Mr Reed 0 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Witam bardzo serdecznie. Dokładnie 14 grudnia zgłosiłem na reklamację waszą kartę, w sklepie Morele.net. 14 stycznia (Miesiąc później) sklep napisał mi, że wysłał kartę do producenta. Karta wróciła do mnie około 10 lutego, lecz ponieważ w tym czasie zdążyłem wyjechać za granicę to odebrałem ją 19 lutego, jednak pomimo świstka papieru w pudełku z komentarzem "BIOS/Firmware/Software Upgrade (NTF)" nie widzę żadnych zmian (No chyba, że jeszcze brak folii antystatycznej, która była podczas wysyłki, natomiast karta wróciła "goła"), dalej występuje identyczny problem. Wyjaśnię problem nieco dokładniej, karta działa perfekcyjnie do momentu zainstalowania sterowników (oczywiście próbowałem wielu różnych sterowników, wszystkie ze strony Nvidii), gdy owe sterowniki są już zainstalowane to karta zaczyna "szaleć". Obraz robi się co kilka sekund/minut czarny, czasami nawet kilkakrotnie pod rząd, na ekranie pojawiają się dziwne kropki i smugi, co widać na filmie widać mniej więcej około sekund 0:28 - 0:35, oczywiście jest to tylko mała dawka tego jak to wygląda bo problem potrafi się pojawiać co 2-3 sekundy, akurat podczas nagrywania pojawił się jedynie raz Zamieszam jeszcze zdjęcie (Proszę mi wybaczyć, że nie jest to skan, ale po prostu w celu wielu prób zażegnania problemu reinstalowałem system kilkakrotnie, i wyjątkowo z "lenistwa" nie chciało mi się już instalować oprogramowania od skanera) http://vpx.pl/i/2013/02/23/IMG_1586.jpg No i czas więc na główne pytanie, co dalej? Znów mam zgłaszać gwarancję i marnować kolejne 2 miesiące na jej realizację ze sklepem? (Tracąc tym samem ogólnie jakieś 4 miesiące łącznie, tym samym kurcząc sam czas ogólnej gwarancji, która o ile mnie pamięć nie zawodzi trwa 24 miesiące) Czy może będziecie w stanie zaproponować mi nieco lepszy układ, bądź jakieś magiczne rozwiązanie mojego problemu? Dodam jeszcze, że kartę kupiłem około 12 grudnia, więc sam posiadałem ją może jakieś 5 dni, poza tym cały ten czas była realizowana jej "reklamacja/gwarancja" P.S. O czas realizacji was nie obwiniam, tutaj zapewne opieszałość leży po stronie sklepu. Edytowane 23 Lutego 2013 przez Mr Reed Cytuj Link to post Share on other sites
Sol515 1 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Sprawdzałeś na innej płycie głównej? Ja miałem podobne problemy zmieniając karte graficzną, gtx 260 działał bez problemu natomiast r6950 miał jakieś dziwne freezy, co ciekawe na takiej samej płycie u kolegi było ok. Najpierw jeśli nie było to nowy system, następnie testy na innych platformach, monitoring temp i obciażenia karty i robienie screenow Jeśli o mnie chodzi to ostatecznie kupiłem nowa płyte i w ten sposób rozwiazałem problem po tyg. wkur... się Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Hej Gwarancja jest z automatu wydłużana o czas jaki grafika spędziła w serwisie, więc tym nie musisz się martwić. Natomiast problem z gasnącym ekranem może też dotyczyć samego monitora lub kabla DVI. Sprawdź na innym kablu i monitorze czy będzie tak samo. Jeśli nie to na początek zmień u siebie kabel. Jeśli temat się powtórzy to możliwe, że monitor nie wyrabia z odświeżaniem obrazu. Musi się na chwile wyłączyć i uruchamia się ponownie. Kiedyś miałem coś podobnego i musiałem kupić nowy monitor Ps Czasem pomaga ręczne obniżenie odświeżania obrazu np w grach lub z poziomu sterowników Edytowane 23 Lutego 2013 przez Bakak 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Moi drodzy, dziękuję za odpowiedź. Uwierzcie, próbowałem już wszystkiego, podłaczałem pod 2 monitory i pod mój telewizor. Po podłączeniu kablem HDMI w zasadzie ekran robi się czarny co sekundę, próbowałem każdego złącza PCI-Express na mojej płycie, a mam ich 5. Sądziłem, że może karta (Ponieważ jest fabrycznie podkręcona) po prostu nie wyrabia i obniżałem jej samej taktowanie do stockowego modelu przy użyciu MSI Afterburner. Próbowałem na innej płycie mojego znajomego, gdzie on używa używa GTX'a 660Ti, i problem również występował, jego karta u mnie działała dobrze. Moja stara karta GTX 280 również działała idealnie. Dodam, że problem występuje nie tylko w grach, również podczas własnie używania chroma (Tak nawet pisania tego posta!) pojawiają się te "smugi" oraz ekran "miga" na czarno. Edytowane 23 Lutego 2013 przez Mr Reed Cytuj Link to post Share on other sites
tofix 65 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Niestety nie widzę innej opcji jak ponowna reklamacja. Skoro na innej platformie potwierdził Kolega usterkę, sprawa jest oczywista. Warto też zwrócić uwagę na to co pisał Bakak - gwarancja ulega przedłużeniu o okres w którym gwarant (w tym przypadku morele) realizuje naprawę (klienta końcowego nie interesuje gdzie leży karta). Co do terminów - prawdziwym świństwem wykazały się morele - trzymać kartę miesiąc ? to zakrawa na nieporozumienie, o którym warto byłoby wspomnieć podczas kolejnej reklamacji. Wygląda też na to, że karta najprawdopodobniej nie odwiedziła serwisu ASUSA - jest tylko protokół Incomu (hurtownia) - gdzie karta weszła 6 dni przed protokołem zwrotu. Widocznie serwis incomu uznał że upgrade biosu jest rozwiązaniem wystarczającym. Może chcieli dobrze, ale nie wyszło. Zwykle hurtowniom nie udaje się zrealizować wysyłki do i od producenta w 6 dni. Proponuję do kolejnej reklamacji dołączyć na piśmie opis przeprowadzonych testów (w tym test na innej platformie) oraz prośbę o dokładną weryfikację sprzętu - każdy szanujący się sprzedawca / serwis zauważy że klient wie o czym mówi i nie wyssał historii z palca. no i oczywiście "pochwałę" za miesięczne leżakowanie karty. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mw1975 230 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Ja miałem takie efekty, kiedy próbowałem podkręcać kartę i się przegrzewała. Czy stosujesz OC? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudyzam 105 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 @upPrzecież pisał, że nawet obniżał takty do stockowych...BTW myśałem, że legendy o serwisie ASUSa są tylko... ...legendami 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tofix 65 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 że legendy o serwisie ASUSa są tylko... ...legendami bo są. nie będę się wdawał w szczegóły, bo zaraz się haterzy na mnie rzucą. ale ta karta nie była w serwisie Asusa. 6 dni i protokół Incomu. od lat siedzę w branży i na każdy post typu "asus ma fatalny serwis"... opuszczam wątek, żeby nie strzępić klawiatury i nie wdawać się w zbędne dyskursy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudyzam 105 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 No to właśnie powinieneś wdawać się w szczegóły, jeśli chcesz mit obalić. Bo bez tego Twoja wypowiedź brzmi jak "łeeee nieprawda" 1 Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 bo są. nie będę się wdawał w szczegóły, bo zaraz się haterzy na mnie rzucą. ale ta karta nie była w serwisie Asusa. 6 dni i protokół Incomu. od lat siedzę w branży i na każdy post typu "asus ma fatalny serwis"... opuszczam wątek, żeby nie strzępić klawiatury i nie wdawać się w zbędne dyskursy. Taką opinię mógł wystawić tylko pracownik serwisu ASUS, albo zagorzały fanboy marki... To co wyprawia ich "serwis" woła o pomstę do nieba. Reklamowałem 5770 DC od ASUS, która rzucała artefakty i karta przyszła po tak perfidnym i mało profesjonalnie wykonanym reflow że ociekała topnikiem, którego nikt nawet nie raczył zetrzeć a śledź był ledwo co dokręcony. Ponowna reklamacja została odrzucona bo niby sam podjąłem się naprawy. Nie wspomnę już o płycie głównej, która przyszła do mnie DOA. Przez 3 miesiące szarpałem się z "serwisem" ASUS aż otrzymam nowy i pozbawiony wad egzemplarz. ASUS ma jedno motto "żadnych wymian", oni naprawią nawet mobo po ostrzelaniu ogniem artyleryjskim... 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Osobiście nie mogę złego słowa powiedzieć na serwis ASUSA. Ostatnio oddawałem swoja płytę główną. Wysłałem paczuszkę do warszawy i po 3 tygodniach była z powrotem, z usunięta usterką (uwalona kość BIOS). Tyle ze ja sam załatwiłem wysyłkę. Autor tematu też tak może zrobić, wystarczy wysłać zgłoszenie przez stronę asusa, opisać temat i zaznaczyć, że sklep w którym kupowało się sprzęt jest niekompetentny. Pozdro Edytowane 23 Lutego 2013 przez Bakak 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tofix 65 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) ASUS ma jedno motto "żadnych wymian", oni naprawią nawet mobo po ostrzelaniu ogniem artyleryjskim... i właśnie dla takich wypowiedzi nie chcę wprowadzać niesmaku i zamieszania. nie jestem ani pracownikiem Asusa ani fanboyem. z całym szacunkiem, Kolega reklamował 1 sztukę? 2? dziesięć szt? ja setki w całym dorobku zawodowym. i tak awaryjność najniższa ze wszystkich producentów. ta firma nie jest idealna - bo były też serie wołające o pomstę do nieba (8600gt silent , M2N-E itp) owszem były czasem zgrzyty z serwisem - nie twierdzę że nie. ale nigdy (!) na grafice nie dostałem zwrotu po naprawie jaką opisałeś, a porównując statystyki innych marek hasło "żadnych wymian" mógłbym do asusa odnieść w ostatniej kolejności. podobnie w płytach gł. wyraziłem tylko swoją opinię, wynikającą nie tylko z posiadania kilki(/nastu/dziesięciu/set) szt, ale i statystyk, które prowadziłem od 2003 roku pracując w branży (nie, nie w Asusie) Edytowane 23 Lutego 2013 przez tofix 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Autor tematu też tak może zrobić, wystarczy wysłać zgłoszenie przez stronę asusa, opisać temat i zaznaczyć, że sklep w którym kupowało się sprzęt jest niekompetentny.Tak też właśnie planuję zrobić, ogólnie już nawet nie chodzi o to kto nawalił, ale o sam fakt, że jak widać sklep lubi klienta póki ten mu nie zapłaci, potem zlewa sprawę całkowicie, zwłaszcza jeśli chodzi o jakiekolwiek serwisy gwarancyjne/reklamacyjne. Sądziłem, że może właśnie jakiś pracownik asusa się wypowie, ale skoro karta nawet do ich serwisu nie trafiła to pewnie nawet tutaj to nic nie pomoże. Ciekawi mnie w takim razie dlaczego morele.net nie wysłali karty do autoryzowanego serwisu asusa. Cytuj Link to post Share on other sites
tofix 65 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 (edytowane) Ciekawi mnie w takim razie dlaczego morele.net nie wysłali karty do autoryzowanego serwisu asusa. bo to typowa droga reklamacyjna: klient -> sklep -> hurtownia -> serwis producenta... dla produktów nie objętych bezpośrednio gwarancję producent-klient końcowy. morele zakupiły kartę w hurtowni Incom - stąd też protokół, który Kolega załączył. nawaliły moim zdaniem dwie strony - morele - za przetrzymywanie karty przez absurdalnie długi okres (leżakowanie), oraz Incom za próbę (może i w dobrych chęciach) naprawy we własnym zakresie - karta wpłynęła do nich 16.01, wyszła od nich do moreli 22.01 - zwykle hurtownia wysyła kartę do serwisu producenta (lub serwisu z autoryzacją) - to daje w najlepszym wypadku 6 dni, z czego 4 robocze. odejmując dwa dni na kuriera zostają dwa dni - za mało. ... i nie wszczynajmy tu jatki na temat producentów. każdy może mieć swoje mniej lub bardziej osobiste zdanie. pozdrawiam wszystkich. Edytowane 23 Lutego 2013 przez tofix 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mst 6010 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 ... i nie wszczynajmy tu jatki na temat producentów. każdy może mieć swoje mniej lub bardziej osobiste zdanie. To prawda i dlatego pozwól, że wyrażę swoje osobiste zdanie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/21467785.jpg oraz http://troll.me/images/northkoreancry2/asus-failed-us-again.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 serwis ASUSa? prosze was walczę z moim GTX580 od końca listopada Jak już prawie wysłali do mnie jedną kartę, jak przyszła okazała się radeonem 6950 [zamiast GTX'a, zły numer naklejony na karcie] a teraz mieli wyslac druga ale ta nie przeszla testow w serwisie i szukaja nastepnej. Proszę was... fajnie co? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 @UP Pomylić gtx580 z hd6950 no...... takiej wymówki dawno nie słyszałem. Oczywiście naklejka informująca ze to jest gtx 580 sama się przeniosła na hd6950. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
breed 1 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Ja tam nie mam nic do Asusa, oddałem na gwarancję wadliwą płytę, która miała juz ponad 2 lata, żeby ją wymienili na rewizje B3 i otrzymałem wiadomość, że zostaną mi zwrócone pieniądze. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 (edytowane) Na stronie Asusa nie widzę opcji zgłoszenia produktu na RMA, zarejestrowałem go i nie widzę dalej takiej opcji, mam rozumieć, że muszę próbować skontaktować się z nimi na własną rękę? Za to na ciekawostkę mogę powiedzieć, że "udało" mi się kartę postawić, ale o dziwo działa jedynie kiedy jest podłączona pod port VGA w moim monitorze, sprawdziłem na starym samsungu 19'calowym to również na porcie DVI karta ma "odchyły" natomiast po podłączeniu przez VGA jestem w stanie ją użytkować, chociaż też są drobne dziwne zachowania. Po pierwsze dziwne poziome paski przelatujące przez cały ekran z góry na dół, podczas gier (Widocznie są tylko kiedy jest ciemno w grze, i też muszę się przyjrzeć, żeby je widzieć) te akurat z tego co mi wiadomo są ponieważ to "uroki" kabla VGA, druga sprawa to ekran czasami zadrży w jakimś miejscu najczęściej kiedy przesuwam kursorem w tym miejscu. Nie pomyślałem o tym wcześniej, żeby sprawdzić kartę na VGAS, no ale kto w sumie kupuje nową kartę z myślą o podłączeniu jej przez VGA? Myślałem co prawda o spróbowaniu funkcji Lucid Virtu i może wtedy karta zadziałałaby normalnie, ale no kurcze, po kupnie nowej karty chyba nie powinno być tak, żebym to ja musiał iść na jakieś kompromisy, żeby ona w ogóle działała. W monitorze mam też wejście Display Port, ale nie posiadam takiego kabla i w sumie nie chce mi się wydawać kasy na kabel bo chyba powinno działać pod DVI. Edytowane 25 Lutego 2013 przez Mr Reed Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 natomiast po podłączeniu przez VGA jestem w stanie ją użytkować, chociaż też są drobne dziwne zachowania. Po pierwsze dziwne poziome paski przelatujące przez cały ekran z góry na dół, podczas gier (Widocznie są tylko kiedy jest ciemno w grze, i też muszę się przyjrzeć, żeby je widzieć) te akurat z tego co mi wiadomo są ponieważ to "uroki" kabla VGA, druga sprawa to ekran czasami zadrży w jakimś miejscu najczęściej kiedy przesuwam kursorem w tym miejscu. Te "uroki" kabla vga to jakaś bajka. Aktualnie sam korzystam z takiego połączenia na 7970 i nic nie drży, nie ma żadnych pasków na monitorze. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Na stronie Asusa nie widzę opcji zgłoszenia produktu na RMA, zarejestrowałem go i nie widzę dalej takiej opcji, mam rozumieć, że muszę próbować skontaktować się z nimi na własną rękę? Za to na ciekawostkę mogę powiedzieć, że "udało" mi się kartę postawić, ale o dziwo działa jedynie kiedy jest podłączona pod port VGA w moim monitorze, sprawdziłem na starym samsungu 19'calowym to również na porcie DVI karta ma "odchyły" natomiast po podłączeniu przez VGA jestem w stanie ją użytkować, chociaż też są drobne dziwne zachowania. Po pierwsze dziwne poziome paski przelatujące przez cały ekran z góry na dół, podczas gier (Widocznie są tylko kiedy jest ciemno w grze, i też muszę się przyjrzeć, żeby je widzieć) te akurat z tego co mi wiadomo są ponieważ to "uroki" kabla VGA, druga sprawa to ekran czasami zadrży w jakimś miejscu najczęściej kiedy przesuwam kursorem w tym miejscu. Nie pomyślałem o tym wcześniej, żeby sprawdzić kartę na VGAS, no ale kto w sumie kupuje nową kartę z myślą o podłączeniu jej przez VGA? Myślałem co prawda o spróbowaniu funkcji Lucid Virtu i może wtedy karta zadziałałaby normalnie, ale no kurcze, po kupnie nowej karty chyba nie powinno być tak, żebym to ja musiał iść na jakieś kompromisy, żeby ona w ogóle działała. W monitorze mam też wejście Display Port, ale nie posiadam takiego kabla i w sumie nie chce mi się wydawać kasy na kabel bo chyba powinno działać pod DVI. http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx Proszę bardzo 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 (edytowane) Te "uroki" kabla vga to jakaś bajka. Może być kwestia monitora, poszukałem bardziej i doczytałem, że na niektórych monitorach występują zakłócenia podczas używania kabla VGA, więc żadne bajki, po prostu zależy od sprzętu. Dzięki wielkie za linka Bakak, mam nadzieję, że sprawa teraz jakoś pójdzie już do przodu i może naprawią tę kartę wreszcie. Oto odpowiedź asusa na mojego maila, jak się okazuje karta odwiedziła ich serwis. Dziekuje za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS. Pańska karta była w serwisie w dniu 18/01/2013 gdzie opisana usterka przez zgłaszającego o treści "inne Karta graficzna działa dobrze do czasu instalacji wszystkich sterowników, potem podczas działania obraz robi się czarny, i powraca, problem pojawia się notorycznie jak i sporadycznie, więc nie je" nie została potwierdzona. Karta bezproblemowo przeszła testy wydajnościowe jak i testy z wykorzystaniem wielu monitorów. W dniu 22/01/2013 karta została odesłana z raportem stwierdzającym brak usterki (BIOS/ Firmware/ Software Upgrade (NTF)). Wobec przedstawionych faktów mogę jedynie stwierdzić że karta jest sprawna i wolna od wad. Jeśli chce pan zgłosić sprzę na reklamację standardowa droga prowadzi przez sprzedawcę. Tylko sprzedawca (pański gwarant) może wysłać sprzęt na serwis. Jako użytkownik końcowy nie ma pan możliwości samemu dokonać reklamacji ponieważ nie jest pan w stanie wygenerować sobie numeru RMA. Jeśli jednak pański gwarant jest nie osiągalny lub istnieje inny problem może pan skorzystać z usług sieci sklepów ProLine (proline.pl) lub X-Kom (x-kom.pl/serwis) - które zgłoszą taki sprzęt za pana (opłaty manipulacyjne i transportowe mogą być pobrane). Edytowane 26 Lutego 2013 przez Mr Reed Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Może być kwestia monitora, poszukałem bardziej i doczytałem, że na niektórych monitorach występują zakłócenia podczas używania kabla VGA, więc żadne bajki, po prostu zależy od sprzętu. Dzięki wielkie za linka Bakak, mam nadzieję, że sprawa teraz jakoś pójdzie już do przodu i może naprawią tę kartę wreszcie. Oto odpowiedź asusa na mojego maila, jak się okazuje karta odwiedziła ich serwis. No cóż, w moim przypadku sytuacja była nieco inna. Ja swoja płyte wygrałem w konkursie i chyba serwis przyją ją w drodze wyjątku. Natomiast co do wysłania przez inny podmiot: Proline lub X-Kom to rzeczywiście kiedyś też wysyłałem tak, chyba przez komputronik bo sklep, w którym kupowałem się zwinął. Ale to było z 5 lat temu Musiałem wtedy pokryć koszt kuriera w obie stony, w sumie chyba wyszło 30zł Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Ech no nic nie mam siły się już "dogadywać" z nimi bo wychodzi na to, że obie strony mają mnie w poważaniu (asus i morele), więc na razie kartę zostawiam, będę działał na tej przejściówce DVI-VGA, a zakłócenia jakoś zniosę. A jak karta całkiem padnie to wtedy może usterkę wykryją. Dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 pisz do asusa, na ich stronie znajdz formularz do zgloszenia i na to Ci odpowiedza. @UP Pomylić gtx580 z hd6950 no...... takiej wymówki dawno nie słyszałem. Oczywiście naklejka informująca ze to jest gtx 580 sama się przeniosła na hd6950. Nie wiem jak mam to odebrać. Jeżeli sam się dziwisz - to własnie tak się stało. Jeżeli chcesz podważyć to co dostałem to sprawdź mój temat w tym dziale. Tam opisałem sytuacje szerzej. Śmiehc na sali... Ja tam nie mam nic do Asusa, oddałem na gwarancję wadliwą płytę, która miała juz ponad 2 lata, żeby ją wymienili na rewizje B3 i otrzymałem wiadomość, że zostaną mi zwrócone pieniądze. Płyty to inny serwis z tego co pamietam [moge sie mylic] Karty graficzne idą do Czech... i tam jest na pewno inna bajka. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.