Enoth 0 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) Witam. Mój problem polega na tym, iż laptop[thinkpad Edge] nie łączy się z siecią domową. Podłączałem kabel - także nie uzyskałem połączenia. Na PC internet działa normalnie. Byłem u kolegów i w paru innych miejscach i tam WiFi łączyło. Czy jest coś, co powinienem sprawdzić; przestawić ? Proszę o porady. Dzięki Edytowane 25 Listopada 2012 przez Enoth Cytuj Link to post Share on other sites
Wakinashi 31 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) Przynajmniej wiesz że odbiornik WIFI w laptopie działa i że jest to kwestia twojego sygnału w domu. Możliwe że Twój usługodawca nie włączył Ci w routerze obsługi innych urządzeń poza 1 pc (routery mają opcje obsługi iluś tam urządzeń i w zależności od usługi wykupujesz albo 1 komputer pc (stałe łącze) albo pc (stałe łącze) + 2 urządzenia zewnętrzne (WIFI). Jeśli jesteś pewien że MASZ mieć poza pctem WIFI spróbuj zresetować router. Edytowane 25 Listopada 2012 przez Wakinashi Cytuj Link to post Share on other sites
beneq 0 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) Przynajmniej wiesz że odbiornik WIFI w laptopie działa i że jest to kwestia twojego sygnału w domu. Możliwe że Twój usługodawca nie włączył Ci w routerze obsługi innych urządzeń poza 1 pc (routery mają opcje obsługi iluś tam urządzeń i w zależności od usługi wykupujesz albo 1 komputer pc (stałe łącze) albo pc (stałe łącze) + 2 urządzenia zewnętrzne (WIFI). Jeśli jesteś pewien że MASZ mieć poza pctem WIFI spróbuj zresetować router. Zwróć uwagę że napisał że po kablu też nie działa. Napisz dokładniej w czym rzecz, model routera , jaki system.To pomoże innym by trafniej rozwiązać ten problem. Edytowane 25 Listopada 2012 przez beneq Cytuj Link to post Share on other sites
Wakinashi 31 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) Ja przeczytałem w jego poście "...na PC działa normalnie..." czyli domyślam się że po kablu łączy się z siecią...? Sprawdź przez panel sterowania "opcje internetu" czy masz WPA czy WPA2 przykładowo w stosunku do tego jak to przesyła / koduje router czy to masz dobrze ustawione i czy hasło na pewno się zgadza Zwróć uwagę że napisał że po kablu też nie działa. teraz zakumałem że kabel podłączył do laptopa to możliwe że usługodawca nie odblokował usługi (sygnału) na inne urządzenia (IP)...Jeśli tak to tylko kontakt z firmą gdzie masz internet pomoże. Edytowane 25 Listopada 2012 przez Wakinashi 1 Cytuj Link to post Share on other sites
beneq 0 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 Podaj usługodawce nata, model routera. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.