Cacek93 2397 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Nikt ze sklepu nie odpowiada na email'e, próbowałem dzwonić już kilkukrotnie w przeciągu tygodnia na ten nr (22) 389 69 59. Niestety bez rezultatu... Najgorsze jest to, że status mojej przesyłki zmienił się na: "odebrane", mimo, że nie tego nie zrobiłem... Ma ktoś może jakiś "sprawdzony" sposób kontaktu z tym sklepem? Albo wie o której godzinie można się dodzwonić? Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Zastanawia mnie czemu tyle osób na forum poleca ten sklep dodając reklamę w swojej sygnaturze. SleeveKing działa na rynku od dawna i czytałem już dużo negatywnych opinii na temat jego uczciwości. Na szczęście nic nigdy od niego nie kupiłem i nie zamierzam. Na konkurencyjnym forum był nawet swego czasu długi wątek na jego temat... Edytowane 24 Stycznia 2013 przez Wooojciech1983 Link to post Share on other sites
Memphis1 9 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 Ja tam zamawiam drobnostki i nigdy nie miałem problemu. Link to post Share on other sites
Sleeveking 58 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 To ja pozwolę sobie wyjaśnić całą sytuację. 17 grudnia Cacek93 złożył zamówienie na 21,93zł płacąc przelewem elektronicznym (system eCard), jako formę dostawy wybierając odbiór osobisty. Oczekiwaliśmy na odbiór, wysyłając 18 grudnia do klienta e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Mieliśmy w okresie przedświątecznym kilkadziesiąt odbiorów osobistych, więc musiało dojść do przeoczenia nie zjawienia się Szanownego klienta Cacek93 po odbiór. Stąd status zamówienia "odebrane" Do dnia dzisiejszego, tj. ponad miesiąc od chwili złożenia zamówienia Cacek93 nie napisał do nas ani jednego e-maila, informacji na chacie, gadu-gadu czy choćby na sekretarce. Tu rodzi się pytanie: czy jesteśmy wróżkami / jasnowidzami, aby domyśleć się, że zamówienie 595 nie zostało odebrane ? Na forum umie Szanowny Klient napisać temat, a e-maila to już nie ? Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Na forum umie Szanowny Klient napisać temat, a e-maila to już nie ? 18 Grudnia wysłałem email'a pod: sklep@sleeveking.pl z email'a cacek93. Do tej pory brak odpowiedzi. Potem zacząłem dzwonić bez rezultatu... Email wysłałem z zapytaniem, czy jest możliwa wysyłka (przez pomyłkę zaznaczyłem odbiór osobisty, poza tym chciałem dodać kilka rzeczy do zamówienia - nie powinno to chyba stanowić problemu). Okres świąteczny chciałem przeczekać, bo wiadomo, co wtedy się dzieje... Poprosiłem znajomego o odebranie paczki, ale nagle status zamówienia się zmienił, więc chciałem cała sprawę wyjaśnić. informacji na chacie Też wielokrotnie próbowałem trawić na kogoś również bez rezultatu.Trochę w tym mojej winy, bo nie próbowałem na GG (nie używam), wtedy może udałoby się nam dogadać. Link to post Share on other sites
Sleeveking 58 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 W takim razie bardzo przepraszam, nie uciekam od odpowiedzialności. Proszę napisać na sklep@sleeveking.pl, na pewno dojdziemy do porozumienia korzystnego dla Pana. Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Też tak mi się wydaje Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 Sprawa się wyjaśniła, złożyłem drugie zamówienie i obydwie przesyłki doszły, mam nadzieję, że był to jednostkowy incydent związany z okresem świątecznym. Teraz mogę polecić ten sklep Można zamknąć. Link to post Share on other sites
Recommended Posts