Shreder67 0 Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 Witam, posiadam słuchawki Razer Banshee(wiem kiepski wybór) w których znowu zepsuł się mikrofon. Sklep Wlodipol udziela na te słuchawki roczną gwarancję. Mikrofon przestał działać już kiedyś i sklep wymienił mi je na całkiem nowe, ale otrzymałem sam sprzęt bez nowej faktury lub jakiegoś dopisku do aktualnej,że słuchawki zostały przyjęte i wymienione na nowe. Nie mam po prostu żadnego potwierdzenia wymiany sprzętu. Czy sklep wydając mi drugą parę słuchawek nie powinien udzielić mi na nie nowej gwarancji liczonej od dnia wymiany? Czy mogę w takiej sytuacji powołać się na ustawę konsumencką i żądać zrwotu pieniedzy lub wymiany z tytułu niezgodności towaru z umową? Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2872 Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 jeśli nie było o tym wzmianki na karcie gwarancyjnej, w przypadku wymiany na nowy sprzęt z nową gwarancją. Nie ma takiej możliwości. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.