Skocz do zawartości

Laptop - nie łączy tylko z siecią domową


Recommended Posts

Witam.

 

Mój problem polega na tym, iż laptop[thinkpad Edge] nie łączy się z siecią domową. Podłączałem kabel - także nie uzyskałem połączenia.

Na PC internet działa normalnie.

 

Byłem u kolegów i w paru innych miejscach i tam WiFi łączyło.

 

Czy jest coś, co powinienem sprawdzić; przestawić ?

Proszę o porady.

Dzięki :D

Edytowane przez Enoth
Link to post
Share on other sites

Przynajmniej wiesz że odbiornik WIFI w laptopie działa :) i że jest to kwestia twojego sygnału w domu. Możliwe że Twój usługodawca nie włączył Ci w routerze obsługi innych urządzeń poza 1 pc (routery mają opcje obsługi iluś tam urządzeń i w zależności od usługi wykupujesz albo 1 komputer pc (stałe łącze) albo pc (stałe łącze) + 2 urządzenia zewnętrzne (WIFI). Jeśli jesteś pewien że MASZ mieć poza pctem WIFI spróbuj zresetować router.

Edytowane przez Wakinashi
Link to post
Share on other sites

Przynajmniej wiesz że odbiornik WIFI w laptopie działa :) i że jest to kwestia twojego sygnału w domu. Możliwe że Twój usługodawca nie włączył Ci w routerze obsługi innych urządzeń poza 1 pc (routery mają opcje obsługi iluś tam urządzeń i w zależności od usługi wykupujesz albo 1 komputer pc (stałe łącze) albo pc (stałe łącze) + 2 urządzenia zewnętrzne (WIFI). Jeśli jesteś pewien że MASZ mieć poza pctem WIFI spróbuj zresetować router.

 

Zwróć uwagę że napisał że po kablu też nie działa.

Napisz dokładniej w czym rzecz, model routera , jaki system.To pomoże innym by trafniej rozwiązać ten problem.

Edytowane przez beneq
Link to post
Share on other sites

Ja przeczytałem w jego poście "...na PC działa normalnie..." czyli domyślam się że po kablu łączy się z siecią...? Sprawdź przez panel sterowania "opcje internetu" czy masz WPA czy WPA2 przykładowo w stosunku do tego jak to przesyła / koduje router czy to masz dobrze ustawione i czy hasło na pewno się zgadza

 

Zwróć uwagę że napisał że po kablu też nie działa.

 

teraz zakumałem że kabel podłączył do laptopa :P to możliwe że usługodawca nie odblokował usługi (sygnału) na inne urządzenia (IP)...Jeśli tak to tylko kontakt z firmą gdzie masz internet pomoże. Edytowane przez Wakinashi
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...