Skocz do zawartości

FXAA vs MSAA Co lepiej wybrać?


Recommended Posts

Gość darkatraz

Jeżeli masz GTX600s lub wyżej to bierz TXAA. Wydajność przy x4 jest taka sama jak przy MSAAx4, a jakościowo lepsza od MSAAx8.

 

Ogólnie to krawędzie są bardziej rozmyte (na tym polega wygładzanie krawędzi).

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

@up

jak w sygnaturze mam gtx 670

 

Ja tam różnicy nie widzę oprócz liczby FPS :)... przy MSAA x8 spada mi do ~15fps :P

 

nie możesz widzieć TXAA chyba nie działa na kartach Radeon

Edytowane przez wiwat
Link to post
Share on other sites

Nie chyba tylko na pewno. Zobaczymy jak chodzić będzie po premierze ;p W innym wypadku pozostaje OC karty ;p

MSAA 2x i nawet daje sobie radę ;-) 

U was tak jest że karta musi się rozchodzić z crysiem ? Po 30minutach dopiero w miarę stabilnie chodzi.

Link to post
Share on other sites

Nie chyba tylko na pewno. Zobaczymy jak chodzić będzie po premierze ;p W innym wypadku pozostaje OC karty ;p

MSAA 2x i nawet daje sobie radę ;-) 

U was tak jest że karta musi się rozchodzić z crysiem ? Po 30minutach dopiero w miarę stabilnie chodzi.

u mojego dziadka na wsi tak jest z 40 letnim ciągnikiem :) ale z kartą graficzną jeszcze takiego problemu nie spotkałem :rotfl:

Link to post
Share on other sites

Ja mam taki problem, że po ok. 15-20 min. gry zawiesza się i muszę ją wyłączyć przez Menadżer urządzeń, tylko nie wiem czego to wina karty, systemu?

 

a z czym ty wyskoczyłeś :mlotek: 

Temat jest co jest bardziej opłacalne MSAA/TXAA a twoja karta nie obsluguje TXAA, poza tym w twoim pytaniu nie ładu ni składu do czego to przypiąć , 

Link to post
Share on other sites

Aj napisałeś temat i nie wiesz o czym jest w tytule jest FXAA i MSAA a nie TXAA o TXAA to ktoś zaczął gadać bo niby wydajniejszy.

FXAA rozmywa scenę i wydaje się że mniej ząbkuje, Multi Sampling dodaje kolejne ząbki przez co jest ich coraz więcej a co za tym idzie mniej je widać.
TXAA nie wiem jak działa ale zaraz się dowiem.



TXAA to Temporal czyli czasowy tam gdzie trzeba dodaje tam gdzie trzeba zabiera, dynamiczny Multi Sampling.

Link to post
Share on other sites

@up

Czyli w Crysis 3 jest FXAA

W BlackOps2 jest TXAA x4 / MSAA x 16

stąd moje pytanie

 

wiem nie mogę edytować

chodzi TXAA oczywiście :)

porostu co jest bardziej opłaca się ustawić

Edytowane przez wiwat
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...