kamil5530 12 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Wczoraj zasilacz zaczął pracować na wysokich obrotach cały czas nawet na spoczynku. Zasilacz to cx600 v2.Można jakoś to naprawić? Cytuj Link to post Share on other sites
Adrianos_69 4 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Corsair CX600 V2 ma 3 lata gwary, jak jeszcze na niej jest to go oddaj. Tak poza tym samemu możesz go naprawić, kup wentylator 120mm i go wymień (kilka śrubek). Tutaj masz przykładowy: http://www.ceneo.pl/1720753 Cytuj Link to post Share on other sites
komodus 35 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Jak już fanswap to może lepiej coś lepiszego. Cytuj Link to post Share on other sites
kamil5530 12 Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Tylko, że przedwczoraj i wcześniej wogóle był niesłyszalny. Wczoraj nagle przyspieszył i tak zostało(chodzi głośniej niż 6 wentylatorów ;D) Cytuj Link to post Share on other sites
komodus 35 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 napisz do corsaira opisz co sie dzieje i jesli na gwarancji dostaniesz nowy http://www.corsair.com/us/support/ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kamil5530 12 Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Jest na gwarancji(kupiony 12.07.12), tak pisałem do nich. Cytuj Link to post Share on other sites
komodus 35 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 To chyba w ciągu 48 godz dostaniesz odpowiedź Cytuj Link to post Share on other sites
06radcho 1495 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Teraz nie wiem czy tak odpowiedzą na wiadomość. Napewno to wentylator od zasilacza.? Jak tak reklamuj lub wymiana wentyla. Cytuj Link to post Share on other sites
kamil5530 12 Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Wole złożyć reklamacje bo wymiana wentylatora = utrata gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Adrianos_69 4 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Możliwe, że czujnik temperatury się rozleciał, dlatego wentyl kręci się na maxa. Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 Tak zdaje się że to czujnik temperatura nic kombinuj reklamuj , a nie tu doradzają "znaffcy" wymiane wentyla Cytuj Link to post Share on other sites
kamil5530 12 Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 Przysłali mi jakąś odpowiedz ale niewiem o co chodzi. Carefully read and follow the Corsair Product Return Instructions below to ensure the returned package is accepted by Corsair. Poorly packaged, damaged packaging or insufficient package labeling may result in the returned package being refused and returned to the sender at the sender’s expense. Package Labeling: Your RMA# & Return address must be clearly marked on the outside of the returning package. Print this page and use the top half (fold or cut at the bold black line) as the return address label by securely taping to the outside of the returning package. Packaging Instructions: DO NOT return any Corsair product in a standard mailing envelope. Proper return packaging includes either a padded envelope sufficient to support the product size and weight or a standard shipping box with stuffing to minimize movement during transit. Shipping Carrier: The consumer is responsible for return freight costs to Corsair. We recommend shipping your product with a carrier who provides tracking and insurance options. Corsair is not liable for lost or stolen packages.Corsair Replacement Comment: Upon receipt, Corsair will verify that the contents of the package match with your original RMA Request and either process your replacement order or notify you of any receipt discrepancy which will affect your replacement order. Allow up to 48 hrs for this process. Your replacement order will be shipped via UPS services. Thank-you for choosing Corsair! If you have any questions regarding your return please contact Customer Service at: TF: 888-222-4346 or Local: 510-657-8747 M-F, 7:30AM to 5:30PM PST, rma@corsair.com Cytuj Link to post Share on other sites
06radcho 1495 Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 (edytowane) Autor: Ostrożnie przeczytaj i postępuj zgodnie z instrukcją poniżej,aby zapewnić ze paczka jest akceptowana przez Corsair. Źle zapakowane, uszkodzone opakowanie lub niewystarczające oznakowanie opakowania może prowadzić do przesyłki zwrotnej zostały odrzucone i zwrócone do nadawcy na koszt nadawcy. Twoje RMA i adres powrotu muszą być wyraźnie oznaczone na zewnątrz opakowania Instrukcja pakowania: NIE zwracaj żadnych produktów w kopercie Dostawa Przewoźnika: Konsument jest odpowiedzialny za koszty w obie strony do nas. Oni sprawdza i odeślą z powrotem......po prostu piszą do ciebie jak odesłać im ten produkt.... Edytowane 28 Grudnia 2012 przez 06radcho Cytuj Link to post Share on other sites
kamil5530 12 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Dziwne jest to ,że dziś rano był głośny i ok 12 nagle komp się zawiesił co spowodowało powrót do normalnych obrotów.;D Jeszcze musze sprawdzić czy napięcia zasilacza są w porzątku. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.