Skocz do zawartości

GTX660 SLI


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Gość effendi360,

Recommended Posts

Z MultiGPU 660tek czy HD7870 dostaje w tyłek od 30% wzwyż a co dopiero w porównaniu z tymi lepszymi modelami ;)

Ujme to tak wkleiłeś mi test np. z lanoc. ładnie pięknie przeprowadzony w benchmarkach, skalowanie pięknie wypada.

A teraz przykład Total war wypadł idealnie skalowanie duże ale już nie napisali że w grze zależnie od mapy będzie wolniej niż na jednej karcie.

 

Takich przykładów jest wiele BF3 fps w multi się nie pokrywa niby 120 a jednak nie 120fps.  Far cry w multi GPU jest nie grywalny dopiero po zabawach z vsync jest znośnie.

Link to post
Share on other sites

Maxforces, gdybyś mógł, zamieniłbyś te dwie karty na Titana? :menda: Bo to by był wydajnościowo krok wstecz.

 

To akurat ciekawe %-) Karty wygenerują 80 kl/s a w rzeczywistości jest 60, tak %-) ?

I wałsnie to zrobie z tego powodu

http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/60166-nvidia-gtx-titan-vs-sli-crossfire-10.html

 

Kto dziś gra bez vsync ? Chyba tylko ślepi. Bez vsync to stuttering i na jednej karcie wyłapiesz... :]

Akurat w sli w fc3 musisz go wyłączyć by dało się grać, w CF masz odwrotnie musisz zaznaczyć podwójny

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Far cry w multi GPU jest nie grywalny dopiero po zabawach z vsync jest znośnie.

 

BTW piszesz o far cry 3 ? Radzę poeksperymentować z opcją "max buffered frames" bo spędziłem wczoraj przy tym akurat ze dwie godzinki i jak się okazało przełączanie pomiędzy 1,2,3,4,5 - dawało bardzo ciekawe rezultaty.

 

 

CF masz odwrotnie musisz zaznaczyć podwójny

 

I grać w 30 fps ?

Edytowane przez effendi360
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@up

http://maxforces.com/articles.php?article_id=57

Wiesz jak byś trafił na amatora co nigdy nie miał z tym do czynienia to bym uwierzył we wszystko co tu się pisze. Chwila ile ja na tym siedziałem oj sporo.

Mam ci teraz powklejać  frametimes pomiędzy jedną a dwiema

Edytowane przez maxforces
Link to post
Share on other sites

Według mnie to 660 SLI to mało przyszłościowe rozwiązanie i Ja bym się w to nie pakował. 680/790 w zupełności wystarczy do obecnych gier i nie ma problemów związanych z multi gpu więc po co kombinować. Jak zacznie brakować mocy za rok to wtedy można dołożyć drugą 680/7970 lub zmienić na nowe topowe GPU. Może za rok 660 SLI będzie ograniczane przez wąską szynę i 2GB pamięci i będzie trzeba znowu zmieniać.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

 

Wiesz jak byś trafił na amatora co nigdy nie miał z tym do czynienia to bym uwierzył we wszystko co tu się pisze. Chwila ile ja na tym siedziałem oj sporo. Mam ci teraz powklejać frametimes pomiędzy jedną a dwiema

 

Wklejasz test chipów dwie generacje starszych i to ma się przekładać Twoim zdaniem na to co jest dzisiaj ? Już nie wspomnę o software... Bitch please...

 

Możesz mi powklejać co chcesz. Co mnie obchodzi framerate times. To co karty robią z klatkami mam w du**e, mnie interesuje to co widzę na ekranie. Bez włączonego vsynca to i na jednej karcie stuttering wyłapiesz. Ile razy mam powtarzać, że grając praktycznie przez rok we wszystko co wychodzi, miałem stuttering RAZ. Pewnie nawet zostało to załatane poprawką, ale gra działała w 60fps na jednej karcie więc olałem sprawę. Oczywiście jedna karta to jedna karta, ale jak ktoś chce max wydajności w grach to za 1600zł na pewno nic mocniejszego nie kupi.



 

Może za rok 660 SLI będzie ograniczane przez wąską szynę i 2GB pamięci i będzie trzeba znowu zmieniać.

 

Powiedz to ludziom, którzy dziś siedzą na 4xx, 5xx... :]



Jakoś im mniejsza ilość pamięci ani szyna ani ropy nie przeszkadzają w graniu aż im łeb podskakuje. A ludzie tu przy wyboże nowych kompów się zastanawiają czy 2GB na grafice wystarczy... paranoja jaka panuje wśród ludzi spowodowana brakiem doświadczenia mnie rozwala...

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Wklejasz test chipów dwie generacje starszych i to ma się przekładać Twoim zdaniem na to co jest dzisiaj ? Już nie wspomnę o software... Bitch please...

Możesz mi powklejać co chcesz. Co mnie obchodzi framerate times. To co karty robią z klatkami mam w du**e, mnie interesuje to co widzę na ekranie. Bez włączonego vsynca to i na jednej karcie stuttering wyłapiesz. Ile razy mam powtarzać, że grając praktycznie przez rok we wszystko co wychodzi, miałem stuttering RAZ. Pewnie nawet zostało to załatane poprawką, ale gra działała w 60fps na jednej karcie więc olałem sprawę. Oczywiście jedna karta to jedna karta, ale jak ktoś chce max wydajności w grach to za 1600zł na pewno nic mocniejszego nie kupi.

 

Powiedz to ludziom, którzy dziś siedzą na 4xx, 5xx... :]

co cię framerate obchodzi bo to FPS jaki widzisz na monitorze jak cię tak to interesuje szczególnie w multi.

Chwila ty się odnosiłeś do 570 to ci podałem chyba że 480 to zupełnie inna polka wydajnościowa niż twoje 570.

Bitch please...---nie jestem twoim bardzo dobrym kolegą byś ten zwrot używał

 

Miłej lektury

http://techreport.com/review/21516/inside-the-second-a-new-look-at-game-benchmarking

Wszyscy się mylą na około tylko ci się nie mylą na forum co chwalą swojego stuttering nigdy nie będzie zlikwidowany bo to przypadłość AFR, w części nie zauważalny, w część zauważalny w części nie pozwala na grę jak FC3. Ci co nie chcą go zobaczyć to go nie widzą.

 

Na sli w chwili obecnej nie pograsz płynnie z vsync włączonym w FC3!!!!!!!!! Jeden z wielu przykładów które tobie uciekają i nie uświadamiasz kolegów przed wyborem.

 

http://www.pcgameshardware.de/Grafikkarten-Hardware-97980/Tests/GTX-Titan-SLI-vs-HD-7970-Crossfire-Test-1057382/

kolejna lektura ci jakoś widzą stuttering jak inni

Edytowane przez maxforces
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Mam też teściki z tomshardware na 4xx.

To komu mamy wierzyć. Tobie czy im.

http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-460-sli-geforce-gtx-480,2694-9.html

 

 

 

Na sli w chwili obecnej nie pograsz płynnie z vsync włączonym w FC3!!!!!!!!!

 

Czytałeś co napisałem wyżej. Eksperymentując z opcją "max buffered frames" łapałem wczoraj stuttering NA JEDNEJ KARCIE.

Link to post
Share on other sites

Jakoś im mniejsza ilość pamięci ani szyna ani ropy nie przeszkadzają w graniu aż im łeb podskakuje. A ludzie tu przy wyboże nowych kompów się zastanawiają czy 2GB na grafice wystarczy... paranoja jaka panuje wśród ludzi spowodowana brakiem doświadczenia mnie rozwala...

2 GB na chwilę obecną do gier w FullHD wystarczy ale po wyjściu nowych konsol sytuacja może się zmienić. PS4 będzie miało 8 GB pamięci, nowy XBOX też pewnie podobnie, w Tytanie mamy 6 GB i pewnie w nowej generacji kart będzie podobnie. Z tego powodu gry za rok mogą mieć już dużo większe zapotrzebowanie na pamięć. 660 SLI z wąską szyną i 2GB pamięci w obliczu premiery nowych konsol nie jest przyszłościowym rozwiązaniem. Edytowane przez Wooojciech1983
Link to post
Share on other sites

Bozie jak kamieniem w ściane FPS sie nie pokrywa w multi jak na jednej karcie przeczytaj linki co ci podałem bo robi się to nudne jak dalej nie zrozumiesz to już nie mój problem.

 

Ile razy musze powtórzyć nic nie zrobisz jedyna opcja pomagająca w sli to wyłączenie vsync w CF odwrotnie i jest tylko zadowalająco bo o pełnej płynności można zapomnieć.

 

PS. dla twojej wiadomości lepszym wyborem był 480 a nie sli z 460 które też posiadałem.

Edytowane przez maxforces
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...