RuLeR 735 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 AA Post. tzn ? dokładniej jak można Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Jakość postprocesingu chyba. Masz to nad hbao, a jest pod opóźnionym antyaliasingiem Cytuj Link to post Share on other sites
boroski 16 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Jakie macie ustawione dpi w myszka w takich grach jak Battlefield ? Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 W BF3 miałem 1400,ale 4 jest tak ślamazarna,że dopiero przy około 2500dpi da się ruszać myszą mniej więcej tak samo jak przy 1400 w części 3. Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Ja nie ogarniam jak chodzę takiego dpi max co ustawiam to 800 , w pojazdach zwiększam a w jetach na max jak się da. Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Ja nie gram normalnie w BF3 na 2500dpi,ale przy czwórce muszę zwiększyć bo inaczej celownik rusza się jak żółw. Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Ja jestem gut Spieler. Żadnych pizdu pizdu akceleracji, czułość w grze mam ustawioną na 12% dla piechoty, 30% dla pojazdów, sama czułość myszki to 1200DPI. Cytuj Link to post Share on other sites
boroski 16 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 hmm.. musze wypróbować to wieksze dpi w jetach. Normalnie mam 2000 dpi , gwarantuje szybki obrót o 180 stopni i z celowaniem nie ma wiekszych problemow. Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 W BF3 denerwowało mnie, że czułość była inna przy bieganiu i celowaniu... Nie można było tego regulować. Jako, że gram na 30,5cm/360* to podczas celowania czułość spada tak bardzo, że ta liczba zwiększała się do 50-60cm/360* co jest dla mnie okropieństwem i nie mogłem normalnie grać i celować. Powinien być suwak do ustawiania czułości przy celowaniu oraz opcja ustawienia jej na równi z czułością strzelania z biodra. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 hmm.. musze wypróbować to wieksze dpi w jetach. Normalnie mam 2000 dpi , gwarantuje szybki obrót o 180 stopni i z celowaniem nie ma wiekszych problemow. Ja jadę na 3700 DPI w jetach Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) W BF3 denerwowało mnie, że czułość była inna przy bieganiu i celowaniu... Nie można było tego regulować. Jako, że gram na 30,5cm/360* to podczas celowania czułość spada tak bardzo, że ta liczba zwiększała się do 50-60cm/360* co jest dla mnie okropieństwem i nie mogłem normalnie grać i celować. Powinien być suwak do ustawiania czułości przy celowaniu oraz opcja ustawienia jej na równi z czułością strzelania z biodra. Czułość zmieniała się tylko z holo. RDS był taki sam jak z biodra co trochę dziwne było Edytowane 6 Listopada 2013 przez natsu Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) Shhhh... Trza coś wyjaśnić. 1. Pan @Cacek93 najwyraźniej chce by z zoomem móc wykonać obrót z taką samą prędkością jak z biodra, da się to zrozumieć ale nie ma to absolutnie żadnego sensu na dłuższych dystansach imho. Źle dobrana czułość (zmniejszenie fova bez zmiany mnożnika) boli mnie bardziej niż to że między celowaniem a biodrem jest inna czułość, o to chodzi, celowanie ma dać większą precyzję, to nie są czasy CSa gdzie walenie bani przez pół mapy z hipa było normą, teraz mamy wannabe simuloltory. W najlepszym interesie devów jest to, by każdy zoom dawał ten sam ruch o x pikseli, nie x stopni. 2. @Natsu, od strony technicznej. Każdy celownik w BF3 miał własny przelicznik czułości na FOV, jak dobrze pamiętam, FOV RDSa był równy bodajże 40 stopni, z prędkością 0.5 (mnożnik był bodajże 80), holo, odstając od tej podstawy, miało FOV równy 32 stopni, z ratio równym 1 (prędkość 0.32), przez to działa wolniej, ta sama przypadłość męczy ruską lunetę x7, reszta lunet ma ratio w okolicach ~0.47 (9.9FOV, 0.21 mnożnika czułości). tl;dr x7 ma za dużą czułość, holo ma za małą. Edytowane 6 Listopada 2013 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 da się to zrozumieć ale nie ma to absolutnie żadnego sensu na dłuższych dystansach imho Przy 30cm/360* strzela mi się dobrze na każdym dystansie i nie chce tego zmieniać, ponieważ grając na tej samej czułości można się "wyuczyć" odruchów i przy ruchu ręką wiesz gdzie wycelujesz zanim to zrobisz, o to w tym chodzi. teraz mamy wannabe simuloltory. Symulator to ARMA, a nie Battlefield, po prostu próbują dać namiastkę realizmu, w taki sposób, aby widowiskowość i dynami gry nie ucierpiała. W najlepszym interesie devów jest to, by każdy zoom dawał ten sam ruch o x pikseli, nie x stopni. Dev czyli? Bo nie wiem czy dobrze myślę, co to jest... Moim zdaniem w FPS'ach przelicznik po pikselach nie ma sensu, ponieważ poruszamy się właśnie o kąt. Zmiana rozdzielczości w tym wypadku powoduje także zmianę czułości Cytuj Link to post Share on other sites
Pro4Shooter 3 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Mam problem z BF4, mam i5 2500k, GeForce GTX 560, 4GB RAM, i tnie mi nawet na LOW, czy to jest błąd który zostanie naprawiony przez łatki czy z moim kompem jest coś nie tak .? Cytuj Link to post Share on other sites
elvismt 757 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 (edytowane) Mam problem z BF4, mam i5 2500k, GeForce GTX 560, 4GB RAM, i tnie mi nawet na LOW, czy to jest błąd który zostanie naprawiony przez łatki czy z moim kompem jest coś nie tak .? Zainstaluj najnowsze sterowniki ze strony nvidia.pl Edytowane 6 Listopada 2013 przez elvismt Cytuj Link to post Share on other sites
Pro4Shooter 3 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Właśnie pobieram oby pomogło. jutro jeszcze będę miał 2gb ram to będzie 6 GB, więc mam nadzieję że ze sterownikami nowymi i dodatkowymi ramami będzie działać dobrze na średnich chociaż. Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Symulator to ARMA, a nie Battlefield, po prostu próbują dać namiastkę realizmu, w taki sposób, aby widowiskowość i dynami gry nie ucierpiała. Dev czyli? Bo nie wiem czy dobrze myślę, co to jest... Moim zdaniem w FPS'ach przelicznik po pikselach nie ma sensu, ponieważ poruszamy się właśnie o kąt. Zmiana rozdzielczości w tym wypadku powoduje także zmianę czułości 1. Wannabe simuLOLtor. 2. Deweloper. Przelicznik po kącie dawałby radę na krótszych dystansach, na dalekich nie ma racji bytu. Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Przelicznik po kącie dawałby radę na krótszych dystansach, na dalekich nie ma racji bytu. We wszystkich grach daje radę, więc nie rozumiem tego... Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 We wszystkich grach daje radę, więc nie rozumiem tego... Mam wrażenie że zdecydowana większość gier korzysta przelicznika po względnych pikselach, nie po kącie. Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Gdyby tak było, to po zmianie rozdzielczości zmieniałaby się czułość. Nie zaobserwowałem tego w żadnej grze FPS, w którą grałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Kozi616 10 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 jakby ktoś ciekaw jeszcze nie dostałem swojej kopiia bf4 również żadnej odpowiedzi czy paczka wysłana, dlaczego jeszcze nie doszła. widzę też że osoby które zamawiają w drugiej aukcji po tej preorderowskiej dostają już swoje egzemplarze. no nic poczekam bo jestem cierpliwy, ale to było moje pierwsze i ostatnie zamówienie w Komputroniku. Cytuj Link to post Share on other sites
Pro4Shooter 3 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Wgrałem najnowsze sterowniki i nadal to samo, ustawienia w BF4 mam na średnich a są takie przycięcia że grać się nie da, jak jadę na quadzie itp to są straszne ścięcia, w walce to samo, nwm czy to wina sprzętu czy co. Mój sprzęt: GeForce GTX 560, i5 2500k, 4gb RAM Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Gdyby tak było, to po zmianie rozdzielczości zmieniałaby się czułość. Nie zaobserwowałem tego w żadnej grze FPS, w którą grałem. Przyznaję, że skrót myślowy z "per piksel" jest średnio na miejscu, tak samo jak nie na miejscu jest ustalony z góry kąt obrotu. W którą stronę to więc działa? @Up 2500K+GTX770, gra co chwilę przycina jak szalona, jedynie grywalne są serwery z <20 graczy. Nawet nie próbujcie mi wcisnąć przesiadki z Win7 na Win8 NSA Edition. Cytuj Link to post Share on other sites
Pro4Shooter 3 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Ja także nie mam zamiaru się przesiadać na Win8, myślałem że pogram sobie spokojnie a tu taka lipa. Cytuj Link to post Share on other sites
Filip17 15 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 Właśnie jak to jest z tym Win 8.1 ? Podobno jest około 10 fps więcej, sprawdzał to ktoś ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.