maniuox 27 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 (edytowane) hmm trudne sprawy na mapie gulff of oma jest padaka fps spada mi ponizej 40klatek czyli juz lipa szczegolnie na otwartym terenie i tej plazy fxxa injector 1,3 perfomenc beta a bez tego moda grafika jest paskudna i niewiele lepsza od cod i jeszcze jedno aby odblokowac bron QBZ-95B trzeba grac jak pisze ,,Wygraj 5 rund Podboju,, czy tez mozna to zrobic na wielkim podboju? Edytowane 27 Marca 2012 przez maniuox Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 tak Cytuj Link to post Share on other sites
Kubex52 26 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 What The... Zawsze elegancko grałem sobie na Back To Karkand, a teraz momentami takie ściny (przeważnie przy strzelaniu w helikopterze)... O co chodzi? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 @juggler Ja ten niby wallhack mam na każdej mapie. Najlepsze efekty są na: dzień żniw, atacamie i port arica <- tutaj grając USA bo z góry przez budynki widać żołnierzy. Nie zawsze full super ultra detale są wskazane, no chyba że chcesz grać uczciwie Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 (edytowane) Ciekawe kiedy wyjdzie ten patch na PC. Plej stejszynowcy już się nim cieszą, co jest dla mnie chore. Powinno być najpierw na PC, a potem jakieś tam konsole. Edytowane 27 Marca 2012 przez Dragoslaw25 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Kubex52 26 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Haha Cytuj Link to post Share on other sites
CzesioBF2 34 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 What The... Zawsze elegancko grałem sobie na Back To Karkand, a teraz momentami takie ściny (przeważnie przy strzelaniu w helikopterze)... O co chodzi? mam to samo na o wiele lepszym sprzęcie niż twój więc nie wiem co jest Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 walka w zwarciu zapowiada się ciekawie kiedy wyjdzie ten dodatek ? Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 http://www.gram.pl/news_8ArkH,i5_Nowy_patch_do_Battlefielda_3_na_PC_juz_jutro_DICE_tlumaczy_poslizg.html Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 @juggler Ja ten niby wallhack mam na każdej mapie. Najlepsze efekty są na: dzień żniw, atacamie i port arica <- tutaj grając USA bo z góry przez budynki widać żołnierzy. Nie zawsze full super ultra detale są wskazane, no chyba że chcesz grać uczciwie Za to w BF3 lepiej grać na wysokich niż na niskich Cytuj Link to post Share on other sites
Ralphie 24 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 (edytowane) No to patch zobaczymy jak długo pozostanie nam czekać na dostęp do gry niby 12:30 Pobrane sprawdzamy latanie mavem Edytowane 29 Marca 2012 przez Ralphie Cytuj Link to post Share on other sites
Kubuś_73 320 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Jeszcze 10 min ściagania Cytuj Link to post Share on other sites
Ralphie 24 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 (edytowane) Uhu fajny patch nie spodziewałem się a latać da się ale palcem po mapie... Edytowane 29 Marca 2012 przez Ralphie Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Widziałem masę zmian, zobaczymy jak to wypadnie w praktyce BTW, ktoś ma PL listę zmian? Cytuj Link to post Share on other sites
Kubuś_73 320 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 - Gracz nie powinien już otrzymywać obrażeń podczas upadku/zeskoku z niewielkich wysokości. - Szybsza reakcja zmiany pozycji z „leżącej” na „stojącą”, dając większe szanse ucieczki przed granatem oraz podczas ostrzału. -Naprawiono sytuacje, które uniemożliwiały reanimację gracza. - Redukcja czasu zanikania czarnego ekranu w czasie odrodzenia. Zanikanie jest konieczne dla prawidłowego przesyłania strumieniowego podczas odradzania się ale została znacznie zmniejszona. -Zwiększono ochronę podczas odradzania się od 1 sek do 2 sekund. Ochrona będzie natychmiast wyłączona, jak tylko gracz wykona ruch ( krok w przód, tył, lewo, prawo ) lub zacznie strzelać. -Ochrona podczas odradzania się nie będzie wyłączona gdy gracza będzie się rozglądać wokół siebie stojąc w miejscu. -Szybsze przechodzenie w tryb ognia celowanego i „odzyskanie” dokładności podczas celowania. Strzelając, podczas przechodzenia w tryb ognia celowanego, zwiększa ryzyko oddania niecelnych strzałów. ??? -Zwiększono odrzut i zmniejszono celność gdy gracz używa tłumika. - Naboje do strzelby Buck ( śrutowa ) i Flechette ( strzałkowa ) mają teraz mniejszy efekt tłumiący dźwięk wystrzału w średnim i długim zasięgu. -Poprawiono poziom zadawanych obrażeń przez amunicję Buck ( śrutowa ) i Flechette ( strzałkowa ) aby zrównoważyć je z innymi bronami. -Poprawiono dźwięki wystrzału.44 Magnum, .357 Magnum, i Type88 - Próbując kucnąć (np. leżąc) sprint będzie przerwany -Zwiększone przygwożdżenie - Spadochrony będą szybciej reagować na skręty i zwroty -Przełączanie z podstawowej broni do broni osobistej i z powrotem zajmuje teraz mniej czasu. -Zwiększenie efektywności specjalności „Kamizelka”. -Poprawiono dwójnóg, gracze nie mogą już rozstawiać dwójnogu w miejscach wyższy niż poziom brody. -Dwójnóg powinien teraz zachowywać się bardziej realistycznie podczas rozstawiania na obiektach takich jak samochody i skały. -Naprawiono kilka problemów związanych z przeskoczeniem niektórych przeszkód. - Teraz wystarczą dwa „cięcia” nożem aby zabić przeciwnika w pozycji, w której wykonanie animacji zabicia nożem tzw. „Takedown” nie jest możliwe. -C ram broń przeciwlotnicza jest teraz zaliczana do broni stacjonarnych i będziemy otrzymywać odznaczenia za walkę nią. POPRAWKI DLAPOJAZDóW - Zdobywane punkty przy pomocy odrzutowcaA10 będą teraz prawidłowo przyznawane. -Jeden strzał z działa czołgu bądź RPG/SMAW natychmiast zniszczy odrzutowce, śmigłowce uderzeniowe i helikoptery transportowe. -Zwiększono obrażenia broni podstawowej w lekkich pojazdach bojowych zadawanych w przód i bok pancerza innym pojazdom bojowym. Oznacza to przede wszystkim o jeden strzał mniej w przód oraz jeden celny strzał w bok może spowodować unieruchomienie pojazdu. -Nieznacznie zmniejszono szybkość naprawy przy użyciu narzędzi naprawczych. -Zwiększono obrażenia zadawane przez wyrzutnie TOW dla pojazdów opancerzonych. -Zwiększono szybkostrzelności minimalne obrażenia dla ciężkiego karabinu maszynowego zamontowanego w czołgu. -Zwiększono obrażenia.50calHMGszadawane największej odległości. - Zwiększono obrażenia palnika i robota saperskiego wobec żołnierzy i pojazdów. -Usunięto błąd podczas namierzania dwóch pobliskich celów, nie będzie już na przemian namierzać celów. Dotyczy to wszystkich broni namierzających i znaczników laserowych. -Zwiększono obrażenia Javelin i Igła/Stinger dla celów oznaczonych znacznikiem laserowym. - zwiększenie obrażeń Javelin bez oznaczenia przez znacznik laserowy zadawanych dla MBTs ( lekkich pojazdów opancerzonych ) po trafieniu w tył oraz bok pojazdu. - Krótszy czas namierzania celów oznaczonych laserowo. - Wszystkie pociski naprowadzone laserowo mogą być zmylone przez flary. - Zwiększony zasięg namierzania (rakiety P-Z) dla odrzutowców przy użyciu znacznika laserowego. -Zmniejszono czas namierzania (rakiety P-Z)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko celom naziemnym. -Zmniejszono czas namierzania(rakiety naprowadzane)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko pojazdom latającym. - Flary nie będą już rozpraszać namierzania, będą działać tylko na rakiety. - Flary będą teraz bardziej skuteczne przeciwko wystrzelonym rakietom, zwłaszcza w helikopterach. - Flary w odrzutowcach i helikopterach będą ponownie gotowe do użycia po upływie 11 s., z wyjątkiem strzelca (dotyczy heli), czas do ponownego użycia pozostaje taki sam(20 s.) -Rakiety przeciwlotnicze są teraz skuteczniejsze i trudniej jest przed nimi uciec. - Rakiety przeciwlotnicze nie będą już zabijały pilota po trafieniu, przed zniszczeniem pojazdu. - Rakiety przeciwlotnicze nie powinny się detonować przed uderzeniem w cel jeśli nie zostaną użyte Flary/ECM. - Zmniejszono obrażenia zadawane odrzutowcom przez rakiety przeciwlotnicze do 45%. -Zwiększono szybkość wystrzelenia rakiet przeciw lotniczych w SU-35, teraz powinna być taka sama jak w pozostałych samolotach -Igla i Stinger będą teraz namierzać szybciej i jednym trafieniem unieruchamiać, ale zostanie zmniejszony ich zasięg namierzania. Pozwoli to na skuteczną obronę, ograniczając całkowitą dominację w powietrzu -Zwiększono szybkość namierzania rakiet przeciwlotniczych śmigłowca, aby poprawić zdolności obronne helikopterów przeciwko odrzutowcom. -Nieznacznie zmniejszono obrażenia działka w odrzutowcach przeciwko odrzutowcom. Obrażenia są już tylko nieznacznie wyższe niż było na początku. -Zwiększenie obrażeń RPG i SMAW dla odrzutowców. -Rakiety naprowadzane będą tylko śledzić cele naziemne, takie było wcześniejsze założenie. (GuidedRocketswillnowonlytrackgroundtargets, as originally intended.) -Zmniejszono bezpośrednie obrażenia zadawane przez strzelca w śmigłowcu dla pojazdów opancerzonych. - Działko w helikopterze powinno działać poprawnie.??? -Poprawiono celność wszystkich rakiet w śmigłowcu. -Lekko zwiększono obrażenia śmigłowca szturmowego zadawane piechocie i śmigłowcom przy pomocy rakiet FFAR. -Dodatkowe poprawki zostały dokonane wobec pocisku TV, aby zapobiec po jego wystrzeleniu, „wysadzeniu” strzelca z pojazdu. - Poprawiona została sterowność w Mi28. -Naprawiono błąd, w Mi28 z niepoprawnie działającym celownikiem podczas używania kierowanych rakiet. -Poprawiono dokładność działka Mi28, aby upodobnić ją do działka w AH1. -Wzrost obrażeń dla bezpośrednich trafień pociskami APFSDS dla IFVs. ( lekki pojazd opancerzony ) - Zmniejszenie czasu namierzania pociskami naprowadzanymi dla IFV. ( lekki pojazd opancerzony ) aby uczynić je bardziej skutecznymi. -Miniguny w LittleBird i strzelec helikoptera będą teraz szybciej niszczyć zaparkowane samochody. - Zwiększono siłę eksplozji samochodów i innych „obiektów” mogących wybuchnąć. - Śmierć w wyniku eksplozji samochodu lub innego obiektu, który wybuchł jest teraz punktowana dla gracza, który spowodował eksplozję. -Poprawiono w F35 środek ciężkości, silnik Hoover jest bardziej stabilny, podczas lotu poziomego, we wszystkich trybach lotu. - Aktualizowano F35 system uzbrojenia aby był zgodny z pozostałymi odrzutowcami. -W F35 silnik Hoover będzie uruchamiał się na niskich wysokościach, będzie tak dopóki lot do przodu nie zostanie wznowiony, nawet jeśli osiągniemy dużypułap wysokości. - Podczas wyskoczenia z F35 i SU35 nie będzie się to kończyło śmiercią gracza, teraz będzie prawidło się „katapultował”. -Zmieniono Kornets na TOW launchers na Wake Island, przeniesiono pozycję AAV- Amtrac na bardziej dogodną. -Naprawiono kilka błędów pojazdów powietrznych, które przy dużej prędkości podczas kolizji z obiektami nie odnosiły żadnych obrażeń. -Gracze nie będą już otrzymywać „samobójstw” lub „zabójstwa w zespole”, jeśli rozbiją swój pojazd (śmierć jest wystarczająca karą). -MAV nie będzie już niszczyć pojazdów, w które uderzał, jeśli uderzy w pojazd zostanie zniszczony. - Podczas kolizji odrzutowca z śmigłowcem oba pojazdy zostaną zniszczone. -Możesz teraz „dostrzegać” wrogich żołnierzy z robota saperskiego EOD. -Większa celność dla działek AA i spadek celności podczas strzelania serią ciągłą. -Zmniejszono obrażenia zadawane przez działka AA (zarówno mobilnych jak i stacjonarnych) dla piechoty. -Cram jest teraz prawidłowo zaliczana jako broń stacjonarna. -CRAM i Pantsir( działka przeciwlotnicze stacjonarne) posiadają teraz radar. -Poprawa dźwięku trafień aby pomóc graczom lepiej poznać liczbę zadawanych obrażeń dla pojazdu.??? - W A10 gaśnica powinna teraz działać prawidłowo. Unieruchomione pojazdy mają teraz większą zwrotność, aby uciec/ukryć się po unieruchomieniu.??? - Celownik w T90 teraz dokładniej przedstawia trajektorię wystrzału z głównej broni.??? - Ustawienie w opcjach po przez kliknięcie bądź przytrzymanie przycisku aby przybliżyć, działa również dla żołnierzy obsługujących KM w jeepach, działka w helikopterach transportowcy, łodziach i w IFVs ( lekkich pojazdach opancerzonych ). - AAV- amtrac posiada teraz przybliżenie i kamerę 3os. podczas korzystania 3 Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Czyli wszystkie dręczące mnie mankamenty usunęli... za********e Cytuj Link to post Share on other sites
CzesioBF2 34 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 lol przed rakietami nie można uciec ? tuż to nie realistyczne zawsze uciekałem ostrym zwrotem a teraz mam czekać aż mnie załatwią ? lol Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Masz flary co 11s, zdążysz odpalić i uciec zanim doleci druga salwa Cytuj Link to post Share on other sites
CzesioBF2 34 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 właśnie grałem i trochę spier... moim zdaniem przeniesienie centuriona na lotniskowiec był kijowym pomysłem może sobie gość strzelać do każdego na mapie a jak do tego dojdzie AIMer jakiś to posprzątane Cytuj Link to post Share on other sites
maniuox 27 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 awwww normalnie masakra z tym modem FXXA Injector na wszystkich mapach all ultra z rozdzielczoscia 1920*1200 przy 64slotach ok a gulf of oma troluje mojego gf580 i fps ponizej 40klatek szczegolnie na otwartej przestreni Cytuj Link to post Share on other sites
szylolek 13 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 A którą wersję pobrałeś? Ja z tego linku: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1454675-better-sharper-custom-fxaa-injector.html pobrałem v5. Wszystko działa, gra chodziła mi zawsze na high (rozdz. 1280x1024), więc nic nie zmieniałem. Cytuj Link to post Share on other sites
maniuox 27 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 z cyklu dlaczego battlefield jest gorszy od call of duty server 64 mapa mniejsza niz nuketown z BO +pojazdy w grze=quakefielld 3 http://img515.imageshack.us/img515/5906/bf32012033017363106.jpg Uploaded with ImageShack.us gdy czolg naprawia 4x inzynierow 32 osobowy team nie wyjdzie z swojego respa Cytuj Link to post Share on other sites
mICh@eL 335 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 Czyli w BO na nuketown musiałbym biegać 1h po mapie, żeby znaleźć jednego z 12 przeciwników? Cytuj Link to post Share on other sites
MartinMartinN 16 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 z cyklu dlaczego battlefield jest gorszy od call of duty server 64 mapa mniejsza niz nuketown z BO +pojazdy w grze=quakefielld 3 http://img515.imageshack.us/img515/5906/bf32012033017363106.jpg Uploaded with ImageShack.us gdy czolg naprawia 4x inzynierow 32 osobowy team nie wyjdzie z swojego respa Porownywanie Battlefielda i CoDa jest jawna glupota, to przeciez dwie ZUPELNIE rozne gry tyle ze w obu sie strzela.... Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 @UP I warto jeszcze dodać, że CoD powyżej MW ssie . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.