PiVoSH92 0 Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 Witam. Posiadam tą płytę. Po instalacji systemu i próbie zainstalowania sterownków do kontrolera USB 3.0 Intela wyskakuje komunikat, że nie spełniam minimlanych wymagań O_o Sterowniki najnowsze ze strony producenta. Do tego cztery proty USB 3.0 (górne że tak powiem) nie dają sygnału - mogę na nich ładować telefon, ale muzyki już nie prześlę - telefon zachowuje się jak podłączeniu do ładowarki sieciowej... Zakładam że te problemy są ze sobą powiązane, BIOS mam najnowszy ze strony - co jeszcze mam zrobić? Procesor - G620, RAM 2x4 Corsair Vengeance, jeśli robi to jakąkolwiek różnicę. Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 Jak widzę problem jest nierozwiązywalny... znów rzejechałem się na Asusie... a mówili, żeby Z68X-UD7 brać to ROG'a się zachciało... Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Sprawdź specyfikację - Twoja płyta nie ma kontrolera USB3 od Intela. Tam jest wyłącznie NEC - próbowałeś tego? Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Tak, dostałem już odpowiedź na supporcie - o dziwo Polskojęzyczny działa dużo szybciej od angielskiego Co nie zmienia faktu, że z odpowiednimi sterami płyta i tak nie odbiera sygnału, więc serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Niestety wszystko wskazuje na usterkę. Napisz PW po złożeniu reklamacji, sprawdzimy sprawę w serwisie . Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Na razie mam inny problem - sklep twierdzi, że mam (miałem) tylko 14 dni gwary. Co musiałbym robić, żeby utracić gwarancję wg. regulaminów Asusa? Bloki wodne chyba można zakładać, mam nieco ukruszony znaczek ROG, ten za szkiełkiem - czy to sprawia jakiś problem. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Każda manualna ingerencja w sprzęt oznacza możliwość odrzucenia reklamacji przez serwis. Co to za "sklep", który oferuje 14 dni gwarancji? Podaj proszę numer seryjny płyty. Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Hah, brawo dodi, mówiłem bierz Gigusia, a ty nie bo dzwiękówka lepsza Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Nr. seryjny - B4M0AC675780 Jacob - wyrwałbyś Z68X-UD7 za 500zł? Jak tak to się chętnie zamienię. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Płyta przeznaczona jest do sprzedaży na rynek w Niemczech, stąd takie a nie inne podejście tego "sklepu". Ot "wyrwana okazja"... Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 A to myślałem że to taza 650, to sora Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Ale przyjmiecie to na gwarancję tutaj czy mam kombinować z Niemieckim serwisem? Jacob - za 650 miała być Zka od Tenshiego, ale nie widziałem sensu dopłacania jeszcze 150zł za sam chipset z ficzerami, których nie wykorzystam - gdyby jeszcze zetka miała integrę to może Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 AA, no to źle mi tłumaczyłeś jak u mnie byłeś PrzecieTenshiemu powiedziałeś już wtedy że bierzesz Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Ten sprzęt nie może być serwisowany w Polsce. Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Panie Pawle, jak uniknąć takich sytuacji na przyszłość?? Bo ten frajer(haha dodi musiałem), ma pecha, więc żeby się przed tym ustrzec Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Wystarczy pojąć jeden podstawowy fakt, każda wyjątkowa okazja ma jakiś haczyk. Jeśli Sprzedawca uczciwie poinformuje o powodach niskiej ceny, akceptujemy je albo udajemy się do innego Sprzedawcy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Kupowałem używaną od gościa, który kupował ją w sklepie, zapewniał - 34 miesiące gwarancji zostały. Nie zapytałem gdzie <facepalm> Jak to rozwiązać, pisać do niemieckiego oddziału? Sklep się nie odzywa od dwóch dni. Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 No magia czyż nie ?? Ale ty masz fart do płyt głównych Bierz Gigusia, bo nimi problemów nie ma Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Pytanie - czy Niemcy mogą przyjąć ode mnie tą płytę? I czy w takiej sytuacji mam ją wysłać bezpośrednio do nich? Trzeba blaszki z tyłu obudowy? I czy w ogóle odpiszą, jeśli napisałem do nich po anglijsku? Cytuj Link to post Share on other sites
JacobX14 78 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Dodi, jakbyśdo polskiego serwisu napisał po angielsku to i tak by ci odpisali Blaszke pewnie trzeba Bo musi być raczej komplet, ale niech Pan Paweł się wypowie. Cytuj Link to post Share on other sites
PiVoSH92 0 Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 Właśnie zauważyłem, że sklep, w którym płyta była kupowana nie prowadzi już sprzedaży cześci komputerowych, nie ma w ofercie żadnego produktu firmy Asus itd. Czy oznacza to, że sklep zerwał kontakty handlowe/umowy czy coś z firmą i sprawa wygląda jak np. w wypadku upadku sklepu (wysyłka prosto do dystrybutora na kraj)? Czy mimo zrezygnowania z "usług" dystrybutora wciąż musi on spełniać obowiązek gwarancyjny? Problem rozwiązał się prawie że sam, bo support niemiecki wysłał mi jakieś nieco inne stery - nie te ze strony - i wszystko o dziwo zadziałało, mimo, że wcześniej w BIOSie nawet nie wykrywało tych portów... Mimo to pytanie UP podtrzymuje, w razie jakichś innych problemów czy coś... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.