ 10 Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Zakupy u niech są bezproblemowe i mają świetne ceny Z tym to ja się mogę zgodzić, przesyłka przyszła 2 dni wcześniej od wyznaczonej daty odbioru. Cytuj Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Jak coś oddasz do serwisu albo będziesz chciał zareklamować to sam się przekonasz. mam nadzieję, że do tego nie dojdzie Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Powiem tak. Morele to najgorszy sklep z możliwych. W centrali pracuja sami idioci nie majacy o niczym pojecia. JEzeli masz w poblizu netpunkt to do niego zadzwon albo sie przejsc jestli nie masz telefonu. W necie sa podawane tylko tel na infolinie centrali niestety. Zadzwon i powiedz jaka jest sytuacja bo oni codziennie komunikuja sie bezposrednio z serwisem i działęm wysylek wiec moga znacz nie przyspieszyc sprawe. Cytuj Link to post Share on other sites
NaughtyKRZ 10 Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Zapomniałem kompletnie o tym temacie, a jeżeli chodzi o netpunkt, to byłem, rozmawiałem, i morele się upiera że antywirus nie był dodawany do płyty, a w opisie było wyraźnie napisane że jest.Nie mam sił się już z nimi użerać, nie mam zamiaru psuć nerwów na (...) licencję jak na internecie się pełno kluczy wala np. do Eset Nod'a.(...) im po czole, stracili klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Opiekunowie produktu na morele.net g***o wiedzą, pytałem się jednego opiekuna (od pamięci RAM) w kwestii napięć dwóch modeli zestawów, to mądrala odpisał, że mam kierować się na stronę producenta... no myślałem, że mnie krew zaleje... Generalnie Ci dobrze odpowiedział. Człowiek może nie pamiętać wszystkich napięć każdej pamięci RAM. Sam by wszedł na stronę producenta by Ci podać. Generalnie nie rozumiem twojego oburzenia. Po co tam dzwonić i się pytać skoro można sprawdzić na stronie producenta ? Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Generalnie Ci dobrze odpowiedział. Człowiek może nie pamiętać wszystkich napięć każdej pamięci RAM. Sam by wszedł na stronę producenta by Ci podać. Generalnie nie rozumiem twojego oburzenia. Po co tam dzwonić i się pytać skoro można sprawdzić na stronie producenta ? To od czego taki "opiekun klienta" jest? To jest jego praca i obowiązek doradzać klientowi a jak sam się nie orientuje i odsyła na strony producentów to mógłby w ogóle tam nie pracować. Zwłaszcza tak podstawową sprawę jak napięcie, powinien znać każdy kto się tym poważnie zajmuje. A tak tylko okazał swoją niekompetencję i brak szacunku dla klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
ehhhm 149 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Ja tam w ogóle nie dostałem odpowiedzi od "opiekuna produktu" Cytuj Link to post Share on other sites
NaughtyKRZ 10 Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 To już żal sklepem nazywać... Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Hmm doradzić to i owszem. Ale szczerze to nie pamiętałbym na 100% jakie pamięci ram mają jakie napięcie, a to że potraktował Cię odsyłając, jeżeli to było z takim "odczep się" no to faktycznie, źle traktują klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
muf18 56 Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 Mi z morele, opiekun produktu (do którego mnie odesłano jak zadałem pytanie handlowe), jaką rewizję płyty sprzedają (są akurat tej jednej: 3.1, 4.0 i 5.0) i powiedział, że "Nie wiem, różne przychodzą i różne sprzedajemy, nie jestem w stanie tego określić", po prostu nie chciało im się sprawdzić bałwanom. Serwis też do d****, głupie słuchawki za 12 zł, naprawiali 2 miesiące i tak są zepsute (chyba znów je tam odeślę by ich pomęczyć trochę). Cytuj Link to post Share on other sites
Tricor 2 Napisano 29 Marca 2013 Udostępnij Napisano 29 Marca 2013 Kupowałem u nich aparat w ostatnie wakacje, zapytałem o parametr jeden czy ma aparat.. Kazał chwilę poczekać i dostałem informację Kupiłem aparat i zero problemu. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Ja na całe szczęście nie kupuję moreli bo ich nie lubię - wolę śliwki węgierki oraz mandarynki http://www.forumpc.pl/topic/284030-opinie-o-naszym-sklepie-partnerskim-morelenet/?p=1739071 http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczace-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1663653 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.