Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

Mam słuchawki creative fatal1ty hs-1000 USB. Od samego początku miałem z nimi problem. Mianowicie po podłączeniu gdy delikatnie ruszałem kablem to zostało przerywane połączenie i po chwili wracało. Z racji tego, że malo używałem tych słuchawek to olewałem to, a jak z nich korzystałem to starałem się tak ułożyć kabel zeby zminimalizowac poruszanie nim. No ale w końcu w sierpniu poprzedniego roku (na miesiąc przed końcem gwarancji) udałem się do Proline reklamować je. Wszystko cacy, poczekałem miesiąć, słuchawki wróciły (podobno jakieś elementy zostały wymienione w kablu itd). W  trakcie testowania słuchawek wszystko było OK, ale po jakiś czasie problem znowu zaczał występować.. a gwarancja mineła.. Moje pytanie brzmi czy jest jeszcze jakaś gwarancja producenta na te słuchawki ?? Jeżeli tak to jak to sprawdzić bo na stronie Creativa jakoś nie jest to wszystko przejrzyście zrobione.

 

Dzięki

Link to post
Share on other sites

Ile tych gwarancji chciałbyś mieć? Jedna ze sklepu, druga producenta, trzecia importera i może jeszcze projektanta albo lepiej dożywotnią?

 

2 lata od daty sprzedaży. Nie ma więcej.

 

Do wymiany gó*****y kabelek USB.

Link to post
Share on other sites

 

Ile tych gwarancji chciałbyś mieć? Jedna ze sklepu, druga producenta, trzecia importera i może jeszcze projektanta albo lepiej dożywotnią?

 

I po co ta ironia ?

 

Wiem, że ze sklepu jest 2-letnia. Natomiast producenta może być dłuższa i dlatego pytam.

 

 

gó*****y kabelek USB.

 

Nie prosiłem o opinię na temat kabla USB

Link to post
Share on other sites

Minuta szukania na stronie Creative'a

 

 

Ograniczona gwarancja na sprzęt komputerowy firmy Creative

Firma Creative Technology Ltd gwarantuje, że sprzęt komputerowy firmy Creative nabyty w sprzedaży detalicznej (zwany dalej „Produktem”) jest wolny od fizycznych wad materiałowych i wykonania (zwanych dalej „Wadami”), które mogłyby doprowadzić do awarii produktu podczas jego normalnego użytkowania, na następujących warunkach:

Ograniczona gwarancja na sprzęt dotyczy jedynie pierwotnego nabywcy, będącego użytkownikiem końcowym, który jest posiadaczem gwarancji (zwanego dalej „Nabywcą”). Gwarancja ma charakter niezbywalny i nie podlega cesji na rzecz jakiegokolwiek kolejnego nabywcy.

Dowodem posiadania praw wynikających z niniejszej ograniczonej gwarancji jest przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu produktu z wyszczególnionymi pozycjami i datą zakupu.

Ograniczona gwarancja obowiązuje WYŁĄCZNIE w kraju lub na terytorium, w którym produkt został zakupiony od autoryzowanego sprzedawcy, i nie dotyczy produktów, które nie zostały zakupione jako nowe lub zostały uzyskane w wyniku zakupu produktu firmy innej niż Creative.

Jeżeli stwierdzona zostanie wada i złożona ważna reklamacja w trakcie okresu gwarancyjnego (na warunkach przedstawionych poniżej), firma Creative zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy produktu, przy zastosowaniu nowych lub odnowionych części według własnego uznania. Należy pamiętać, że:

Ograniczona gwarancja dotycząca produktu obejmuje okres Dwadzieścia cztery (24) miesiąc (-ące, -ęcy) od daty dokonania zakupu (zwanym dalej „Okresem gwarancji”). Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas, kiedy produkt nie znajdował się w posiadaniu Nabywcy z powodu naprawy gwarancyjnej.

Firma Creative pokryje koszty robocizny związane z naprawą lub wymianą wadliwych części w okresie gwarancyjnym liczonym od daty zakupu.

Nabywca nie zostanie obciążony kosztem wymienianych części.

Ponadto firma Creative gwarantuje, że naprawione lub wymienione części będą wolne od fizycznych wad materiałowych i wykonania w pozostałym okresie gwarancji.

Ograniczoną gwarancję na monitor LCD, który wchodzi w skład produktu, można znaleźć na stronie internetowej działu wsparcia firmy Creative: www.creative.com/support.

Firma Creative nie gwarantuje nieprzerwanego i bezbłędnego działania produktu. Firma Creative nie jest zobowiązana do udzielania wsparcia dotyczącego produktu w odniesieniu do wszystkich środowisk operacyjnych, w tym między innymi w zakresie współpracy z zarówno aktualnymi, jak i przyszłymi wersjami oprogramowania lub sprzętu.

W przypadku produktów umożliwiających przechowywanie danych: Firma Creative nie odpowiada za utratę, usunięcie ani inne przypadki niedostępności danych przechowywanych przy użyciu produktu. Podczas wykonywania naprawy wszelkie dane mogą zostać usunięte z produktu. Przed wysłaniem produktu do firmy Creative należy utworzyć kopię zapasową wszelkich danych przechowywanych przy użyciu produktu lub usunąć je.

Jeżeli w trakcie okresu gwarancyjnego pojawi się problem, prosimy odwołać się do informacji zawartych na stronie internetowej www.creative.com/support lub skontaktować się ze swoim sprzedawcą. Należy pamiętać, że: (i) Nabywca musi przedstawić oryginalny dowód zakupu produktu z wyszczególnionymi pozycjami i datą zakupu; (ii) Nabywca ponosi koszty przesyłki (lub innej formy transportu) produktu do firmy Creative. Firma Creative ponosi koszty przesyłki (lub innej formy transportu) produktu do Nabywcy po zakończeniu naprawy gwarancyjnej; (iii) Przed przesłaniem produktu do firmy Creative, Nabywca musi uzyskać numer autoryzacji zwrotu produktu (RMA) na stronie internetowej www.creative.com/support. Numer RMA należy napisać wyraźnie na zewnętrznej stronie przesyłki zawierającej produkt wysyłany do firmy Creative. Firma Creative nie przyjmuje zwrotów nieopatrzonych numerem RMA na zewnętrznej stronie opakowania; oraz (iv) Nabywca może zwrócić jedynie uszkodzony(-e) produkt(-y) nie wykluczony(-e) przepisem w punkcie 8 poniżej. Firma Creative nie ponosi odpowiedzialności za inne produkty lub akcesoria zwrócone wraz z wadliwym(-i) produktem(-ami). Szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji udzielanej przez firmę Creative, zwrotów produktu i procedury naprawy, usług świadczonych przez biuro obsługi klienta firmy Creative oraz danych kontaktowych, patrz zakładka wsparcie na stronie internetowej firmy Creative: www.creative.com/support.

Ograniczona gwarancja nie obowiązuje w następujących przypadkach:

Uszkodzenia spowodowane przez normalne zużycie, nieprawidłowe użytkowanie lub warunki eksploatacji, nieprawidłowe zastosowanie lub przechowywanie; uszkodzenia powstałe w wyniku obsługi, testowania, dostosowywania, instalacji, konserwacji, wprowadzania zmian - bez ograniczeń; uszkodzenia powstałe w wyniku zmiany oprogramowania lub innych zmian wprowadzanych przez inne podmioty niż firma Creative lub jej autoryzowany serwis, niewłaściwe stosowanie źródeł zasilania, siłę fizyczną lub elektryczną, błąd użytkownika, nie przestrzeganie instrukcji lub powstałe w wyniku innych działań niewynikających z błędów firmy Creative, włączając w to uszkodzenie lub zagubienie w trakcie dostawy lub transportu.

Uszkodzenia wynikające z przyczyn zewnętrznych, np. powodzi, burzy, pożaru, działania piasku, zanieczyszczeń, trzęsienia ziemi, siły wyższej, narażenia na działanie promieni słonecznych, warunków pogodowych, wilgoci, wysokiej temperatury, drgań lub środowiska korozyjnego, skoków napięcia, wycieku z baterii, kradzieży bądź uszkodzeń spowodowanych przez przyłączenie innych produktów, których podłączanie nie jest zalecane.

Uszkodzenia lub utrata danych, spowodowane przez (i) współpracę z aktualnymi oraz/lub przyszłymi wersjami systemów operacyjnych lub innymi aktualnymi oraz/lub przyszłymi programami i sprzętem, (ii) wirusa komputerowego, robaka, program szpiegujący, konia trojańskiego lub uszkodzenie zawartości pamięci, czy też (iii) niewłaściwe działanie lub wadę produktu.

Nieoryginalne produkty/części lub produkty/części towarzyszące, które są niekompatybilne z produktem.

Produkt, (i) którego numer seryjny uległ zmianie, zatarciu lub został usunięty; (ii) który wykazuje znaki nieprawidłowego manipulowania, (iii) który posiada niezgodne numery seryjne; lub (iv) posiada niezgodne czy też nie pochodzące od firmy Creative części obudowy lub części.

Akcesoria, w tym między innymi jednorazowe baterie alkaliczne, wyjmowane bezpieczniki, folie ochronne na ekran, wtyczki i torebki.

Wszelkie wady ujawnione po upływie okresu gwarancji lub przypadki, w których firma Creative nie została zawiadomiona na piśmie o rzekomej wadzie bądź wadliwym działaniu w ciągu siedmiu (7) dni od upływu okresu gwarancji.

W przypadku produktu, który w uznaniu firmy Creative nie będzie posiadał ważnej gwarancji lub którego gwarancja wygaśnie, lub który nie będzie wymagał naprawy, Nabywca jest zobowiązany do zapłaty niepodlegającej zwrotowi minimalnej opłaty diagnostycznej i transakcyjnej. Jeśli Nabywca nie uiści tej opłaty, firma Creative może rozporządzać produktem według swojego uznania bez wiedzy i odpowiedzialności względem Nabywcy.

Z zastrzeżeniem ograniczenia w zakresie braku wyłączenia, wynikającego z właściwych przepisów prawa, maksymalna odpowiedzialność z tytułu ograniczonej gwarancji odpowiada pierwotnej cenie zapłaconej za produkt (z wyłączeniem kosztów dostawy i kosztów dodatkowych). Firma Creative i jej spółki powiązane nie ponoszą odpowiedzialności za inne przypadki utraty lub uszkodzenia, chyba że wyłączenie odpowiedzialności nie jest możliwe w świetle właściwych przepisów prawa. Wskazany środek prawny jest wyłącznym środkiem przysługującym Nabywcy z tytułu naruszenia warunków gwarancji. Wszelkie działania lub postępowanie sądowe dotyczące naruszenia niniejszej ograniczonej gwarancji należy wszcząć w ciągu osiemnastu (18) miesięcy od pierwotnej daty zakupu produktu lub w okresie wskazanym przez właściwe przepisy prawa.

W ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ PRAWO PRODUKT I NAPRAWIONY PRODUKT JEST DOSTARCZANY W STANIE „TAK JAK JEST”. FIRMA CREATIVE I JEJ SPÓŁKI POWIĄZANE, W ZAKRESIE DOPUSZCZALNYM PRZEZ WŁAŚCIWE PRZEPISY PRAWA, WYŁĄCZA NINIEJSZYM ZASTOSOWANIE JAKIEJKOLWIEK DOMNIEMANEJ GWARANCJI ZBYWALNOŚCI PRODUKTU ORAZ/LUB NAPRAWIONEGO PRODUKTU ORAZ JEGO PRZYDATNOŚCI DO KONKRETNEGO CELU LUB UŻYTKU. FIRMA CREATIVE I JEJ SPÓŁKI POWIĄZANE NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY POŚREDNIE, UBOCZNE, SZCZEGÓLNE, MORALNE LUB WYNIKOWE ANI ZA SZKODY — W TYM MIĘDZY INNYMI ZA UTRATĘ ZYSKÓW, OSZCZĘDNOŚCI, DANYCH, POŻYTKÓW, ROSZCZENIA STRON TRZECICH ORAZ WSZELKIE SZKODY MAJĄTKOWE LUB OBRAŻENIA CIAŁA (W TYM ŚMIERĆ) — SPOWODOWANE LUB WIĄŻĄCE SIĘ Z KORZYSTANIEM Z NINIEJSZEGO PRODUKTU BĄDŹ WYNIKAJĄCE Z NARUSZENIA POSTANOWIEŃ GWARANCJI, NARUSZENIA POSTANOWIEŃ UMOWY, ZANIEDBANIA, DELIKTU, ODPOWIEDZIALNOŚCI BEZPOŚREDNIEJ, NAWET JEŚLI ZOSTAŁY POWIADOMIONE O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD.

Niniejsza gwarancja przyznaje Nabywcy określona prawa. Nabywcy mogą przysługiwać również inne prawa, które różnią się w zależności od regionu i kraju. Warunki niniejszej gwarancji nie wykluczają takich praw ani nie ograniczają ich. Niniejsze postanowienia nie wpływają na prawa ustawowe Nabywcy. Niektóre stany i kraje nie zezwalają na (i) wyłączenie lub ograniczenie określonej odpowiedzialności lub gwarancji, w tym między innymi w zakresie długości okresu gwarancji, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności za szkody wtórne lub przypadkowe lub wyłączenia odpowiedzialności za obrażenia ciała (w tym śmierć) spowodowane zaniedbaniem, (ii) włączenie do gwarancji określonych warunków asymetrycznych, lub (iii) wygaśnięcie wszystkich roszczeń prawnych po upływie określonego czasu, w takim wypadku powyższe ograniczenia lub asymetryczne warunki mogą nie mieć zastosowania zależnie od jurysdykcji Nabywcy. Jeśli takie warunki zostaną uznane za nieważne, pozostanie to bez wpływu na ważność pozostałych postanowień.

Niniejszy dokument stanowi całość umowy gwarancyjnej i zastępuje wszelkie wcześniejsze i bieżące uzgodnienia i porozumienia ustne lub pisemne dotyczące zakresu gwarancji na produkt; żadne oświadczenia, obietnice ani warunki nieujęte w niniejszym dokumencie nie zmieniają niniejszych postanowień.

Aktualizacje ograniczonej gwarancji na sprzęt mogą być publikowane na stronie internetowej: www.creative.com/support. Aktualizacja zastępuje wcześniej obowiązującą wersję gwarancji z chwilą jej publikacji na wskazanej stronie internetowej. Zaleca się Nabywcy zapoznanie się z aktualizacjami.

 

 

Większość jak nie wszystkie słuchawki tej firmy mają gó*****y kabel czy to USB czy sygnałowy, który prędzej czy później szlak trafia. Mam HS-450 i po drugim razie jak przestały łączyć przy regulatorze wymieniłem cały kabel.

Link to post
Share on other sites

Tak jak wyżej jak już nie ma gwarancji to jedynie samemu trzeba się pomęczyć albo dać komuś do naprawy kto się zna. Miałem te same problemy na tych samych słuchawkach 3 razy na gwarancji, i miałem odsyłać 4 raz ale już nie chciałem sobie psuć nerwów bo strasznie ciężko było je zareklamować u producenta.

Link to post
Share on other sites

Ok dzięki za Wam za odpowiedźi. Muszę teraz znaleźć kogoś komu się będzie chciało bym pobawić :)

 

Ale swoją drogą 129 zł za słuchawki, super grają.. jednak ten kabel to jest pomyłka. Takie coś nawet w słuchawkach za 30 zł się nie przytrafia..

Edytowane przez kilerfcb
Link to post
Share on other sites

 

Ale swoją drogą 129 zł za słuchawki, super grają

super na pewno nie, po porostu nic innego nie słyszałeś :) Wymień kabel i je sprzedaj. Jakieś Superluxy je zjedzą w muzyce i grach przy odpowiedniej karcie. Dłużej tez wytrzymają.

Link to post
Share on other sites

Pewnie masz rację, ale porównując słuchawki typu jakies Tracery, Manty i inne badziewia w marketach za 50 zł to te nie są złe :)

 

Co do kabla to rozumiem, że trzeba wymienić tylko koncówkę ? tzn od tej kosteczki ? (chociaż dalej nie wiem jak to zrobić :)  )

Edytowane przez kilerfcb
Link to post
Share on other sites

Kupić przedłużacz USB, uciąć końcówkę z gniazdem i dolutować w miejsce oryginalnej imitacji kabla. Przedłużka 5m kosztuje 10zł więc nie jest to kosmiczny wydatek.

 

W cenie tych słuchawek można mieć znacznie lepsze. Niestety.

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Mam słuchawki creative fatal1ty hs-1000 USB. Od samego początku miałem z nimi problem. Mianowicie po podłączeniu gdy delikatnie ruszałem kablem to zostało przerywane połączenie i po chwili wracało. Z racji tego, że malo używałem tych słuchawek to olewałem to, a jak z nich korzystałem to starałem się tak ułożyć kabel zeby zminimalizowac poruszanie nim. No ale w końcu w sierpniu poprzedniego roku (na miesiąc przed końcem gwarancji) udałem się do Proline reklamować je. Wszystko cacy, poczekałem miesiąć, słuchawki wróciły (podobno jakieś elementy zostały wymienione w kablu itd). W  trakcie testowania słuchawek wszystko było OK, ale po jakiś czasie problem znowu zaczał występować.. a gwarancja mineła.. Moje pytanie brzmi czy jest jeszcze jakaś gwarancja producenta na te słuchawki ?? Jeżeli tak to jak to sprawdzić bo na stronie Creativa jakoś nie jest to wszystko przejrzyście zrobione.

 

Dzięki

A to znasz?

Art. 581. (181) § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył 
uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał 
istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od 
chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli 
gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części 
wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu 
którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z 
niej korzystać. 
Edytowane przez colorscream
Link to post
Share on other sites

No to teraz niech udowodni, że sprzęt był w serwisie. Data oddania i data odbioru na papierze z pieczątką serwisu oraz podpisem i może się ubiegać o gwarancję na kabel.

 

W przeciwnym razie zapis ten można sobie darować. Niestety.

Link to post
Share on other sites

Autoryzowanym serwisem Creative w Polsce jest FixIt. Po odebraniu słuchawek nie wiadomo skąd, powinien otrzymać dwie kartki A4 z:

- numerem zlecenia,

- datą zgłoszenia,

- datą przyjęcia do serwisu,

- imieniem i nazwiskiem osoby wystawiającej ten dokument,

- datą wystawienia oraz wysłania sprzętu z serwisu.

 

oraz drugą:

- ze specyfikacją zawartości przesyłki,

- z datą wystawienia,

- numerem RMA,

- pieczątką serwisu,

 

Także pytanie do autora tematu.

 

Masz takie kartki?

 

Na ich podstawie można się ubiegać o przedłużenie gwarancji.

Edytowane przez lukson
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...