Skocz do zawartości

Recommended Posts

W BF3 denerwowało mnie, że czułość była inna przy bieganiu i celowaniu... Nie można było tego regulować.

Jako, że gram na 30,5cm/360* to podczas celowania czułość spada tak bardzo, że ta liczba zwiększała się do 50-60cm/360* co jest dla mnie okropieństwem i nie mogłem normalnie grać i celować.

Powinien być suwak do ustawiania czułości przy celowaniu oraz opcja ustawienia jej na równi z czułością strzelania z biodra.

Link to post
Share on other sites

W BF3 denerwowało mnie, że czułość była inna przy bieganiu i celowaniu... Nie można było tego regulować.

Jako, że gram na 30,5cm/360* to podczas celowania czułość spada tak bardzo, że ta liczba zwiększała się do 50-60cm/360* co jest dla mnie okropieństwem i nie mogłem normalnie grać i celować.

Powinien być suwak do ustawiania czułości przy celowaniu oraz opcja ustawienia jej na równi z czułością strzelania z biodra.

Czułość zmieniała się tylko z holo. RDS był taki sam jak z biodra co trochę dziwne było

Edytowane przez natsu
Link to post
Share on other sites

Shhhh...

Trza coś wyjaśnić.

1. Pan @Cacek93 najwyraźniej chce by z zoomem móc wykonać obrót z taką samą prędkością jak z biodra, da się to zrozumieć ale nie ma to absolutnie żadnego sensu na dłuższych dystansach imho. Źle dobrana czułość (zmniejszenie fova bez zmiany mnożnika) boli mnie bardziej niż to że między celowaniem a biodrem jest inna czułość, o to chodzi, celowanie ma dać większą precyzję, to nie są czasy CSa gdzie walenie bani przez pół mapy z hipa było normą, teraz mamy wannabe simuloltory.

W najlepszym interesie devów jest to, by każdy zoom dawał ten sam ruch o x pikseli, nie x stopni.

2. @Natsu, od strony technicznej.

Każdy celownik w BF3 miał własny przelicznik czułości na FOV, jak dobrze pamiętam, FOV RDSa był równy bodajże 40 stopni, z prędkością 0.5 (mnożnik był bodajże 80), holo, odstając od tej podstawy, miało FOV równy 32 stopni, z ratio równym 1 (prędkość 0.32), przez to działa wolniej, ta sama przypadłość męczy ruską lunetę x7, reszta lunet ma ratio w okolicach ~0.47 (9.9FOV, 0.21 mnożnika czułości).

tl;dr

x7 ma za dużą czułość, holo ma za małą.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

 

 

da się to zrozumieć ale nie ma to absolutnie żadnego sensu na dłuższych dystansach imho

Przy 30cm/360* strzela mi się dobrze na każdym dystansie i nie chce tego zmieniać, ponieważ grając na tej samej czułości można się "wyuczyć" odruchów i przy ruchu ręką wiesz gdzie wycelujesz zanim to zrobisz, o to w tym chodzi.

 

teraz mamy wannabe simuloltory.

Symulator to ARMA, a nie Battlefield, po prostu próbują dać namiastkę realizmu, w taki sposób, aby widowiskowość i dynami gry nie ucierpiała.

 

 

W najlepszym interesie devów jest to, by każdy zoom dawał ten sam ruch o x pikseli, nie x stopni.

Dev czyli? :P Bo nie wiem czy dobrze myślę, co to jest...

Moim zdaniem w FPS'ach przelicznik po pikselach nie ma sensu, ponieważ poruszamy się właśnie o kąt. Zmiana rozdzielczości w tym wypadku powoduje także zmianę czułości %-)

Link to post
Share on other sites

Mam problem z BF4, mam i5 2500k, GeForce GTX 560, 4GB RAM, i tnie mi nawet na LOW, czy to jest błąd który zostanie naprawiony przez łatki czy z moim kompem jest coś nie tak .?

Zainstaluj najnowsze sterowniki ze strony nvidia.pl

Edytowane przez elvismt
Link to post
Share on other sites
Symulator to ARMA, a nie Battlefield, po prostu próbują dać namiastkę realizmu, w taki sposób, aby widowiskowość i dynami gry nie ucierpiała.

 

 

Dev czyli? :P Bo nie wiem czy dobrze myślę, co to jest...

Moim zdaniem w FPS'ach przelicznik po pikselach nie ma sensu, ponieważ poruszamy się właśnie o kąt. Zmiana rozdzielczości w tym wypadku powoduje także zmianę czułości %-)

1. Wannabe simuLOLtor.

2. Deweloper.

Przelicznik po kącie dawałby radę na krótszych dystansach, na dalekich nie ma racji bytu.

Link to post
Share on other sites

jakby ktoś ciekaw jeszcze nie dostałem swojej kopiia bf4 :) również żadnej odpowiedzi czy paczka wysłana, dlaczego jeszcze nie doszła. widzę też że osoby które zamawiają w drugiej aukcji po tej preorderowskiej dostają już swoje egzemplarze. no nic poczekam bo jestem cierpliwy, ale to było moje pierwsze i ostatnie zamówienie w Komputroniku.

Link to post
Share on other sites

Gdyby tak było, to po zmianie rozdzielczości zmieniałaby się czułość. Nie zaobserwowałem tego w żadnej grze FPS, w którą grałem.

Przyznaję, że skrót myślowy z "per piksel" jest średnio na miejscu, tak samo jak nie na miejscu jest ustalony z góry kąt obrotu.

W którą stronę to więc działa?

 

@Up

2500K+GTX770, gra co chwilę przycina jak szalona, jedynie grywalne są serwery z <20 graczy.

Nawet nie próbujcie mi wcisnąć przesiadki z Win7 na Win8 NSA Edition.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...