Nexon 2 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 No dobrze, może sensowne, ale nie wykorzystywane. Chciałbym dzisiaj poruszyć temat wydajności w smartfonach. Mają one prawdopodobnie moc (te najnowsze jak HTC One) wydajność konsol obecnej generacji. Nawet jeżeli nie, to jest to bardzo zbliżona wydajność, która z roku na rok co raz bardziej ulega zwiększeniu ponieważ co kilka miesięcy pojawia się nowy rewolucyjny smartfon i bardziej wydajny.Dlaczego jednak ludzie napalają się na tego typu smartfony, skoro prawie 10-letnie gry na PC są już bardziej rozbudowane i ładniejsze (to drugie zdecydowanie) od jakiejkolwiek gry na smartfonie?Przykład 9-letniego już i staruszka w postaci Half-Life 2.http://www.youtube.com/results?search_query=half-life+2+trailer&page=2 Mimo że smartfony są tak wydajne, to dlaczego nie ma tak ładnej i przy tym tak długiej gry na telefon, skoro taka Xperia Z byłaby w stanie ją obsłużyć?Problem leży w tym, że do stworzenia takiej gry potrzeba mnóstwo osób (więcej niż 100) i jest to nie opłacalne z punktu widzenia zysków.Nie ważne więc jak bardzo smartfony będą stawały się wydajne, nie ważne że będą miały moc taką jak 10-letnie komputery, i tak jej nie wykorzystają. Może jedna lub dwie gry na rok (ładne, ale na pewno nie długie) i tyle.Dla porównania na PC wychodzi średnio co kilka tygodni DUŻA produkcja a teraz gdy została zapowiedziana nowa konsola Sony Playstation 4, grafika osiągnie niespotykany wręcz poziom (ale i wzrośnie adekwatnie do tego liczba osób tworząca grę, Wiedźmina 3 tworzy 2x więcej osób niż Wiedźmina 2).Nie wspominając że takiego Assassin Creeda 3 tworzyło 600 osób przez trzy lata (!).Ciągłe przepychanie się smartfonów na wydajność jest więc bez sensu, bo nie opłacane jest tworzenie gier takich jak Half-Life 2 na telefony nie wspominając o Far Cry 1 czy Doom 3, mimo faktu że technologicznie są to gry które mają 9 lat na karku..Więc... mamy tą wydajność w smartfonie która by zapewniła nam tego typu gry bez problemu. Jak więc ją wykorzystamy, skoro nie opłaca się kompletowanie ponad 100 osób nad jedną grą na telefon? O większej ilości nie wspominając. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Ta najlepiej zostać na jednordzeniowym procku 600 Mhz... Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Ta najlepiej zostać na jednordzeniowym procku 600 Mhz... Żeby zadzwonić to nawet tego nie potrzeba 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Niech się wezmą za optymalizację tego co jest i większe baterie, bo mają technologie. Cytuj Link to post Share on other sites
Damian1998 12 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 na androida jest z 20 maks jakiś dłuższych gier min 6 h ale np. jak zrąbana fizyka w gta 3 jest zrąbana samochody odbijają się od siebie! a wydajność to inna sprawa ale bateria!! coraz gorsza -,- Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.