creatinfreak 48 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Siema. Mam pytanie. Czy jak wyjmę dysk z laptopa (lenovo kupiony w mediaexpert) i włożę ssd to trace gwarancje, czy nie? Cytuj Link to post Share on other sites
OldSmuggler 48 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Jak miałem lapka to wymiana dysku czy ramu nie była powodem utraty gwarancji. Usunięcie czegoś co jest chronione tą naklejką o utracie gwarancji to już inna sprawa. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
creatinfreak 48 Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 czyli w razie gwarancji wkręcam dysk i normalnie serwisują? Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Raczej nie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
homzik 479 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Tak. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
creatinfreak 48 Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 To gicior. To wsadzam mojego samsunga do lapka i instaluje winde dzięki chłopaki Cytuj Link to post Share on other sites
06radcho 1495 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 W Lenovo DELL i HP na 100% nie tracisz gwarancji. Reszta pewnie też, ale nie jestem na 100% pewien. Cytuj Link to post Share on other sites
mrgibbass 226 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Dopóki nie naruszysz jakiegoś stickera gwarancji nie tracisz. Więc możesz śmiało wkładać ssd. Cytuj Link to post Share on other sites
bonuz 665 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 W Lenovo DELL i HP na 100% nie tracisz gwarancji. Reszta pewnie też, ale nie jestem na 100% pewien. To nie jest prawdą. To też zależy gdzie dysk się znajduje. W DELL-u małżonki nie wolno było wyjąć, ponieważ wiązało się to z utratą gwarancji. Osobiście dowiadywałem się o tym korespondując z DELL-em. Cytuj Link to post Share on other sites
06radcho 1495 Napisano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Zależy -konstrukcję laptopa, czyli płyta główna, matryca, itd. Dysk i RAM można spokojnie wymienić bez utraty gwarancji, przeważnie producenci nie robili buntów. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.