aleksander12 65 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Kupiłem Matrixa wszytskie zaslepki były na miejscu , a jakbym zobaczył taką naklejke to nawet bym karty nie podłączał tylko odsyłka . To nie wina agito tylko dystrybutora Cytuj Link to post Share on other sites
krychu2007 26 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Właśnie problem polega na tym że to nie jest wina Agito tylko ASUSa i sklep będzie musiał walczyć o swoje racje, niestety kosztem twojego czasu. Jak już dostaniesz numer RMA to grzej do serwisu, wyjaśnij sprawę i walcz o nową kartę lub zwrot gotówki (którą zwrócą ci tylko w ostateczności.) Porób zdjęcia z każdej możliwej strony i każdym elementem który budzi twoje podejrzenia. Na zdjęciach umieść również wydrukowany numer RMA i datę, gdyż z wysłanym sprzętem (nawet dostarczonym z ręki do ręki) dzieją się w serwisach cuda. Ze zdjęciami nic nie rób tylko zachowaj w razie "w". Edytowane 26 Grudnia 2012 przez krychu2007 Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 @UP i 2xUP Właśnie ze to wina Agito bo towar wyszedł z ich serwisu a nie dystrybutora. Poza tym każdy sklep/serwis/centrum dystrybucji przed zrealizowaniem zamówienia robi jego weryfikacje aby upewnić się ze wysyła to co potrzeba, a nie to co serwis/dystrybutor wsadził do pudełka. Cytuj Link to post Share on other sites
Bruce 7 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 No ale nie wiem w czym problem. MA PRAWO oddac towar w ciagu 14dni bez podania przyczyny! (wykupil 4 dodatkowe dni - normalnie jest 10 dni) Agito MUSI mu oddac pieniadze. Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Jak by był inteligetny to by sie wykłócił o rabat i o 200-300zł napiwku:) Ale nie jest i sie żali na forum:) Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Lordonos Cytuj Link to post Share on other sites
decrypterie 257 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Cześć 1. Tu masz filmik o rozpakowaniu właśnie tejże karty,zaślepek na wyjścia ma,ale nie wszystkie chyba,kable i inne przejściówki w folii,(sam niedawno kupiłem sapphire i zaślepek też niemiałna portach). http://www.youtube.com/watch?v=8wo6waeIcsE 2.Sprawa wygląda wg. mnie tak,ktoś kupił kartę był nie zadowolony,oddał w ciągu 10dni mówiąc że jeszcze jest nie sprawna i wymienił np.na gtx lub poprostu zmienił producenta,sklep żeby nie ryzykować wysłał kartę na sprawdzenie,wszystko wyszło ok.naklejkę wlepili że sprawdzona,podkładka została na biórku u 1-ego kupującego. 3.Jako pierwszy krok bym wykonał telefon mówiąc poprostu prawdę co i jak,również o braku podkładki(mi się podoba i chętnie bym taką przygarnął) i poprostu zapytaj jak oni to widzą.Zwrot muszą przyjąć jako że chociażby jest nie zgodny z opisem(brak podkładki wystarczy jako towar nie kompletny). 4.Nie chodzi o to czy karta będzie chodzić czy nie tylko o zasady,olejesz to będą robić tak dalej innym kupującym. 5.Tak po zatym to również można było kupić taką używaną za np.1450zł i pewnie jeszcze była by kompletna i nie po serwisowa. Dzwoń i nie pozwól się ruchać Edytowane 26 Grudnia 2012 przez decrypterie Cytuj Link to post Share on other sites
PCLabspec 155 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Problem rozwiązany temat do zamknięcia. Cytuj Link to post Share on other sites
decrypterie 257 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 a można wiedzieć jak ? Cytuj Link to post Share on other sites
ironkorn 3 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 No wlasnie wcale nie jest rozwiazany Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Problem rozwiązany temat do zamknięcia. No to powiedz jak ? Bo do rozwiazania jeszcze dluuuuga droga... czyzby ktos z agito komu jest teraz glupio ? Edytowane 26 Grudnia 2012 przez tommyt1983 Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 kupowanie kota w worku ale tak jest przez internet. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 kupowanie kota w worku ale tak jest przez internet. Ja od kilku lat tylko przez neta kupuje u jest ok. Po prostu pech. Autorze tematu - oddaj karte lub staraj sie o rekompensate Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 I tak mój pomysł z zostawieniem karty gwarancji i wyłudzeniem rabatu i kilku setek jest najlepszy to zgodne z prawem jak się od tego odprowadzi podatek. Cytuj Link to post Share on other sites
ironkorn 3 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 A czy musze czekac na rma czy moge osobiscie im zawiesc do serwisu i tam od razu nadadza rma. I by ja tam od razu sprawdzili i skorygowali fakture i zwrocili pieniadze? Cytuj Link to post Share on other sites
decrypterie 257 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 zadzwoń najlepiej najszybciej,weź dane tego z kim rozmawiasz w razie W. Cytuj Link to post Share on other sites
ironkorn 3 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 A chcialem zapytac o taka rzecz.Bo kolega brata kupil ta karte na fakture na firme to czy jest mozliwosc odstapienia od umowy? Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Teraz z tym problem. Kombinują jak konie pod górę byle kasy nie oddać. Poza tym czy to cos zmienia? Nie wiem w sumie ale wiem jedno: odeślesz im to a jeśli oni stwierdzą że działa to odeślą i już. No wiesz zawsze można zrobic jeszcze taka jedną rzecz. Stary wypróbowany sposób ale nie napiszę na forum, bo by mnie tu zjedli chyba wszyscy, jak chcesz to napisz do mnie na gg to ci powiem. Przypomina mi się jeden z tematów o procku. Miał byc Ivy a po zainstalowaniu... Celeron Tam wszystko skończyło się dobrze na szczęście, odesłał i wymienili. Cytuj Link to post Share on other sites
ironkorn 3 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 No ale ja nie bede wysylal jak gwarancja czy wymiana na nowy sprzet tylko bede odstepowal od umowy i zwrot kasy. Bo na stronie Agito juz nie maja tych kart.To wole wziasc kase i kupic gdzie indziej. Cytuj Link to post Share on other sites
kruszyn 5 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 10 dni nie mineło oddac musza kasa wruci kup gdzie indziej nową i z głowy Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Też tak można. Po zmianie prawa masz chyba 10 dni albo 14 - nie pamiętam dokładnie - żeby oddać towar a oni muszą oddać hajs i tyle. Wystarczy zwykłe uzasadnienie że sprzęt nie spełnia wymogów i krótki opis. No ale jeśli robiliby problemy to możesz zadziałać z nimi po mojemu i im się odechce z Tobą pogrywać Cytuj Link to post Share on other sites
PaveuSan 2 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Pewnie już po zabawie, ale na agito jaki na każdym takowym sklepie przysługuje ci prawo do odesłania karty w ciągu 10 dni od jej dostarczenia, bez podania przyczyny. Domyślam sie że to był prezent na gwiazdkę więc "już po ptokach" ale zachowaj tę informacje na przyszłość. Edit: Widzę że już wcześniej o tym wspomniano :F Edytowane 26 Grudnia 2012 przez PaveuSan Cytuj Link to post Share on other sites
ironkorn 3 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Nie kupiona byla 20.12 a dostarczona 21 i jeszcze byla wykupiona opcja dodatkowa za 15zl ze mam 14 dni na zwrot a nie 10.. A tez 10 czy 14 dni to robocze czy kalendazowe? Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 kalendarzowe Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.