Skocz do zawartości

Recommended Posts

Poszukuje myszki do 100zł (150 max jeśli sie opłaca dopłacac) gram głównie w LoLa, czasami SKYRIM.
Dlatego zależy mi na dodatkowych przyciskach po boku.
Z góry dzieki bo ja w tych sprawach jestem zielony,

myślałem coś o jakies z Razer ale one chyba troche poza mój budżet

Link to post
Share on other sites

Aakceleracja w windows'ie wyłączona? (opcja "zwiększ precyzję wskaźnika" powinna być odhaczona).

Masz podkładkę? Chcesz dużą, czy małą mysz?

Jeśli do lola i skyrima to wymagania co do precyzji myszki są zerowe :P Liczba przycisków jest najważniejsza :D 

Link to post
Share on other sites

No wiesz 1800dpi + przynajmniej te 3 przyciski jakby było 5-7 to super ;)
Taka średnia/duża, byle nie jakas miniaturka
Tak wyłaczyłem akceleracje

A właśnie jeszcze podkładka nie mam, też o tym myślalem ale czy jest sens kupywać te podkladki od razer'a po 50zl ? Czy może jakas tańsza

Edytowane przez sshadowek
Link to post
Share on other sites

 

A właśnie jeszcze podkładka nie mam, też o tym myślalem ale czy jest sens kupywać te podkladki od razer'a po 50zl ?

Za 10zł masz a4tech'a 200/500MP, który jak na swoją cenę jest świetny, warto posiadać chociaż taką podkładkę.

Proponuję g400 - najlepsza mysz cena/jakość. DPI wystarczy, ma też dwa boczne przyciski oraz 3 przyciski do zmiany DPI przy rolce (które można dowolnie konfigurować). Zmieścisz się w 150zł. 

Link to post
Share on other sites

Za 10zł masz a4tech'a 200/500MP, który jak na swoją cenę jest świetny, warto posiadać chociaż taką podkładkę.

Proponuję g400 - najlepsza mysz cena/jakość. DPI wystarczy, ma też dwa boczne przyciski oraz 3 przyciski do zmiany DPI przy rolce (które można dowolnie konfigurować). Zmieścisz się w 150zł. 

Za 10zł? :P

 

Za 10zł? :P

A sorrki nie wiedziałem że chodzi o podkładke

 

Za 10zł? :P

 

A sorrki nie wiedziałem że chodzi o podkładke