Łukasz94 3 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Do autora, dosyłają tą kartę do skutku, niestety serwisy liczą na to że większość osób oleje temat i kupi nową kartę. Ja miałem podobny problem z serwisem, dokładnie z XFX 5870 sypał artami w trybie 2d, niestety serwis uparcie uważał że karta w Trybie 3D jest sprawna.. Po 3 razie wymienili na nową Postaraj się aby serwis w sklepie był po twojej stronie, żeby jakoś wywalczył naprawę bądź nową kartę u dystrybutora. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafiii 0 Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 no staram się ale na infolinii pani mówi że z serwisem niemożna porozmawiać bezpośrednio no ale zobaczymy co teraz powiedzą ja generalnie tematu nie odpuszczę i słać będe cały czas Cytuj Link to post Share on other sites
Korson 16 Napisano 27 Marca 2013 Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 (edytowane) ja miałem podobny problem z grafika gtx palit 670,kurier przemroził mi paczkę i w momencie gdy otworzyłem ją na karcie skropliła sie woda, a gdy wyschła pozostały białe plamy, z tym ze ja zareagowałem od razu i wysłałem sprzęt do serwisu, nie czekałem do momentu gdy koroduje i oddali mi kase, jednak u ciebie plam nie widać na plytce drukowajej.... tylko ten tranzystor.... masz gwarancje slij,dodaj zdjecia gdzie trzymasz kompa, opisz im bardzo dokladnie jak to zauwazyłes, kiedy itd Edytowane 27 Marca 2013 przez Korson 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafiii 0 Napisano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2013 no zdjęć parę wysłałem gdzie stoi itp Cytuj Link to post Share on other sites
Paczacz 4 Napisano 28 Marca 2013 Udostępnij Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) Próbuj do skutku powodzenia Edytowane 28 Marca 2013 przez Paczacz Cytuj Link to post Share on other sites
rafiii 0 Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Witam ponownie to jest jakaś paranoja dziś dostałem kartę spowrotem bez jakiejkolwiek informacji co i jak i czemu została znów odrzucona. Po telefonie na infolinie oczywiście pani się zarzeka że takie info poszło i pisało w nim że taki sam powód jak wcześniej "ślady oksydacji" wątpię że ta karta była wogule w Czechach w serwisie bo trochę krótki czas minął od wysłania, no nic poproszę o ekspertyzę dlaczego odrzucona itp i pójdę chyba do rzecznika praw konsumenckich. Panowie a ktoś może wiedzieć gdzie takie coś naprawić prosił bym o jakiś namiar Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Panowie a ktoś może wiedzieć gdzie takie coś naprawić prosił bym o jakiś namiar Jak chcesz na gwarancje to nic przy niej nie rób .Jeśli zrezygnujesz to tu jest dobry serwis http://www.aid-serwis.com.pl/ Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez dam111111 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafiii 0 Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Narazie to nic nie ruszam bo nie odpuszczę , a o firmę pytałem z ciekawości i dziękuję bardzo za info Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez rafiii Cytuj Link to post Share on other sites
Korson 16 Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Udaj się do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów na rozmowę,przygotuj sobie wszystkie dokumenty jakie masz( paragon/faktura, protokoły przekazania sprzętu do serwisu i prokokół odbioru) oraz dokładny opis problemu zaadresowany do rzecznika konsumentow z twojego miasta Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Korson 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafiii 0 Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 dzięki Korson właśnie tak zrobię Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie rafiii 0 Napisano 6 Maja 2013 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 dzięki panowie za podpowiedzi co mam zrobić dziś dostałem zwrot kaski za kartę na szczęście obyło się bez straszenia itp. Tak czy siak warto walczyć o swoje pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.