Skocz do zawartości

Recommended Posts

hmm trudne sprawy na mapie gulff of oma jest padaka fps spada mi ponizej 40klatek czyli juz lipa szczegolnie na otwartym terenie i tej plazy fxxa injector 1,3 perfomenc beta a bez tego moda grafika jest paskudna i niewiele lepsza od cod

 

i jeszcze jedno aby odblokowac bron QBZ-95B trzeba grac jak pisze ,,Wygraj 5 rund Podboju,, czy tez mozna to zrobic na wielkim podboju?

Edytowane przez maniuox
Link to post
Share on other sites

@juggler

 

Ja ten niby wallhack mam na każdej mapie. Najlepsze efekty są na: dzień żniw, atacamie i port arica <- tutaj grając USA bo z góry przez budynki widać żołnierzy.

 

Nie zawsze full super ultra detale są wskazane, no chyba że chcesz grać uczciwie :D

Link to post
Share on other sites

@juggler

 

Ja ten niby wallhack mam na każdej mapie. Najlepsze efekty są na: dzień żniw, atacamie i port arica <- tutaj grając USA bo z góry przez budynki widać żołnierzy.

 

Nie zawsze full super ultra detale są wskazane, no chyba że chcesz grać uczciwie :D

 

Za to w BF3 lepiej grać na wysokich niż na niskich :P
Link to post
Share on other sites

- Gracz nie powinien już otrzymywać obrażeń podczas upadku/zeskoku z niewielkich wysokości.

 

- Szybsza reakcja zmiany pozycji z „leżącej” na „stojącą”, dając większe szanse ucieczki przed granatem oraz podczas ostrzału.

-Naprawiono sytuacje, które uniemożliwiały reanimację gracza.

- Redukcja czasu zanikania czarnego ekranu w czasie odrodzenia. Zanikanie jest konieczne dla prawidłowego przesyłania strumieniowego podczas odradzania się ale została znacznie zmniejszona.

-Zwiększono ochronę podczas odradzania się od 1 sek do 2 sekund. Ochrona będzie natychmiast wyłączona, jak tylko gracz wykona ruch ( krok w przód, tył, lewo, prawo ) lub zacznie strzelać.

-Ochrona podczas odradzania się nie będzie wyłączona gdy gracza będzie się rozglądać wokół siebie stojąc w miejscu.

-Szybsze przechodzenie w tryb ognia celowanego i „odzyskanie” dokładności podczas celowania. Strzelając, podczas przechodzenia w tryb ognia celowanego, zwiększa ryzyko oddania niecelnych strzałów. ???

-Zwiększono odrzut i zmniejszono celność gdy gracz używa tłumika.

- Naboje do strzelby Buck ( śrutowa ) i Flechette ( strzałkowa ) mają teraz mniejszy efekt tłumiący dźwięk wystrzału w średnim i długim zasięgu.

-Poprawiono poziom zadawanych obrażeń przez amunicję Buck ( śrutowa ) i Flechette

( strzałkowa ) aby zrównoważyć je z innymi bronami.

-Poprawiono dźwięki wystrzału.44 Magnum, .357 Magnum, i Type88

- Próbując kucnąć (np. leżąc) sprint będzie przerwany

-Zwiększone przygwożdżenie

- Spadochrony będą szybciej reagować na skręty i zwroty

-Przełączanie z podstawowej broni do broni osobistej i z powrotem zajmuje teraz mniej czasu.

-Zwiększenie efektywności specjalności „Kamizelka”.

-Poprawiono dwójnóg, gracze nie mogą już rozstawiać dwójnogu w miejscach wyższy niż poziom brody.

-Dwójnóg powinien teraz zachowywać się bardziej realistycznie podczas rozstawiania na obiektach takich jak samochody i skały.

-Naprawiono kilka problemów związanych z przeskoczeniem niektórych przeszkód.

- Teraz wystarczą dwa „cięcia” nożem aby zabić przeciwnika w pozycji, w której wykonanie animacji zabicia nożem tzw. „Takedown” nie jest możliwe.

-C ram broń przeciwlotnicza jest teraz zaliczana do broni stacjonarnych i będziemy otrzymywać odznaczenia za walkę nią.

 

POPRAWKI DLAPOJAZDóW

 

- Zdobywane punkty przy pomocy odrzutowcaA10 będą teraz prawidłowo przyznawane.

-Jeden strzał z działa czołgu bądź RPG/SMAW natychmiast zniszczy odrzutowce, śmigłowce uderzeniowe i helikoptery transportowe.

-Zwiększono obrażenia broni podstawowej w lekkich pojazdach bojowych zadawanych

w przód i bok pancerza innym pojazdom bojowym. Oznacza to przede wszystkim o jeden strzał mniej w przód oraz jeden celny strzał w bok może spowodować unieruchomienie pojazdu.

-Nieznacznie zmniejszono szybkość naprawy przy użyciu narzędzi naprawczych.

-Zwiększono obrażenia zadawane przez wyrzutnie TOW dla pojazdów opancerzonych.

-Zwiększono szybkostrzelności minimalne obrażenia dla ciężkiego karabinu maszynowego zamontowanego w czołgu.

-Zwiększono obrażenia.50calHMGszadawane największej odległości.

- Zwiększono obrażenia palnika i robota saperskiego wobec żołnierzy i pojazdów.

-Usunięto błąd podczas namierzania dwóch pobliskich celów, nie będzie już na przemian namierzać celów. Dotyczy to wszystkich broni namierzających i znaczników laserowych.

-Zwiększono obrażenia Javelin i Igła/Stinger dla celów oznaczonych znacznikiem laserowym.

- zwiększenie obrażeń Javelin bez oznaczenia przez znacznik laserowy zadawanych dla MBTs ( lekkich pojazdów opancerzonych ) po trafieniu w tył oraz bok pojazdu.

- Krótszy czas namierzania celów oznaczonych laserowo.

- Wszystkie pociski naprowadzone laserowo mogą być zmylone przez flary.

- Zwiększony zasięg namierzania (rakiety P-Z) dla odrzutowców przy użyciu znacznika laserowego.

-Zmniejszono czas namierzania (rakiety P-Z)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko celom naziemnym.

-Zmniejszono czas namierzania(rakiety naprowadzane)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko pojazdom latającym.

- Flary nie będą już rozpraszać namierzania, będą działać tylko na rakiety.

- Flary będą teraz bardziej skuteczne przeciwko wystrzelonym rakietom, zwłaszcza w helikopterach.

- Flary w odrzutowcach i helikopterach będą ponownie gotowe do użycia po upływie 11 s.,

z wyjątkiem strzelca (dotyczy heli), czas do ponownego użycia pozostaje taki sam(20 s.)

-Rakiety przeciwlotnicze są teraz skuteczniejsze i trudniej jest przed nimi uciec.

- Rakiety przeciwlotnicze nie będą już zabijały pilota po trafieniu, przed zniszczeniem pojazdu.

- Rakiety przeciwlotnicze nie powinny się detonować przed uderzeniem w cel jeśli nie zostaną użyte Flary/ECM.

- Zmniejszono obrażenia zadawane odrzutowcom przez rakiety przeciwlotnicze do 45%.

-Zwiększono szybkość wystrzelenia rakiet przeciw lotniczych w SU-35, teraz powinna być taka sama jak w pozostałych samolotach

-Igla i Stinger będą teraz namierzać szybciej i jednym trafieniem unieruchamiać, ale zostanie zmniejszony ich zasięg namierzania. Pozwoli to na skuteczną obronę, ograniczając całkowitą dominację w powietrzu

-Zwiększono szybkość namierzania rakiet przeciwlotniczych śmigłowca, aby poprawić zdolności obronne helikopterów przeciwko odrzutowcom.

-Nieznacznie zmniejszono obrażenia działka w odrzutowcach przeciwko odrzutowcom. Obrażenia są już tylko nieznacznie wyższe niż było na początku.

-Zwiększenie obrażeń RPG i SMAW dla odrzutowców.

-Rakiety naprowadzane będą tylko śledzić cele naziemne, takie było wcześniejsze założenie. (GuidedRocketswillnowonlytrackgroundtargets, as originally intended.)

-Zmniejszono bezpośrednie obrażenia zadawane przez strzelca w śmigłowcu dla pojazdów opancerzonych.

- Działko w helikopterze powinno działać poprawnie.???

-Poprawiono celność wszystkich rakiet w śmigłowcu.

-Lekko zwiększono obrażenia śmigłowca szturmowego zadawane piechocie i śmigłowcom przy pomocy rakiet FFAR.

-Dodatkowe poprawki zostały dokonane wobec pocisku TV, aby zapobiec po jego wystrzeleniu, „wysadzeniu” strzelca z pojazdu.

- Poprawiona została sterowność w Mi28.

-Naprawiono błąd, w Mi28 z niepoprawnie działającym celownikiem podczas używania kierowanych rakiet.

-Poprawiono dokładność działka Mi28, aby upodobnić ją do działka w AH1.

-Wzrost obrażeń dla bezpośrednich trafień pociskami APFSDS dla IFVs. ( lekki pojazd opancerzony )

- Zmniejszenie czasu namierzania pociskami naprowadzanymi dla IFV. ( lekki pojazd opancerzony ) aby uczynić je bardziej skutecznymi.

-Miniguny w LittleBird i strzelec helikoptera będą teraz szybciej niszczyć zaparkowane samochody.

- Zwiększono siłę eksplozji samochodów i innych „obiektów” mogących wybuchnąć.

- Śmierć w wyniku eksplozji samochodu lub innego obiektu, który wybuchł jest teraz punktowana dla gracza, który spowodował eksplozję.

-Poprawiono w F35 środek ciężkości, silnik Hoover jest bardziej stabilny, podczas lotu poziomego, we wszystkich trybach lotu.

- Aktualizowano F35 system uzbrojenia aby był zgodny z pozostałymi odrzutowcami.

-W F35 silnik Hoover będzie uruchamiał się na niskich wysokościach, będzie tak dopóki lot do przodu nie zostanie wznowiony, nawet jeśli osiągniemy dużypułap wysokości.

- Podczas wyskoczenia z F35 i SU35 nie będzie się to kończyło śmiercią gracza, teraz będzie prawidło się „katapultował”.

-Zmieniono Kornets na TOW launchers na Wake Island, przeniesiono pozycję

AAV- Amtrac na bardziej dogodną.

-Naprawiono kilka błędów pojazdów powietrznych, które przy dużej prędkości podczas kolizji z obiektami nie odnosiły żadnych obrażeń.

-Gracze nie będą już otrzymywać „samobójstw” lub „zabójstwa w zespole”, jeśli rozbiją swój pojazd (śmierć jest wystarczająca karą).

-MAV nie będzie już niszczyć pojazdów, w które uderzał, jeśli uderzy w pojazd zostanie zniszczony.

- Podczas kolizji odrzutowca z śmigłowcem oba pojazdy zostaną zniszczone.

-Możesz teraz „dostrzegać” wrogich żołnierzy z robota saperskiego EOD.

-Większa celność dla działek AA i spadek celności podczas strzelania serią ciągłą.

-Zmniejszono obrażenia zadawane przez działka AA (zarówno mobilnych jak

i stacjonarnych) dla piechoty.

-Cram jest teraz prawidłowo zaliczana jako broń stacjonarna.

-CRAM i Pantsir( działka przeciwlotnicze stacjonarne) posiadają teraz radar.

-Poprawa dźwięku trafień aby pomóc graczom lepiej poznać liczbę zadawanych obrażeń dla pojazdu.???

- W A10 gaśnica powinna teraz działać prawidłowo. Unieruchomione pojazdy mają teraz większą zwrotność, aby uciec/ukryć się po unieruchomieniu.???

- Celownik w T90 teraz dokładniej przedstawia trajektorię wystrzału z głównej broni.???

- Ustawienie w opcjach po przez kliknięcie bądź przytrzymanie przycisku aby przybliżyć, działa również dla żołnierzy obsługujących KM w jeepach, działka w helikopterach transportowcy, łodziach i w IFVs ( lekkich pojazdach opancerzonych ).

- AAV- amtrac posiada teraz przybliżenie i kamerę 3os. podczas korzystania

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

z cyklu dlaczego battlefield jest gorszy od call of duty server 64 mapa mniejsza niz nuketown z BO +pojazdy w grze=quakefielld 3 http://img515.imageshack.us/img515/5906/bf32012033017363106.jpg Uploaded with ImageShack.us gdy czolg naprawia 4x inzynierow 32 osobowy team nie wyjdzie z swojego respa

Porownywanie Battlefielda i CoDa jest jawna glupota, to przeciez dwie ZUPELNIE rozne gry tyle ze w obu sie strzela....

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...