Skocz do zawartości

Just Cause 2 a Steam


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kastefan4,

Recommended Posts

Witam. Kupiłem ostatnio grę Just Cause 2 (wersja pudełkowa) z PKK (pomarańczowa kolekcja klasyki). Przy instalacji pierwsze co to zainstalowanie Steam i ocz. aktualizacja. Problem odnosi się właśnie do aktualizacji. Mam dosyć powolny (mimo że windows pokazuje że mam 54mb/s) a na dodatek limit miesięcznych danych się kończy więc muli jeszcze bardziej. Czytałem wiele opini na temat instalowania gier ze steamem, długiego aktualizowania, logowania... Dlatego mam pytanie: czy można pominąć instalację ze steamem, albo instalować odrazu z płyty? Czytałem że można to zrobić jakimiś steambackup-em i że można ale nie legalnie. Jestem dosyć zielony więc prosiłbym o pomoc. Narazie spróbuję przez noc to zrobić ale coś nie wierzę że mi sie to uda.

Link to post
Share on other sites

Niestety, ale gry powiązane ze steamem zawsze odpalają się przez steama (jeśli nie masz neta, to steam odpali się w trybie offline). Spróbuj wyłączyć neta w komputerze i zainstalować grę. Powinno ci ją odpalić, ale przy najbliższym odpalenia steama z internetem, automatycznie ci ją zaktualizuje. No i żeby grać multi musisz mieć steama online :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

instalować powinna się z płyty, ale aktywować i aktualizować będzie z sieci, btw po zakończeniu tych wszystkich czynności możesz przełączyć steam na tryb offline i powinno śmigać, ale nie będzie się łączył co chwilę z siecią, nie w każdej grze to działa, niektóre wymagają połączenia

Link to post
Share on other sites

KASTEFAN twoim sposobem nie idzie. musi byc aktualny chyba steam bo po jego instalacji koniec całego procesu. aktualizację zostawiam na noc.



Wie ktoś może kiedy platforma steam jest dostępna? Bo co próbuję to wyskakuję że niedostępna spróbuj póżniej.



___________________________________________________________________________________________________________