Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Oni nadal nic się nie nauczyli, tak totalnie ośmieszają się już do reszty, że nie mogę normalnie powstrzymać śmiechu :D. Po takim długim okresie czekania - kupa łatka, spoko... Takie maleńkie studio jak HG po okrutnej wtopie i pierdylionie kłamstw jeszcze w tym samym roku mocno pieprznęło się w pierś i postawiło na nogi grę, rozwija ją do dziś a tu? taki moloch jak CDPR? skromny patch, okrojny next gen i wywalone dalej. Dżiżas :rotfl:

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Szarik napisał:

Po takim długim okresie czekania

 

Bez przesady.

 



Różne ulepszenia jakości grafiki.
Dodano karty aktywności na PS5.
Dodano obsługę hiszpańskich dialogów w Amerykach (kody PlayStation: CUSA-16596 i CUSA-16597). Z powodu ograniczeń technicznych są one dostępne wyłącznie na konsolach następnej generacji. Dalsze informacje o obsłudze języków znaleźć można w następujących miejscach: Xbox, PlayStation.
Na PlayStation 5 zaimplementowano obsługę dźwięku przestrzennego na słuchawkach zgodnych z 3D i wbudowanych głośnikach telewizyjnych. Całość obsługiwana jest przez technologię Tempest 3D AudioTech PS5.
Zaimplementowano technologię adaptacyjnych efektów „Trigger” na kontrolerach PS5.
ZAWARTOŚĆ DODATKOWA
Ta zawartość dodatkowa jest dostępna dla graczy na wszystkich platformach.

Mieszkania

Mieszkania można wynająć (za jednorazową opłatą) po napotkaniu ich w Night City lub poprzez stronę EZEstates (dostęp do niej uzyskać można jedynie poprzez komputer w mieszkaniu V w megabloku H10). Stają się one dostępne po zaliczeniu zadania Wielki sen. Można wynajmować wszystkie mieszkania jednocześnie, schowek jest wspólny dla wszystkich.
Dostępne mieszkania:

Northside, Watson (5000 €$)
Japantown, Westbrook (15 000 €$)
The Glen, Heywood (40 000 €$)
Corpo Plaza, Centrum (55 000 €$)
Dodatkowo istnieje opcja personalizacji początkowego mieszkania V w megabloku H10, poprzez stronę EZEstates, za kwotę 10 000 €$.

Niektóre interakcje w mieszkaniach dają tymczasowe wzmocnienie:

Prysznic – daje stan „odświeżony” na godzinę.
Odświeżony: Pozwala regenerować zdrowie w trakcie walki. Zdrowie będzie regenerowane samoczynnie aż do 60% maksymalnej wartości.
Jeśli posiadasz atut „Regeneracja”, zwiększa on współczynnik regeneracji zdrowia o 20% i próg regeneracji zdrowia o 20%.
Sen w łóżku – regeneruje zdrowie i daje stan „wypoczynek” na godzinę.
Wypoczynek: Zyskujesz +20% PD umiejętności.
Zaparzenie kawy – daje stan „pobudzenie” na godzinę.
Pobudzenie: +25% do maks. wytrzymałości, +30% do regeneracji wytrzymałości.
Personalizacja wyglądu

Możesz teraz zmienić pewne cechy swojego wyglądu (takie jak fryzurę, makijaż, piercing), patrząc w lustro w dowolnym mieszkaniu lub kryjówce. Jest to bezpłatne i można przeprowadzić tyle razy, ile się chce. Personalizacja postaci zawiera też teraz więcej opcji makijażu i kolorów włosów. Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie?
Co nowego u Wilsona?

Możesz sprawdzić nowe towary w sklepie Wilsona 2nd Amendment w megabloku H10 albo poszukać ich w całym Night City.
2 nowe bronie: karabin maszynowy typu Power "UMBRA" Darra Polytechnic, pistolet maszynowy typu Power "Guillotine" Budget Arms
4 nowe lunety: długa luneta Kang Tao Jue, luneta snajperska Tsunami Gaki, krótka luneta Arasaka Kanetsugu, krótka luneta Handyman
Nowe rodzaje dodatków do uzbrojenia – hamulce wylotowe!
10 nowych hamulców wylotowych: 5 do broni krótkiej (RC-7 Ifrit, RC-7 Liger, RC-7 Dybbuk, RC-7 Kutrub, RC-7 Babaroga) oraz 5 do karabinów szturmowych i pistoletów maszynowych (RC-7 Aswang, RC-7 Varkolak, RC-7 Zaar, RC-7 Yokai, RC-7 Strigoi).
Nowe pozy w trybie fotograficznym

Dodaliśmy szereg póz dla trybu fotograficznego, w tym pozy dla Johnny’ego Silverhanda (dostępne tylko w scenkach wspomnień podczas gry jako Johnny).
ŻYWE MIASTO
SI walki

Szereg poprawek i ulepszeń SI i reakcji NPC-ów podczas walki wręcz i dystansowej, w tym chowanie się za osłony, zajmowanie pozycji, przeładowywanie, wybieranie broni, unikanie, blokowanie i wiele innych.
Szereg ulepszeń do aktywacji rozczłonkowywania, reakcji na trafienia i animacji śmierci, co ulepsza walkę wręcz i dystansową.
Wrogowie są teraz znacznie lepsi w blokowaniu i unikaniu ataków (Kerenzikov). Im cięższą masz broń, tym łatwiej będzie ci trafić przeciwnika i tym trudniej będzie ci wykonać unik.
Dalsze zróżnicowanie zachowań w walce wręcz i dystansowej dla różnych frakcji: beztroskie, agresywne, wyważone, defensywne i ostrożne.
Towarzysze mają teraz większy wkład w walkę, ale mogą być pokonani i czasowo z niej wyłączeni, jeśli otrzymają wystarczająco dużo obrażeń.
Szereg poprawek i zmian w balansie walki jako netrunner.
Ulepszenia tłumów

Zachowanie agresywnego tłumu: niektóre archetypy BN-ów mogą i będą rozpoczynały walkę z graczem po prowokacji – wycelowaniu, strzale lub walce. Ze względu na pewne ograniczenia techniczne zmiana ta nie będzie dostępna na poprzedniej generacji konsol.
Pominięcia czasu wpływają na stan NPC-ów, a także resetują stan urządzeń, otoczenia i niektórych scenek.
Ulepszone reakcje, wyszukiwanie ścieżek i znikanie tłumów.
Model jazdy

Przedstawiamy nasz zupełnie nowy tryb palenia gumy! Przytrzymaj gaz i hamulec, aby rozpocząć, a następnie skręcaj, aby obracać. Stary system pozwalał jedynie na obracanie się w miejscu, teraz możesz zmieniać sterowanie i sprawdzić, co zdołasz osiągnąć! Spróbuj uślizgów, bączków, driftów albo rozgrzej opony i wykonaj start w stylu dragstera, ze wzmocnieniem dużej przyczepności. System działa teraz także przy wysokich prędkościach, a więc możesz nacisnąć hamulec mając jednocześnie wciśnięty gaz podczas wchodzenia w szybki zakręt i w większości samochodów wywołać nadsterowność.
Użytkownicy klawiatur mogą opcjonalnie użyć nowych dodatkowych przypisań na klawiszach strzałek (niektóre klawiatury ignorują trzecie naciśnięcie klawisza podczas używania wyłącznie WASD), ale gamepady dają większą kontrolę nad systemem (gdyż gamepady generalnie zapewniają wrażenia preferowane przez większość graczy).
Nowy system hamowania zapewnia stałą wydajność z przodu i z tyłu, przy wszystkich prędkościach. Dodano symulację ABS. Hamulce wszystkich samochodów zostały stuningowane do nowego modelu.
Ulepszono symulację silnika. Dodano symulację sprzęgła. Zmiany te poprawiają model oporu silnika podczas zmiany biegów i zmniejszają liczbę niechcianych uślizgów kół.
Ulepszono symulację skrzyni biegów. Znacznie ulepszono zachowanie przy zrzucaniu biegów. Przekładnia realistycznie zrzuca biegi i posiada mądrzejszą logikę zmian, aby obroty silnika znajdowały się na jak najlepszym poziomie. Zmiana naprzód <-> wsteczny została całkowicie przebudowana i umożliwia zaliczanie skrętów prostopadłych / rockfordów.
Ulepszono motocykle. Wszystkie powyższe ulepszenia uczyniły je stabilniejszymi. Dodatkowo dodano ulepszenia modelu sterowania, a wszystkie motocykle zostały na nowo wyregulowane.
Dokonano regulacji różnych samochodów. W wozach Quadra Type 66 (wszystkie modele, szczególnie Avenger), Mizutani Shion (szczególnie MZ2), Herrera Outlaw (duże zmiany) i podstawowym MaiMai zaimplementowano ulepszenia prowadzenia i nie tylko.
Wyregulowano perspektywę pierwszoosobową we wszystkich pojazdach, które tego potrzebowały. Dodatkowo pojazdy nomadów z technologią CrystalDome cyfrowo pomijają teraz obiekty zasłaniające widok.
Ruch uliczny

Ulepszenia graficzne ruchu ulicznego: skręcanie i zawieszenie.
Paniczna reakcja na zagrożenie: samochody uczestniczące w ruchu ulicznym mają teraz zdolność panicznego odjechania w przypadku zagrożenia. Pasażerowie NPC-ów mogą teraz zginąć w wyniku wypadków.
Reakcje na przytarcia: pojazdy mają teraz szerszy zakres reakcji na przytarcia i stłuczki. Płynniej wracają też do normalnego ruchu ulicznego.
ROZGRYWKA
Balans

Liczne zmiany związane z ekonomią, w tym powiększone nagrody za zadania i aktywności w otwartym świecie oraz zmniejszone ceny pojazdów i wszczepów.
Zalansowano i poprawiono funkcjonalność modyfikacji ubioru. Dostosowano liczbę pól modyfikacji dostępnych w elementach ubioru. Modyfikacje podzielono na kategorie, aby pasowały tylko do konkretnych elementów odzieży. W związku z tym wszystkie użyte modyfikacje powróciły do ekwipunku.
Przejdź do ekranu ekwipunku, aby wyposażyć je ponownie zgodnie z nowymi zasadami.
Łatwy poziom trudności gry jest teraz nieco bardziej wymagający.
Wprowadzono 2 nowe statystyki zastępujące Zwinność: Szansę na Złagodzenie i Siłę Złagodzenia. Szansa na Złagodzenie określa, jak często gracz ma szansę zmniejszyć odnoszone obrażenia. Siła Złagodzenia określa procent, według jakiego obrażenia są zmniejszone (domyślnie 50%).
Komponenty używane do zwiększenia Zwinności wpływają teraz na Złagodzenie. Przykładowo: atrybut refleks, atuty takie jak Mangusta, Znikający Punkt, Ludzka Tarcza, niektóre modyfikacje ubioru, wszczepy i nie tylko.
Zbalansowano efekty zadające obrażenia czasowe, ogólnie zmniejszając efekty obrażeń głównych, takich jak podpalenie, krwawienie i zatrucie.
Zmniejszono szansę na zakłócenie trajektorii inteligentnych pocisków przez zdolność świecących tatuaży Tyger Claws.
Dodano cichszy sposób na ucieczkę NCPD, kiedy trwa pościg. Zamiast uciec na konkretny dystans od niedawnego miejsca przestępstwa, V może ukryć się w obszarze poszukiwań, choć w takim przypadku policja szukać będzie dłużej.
Wszczepy

Można teraz sprzedać nieużywane wszczepy u ripperdoca.
Czas odnowienia jest teraz właściwie opisany we opisie wszczepu Pompa Krwi.
Umożliwiono przerwanie rzucania haku Ustalanie Pozycji poprzez zadanie obrażeń netrunnerowi albo posiadanie niewrażliwości dzięki wszczepowi z LOD'em.
Aktywacja Berserka podwaja teraz wytrzymałość zamiast dawać jej nieskończoną ilość.
Pociski usypiające w wyrzutni rakiet nie wpływają już na NPC-ów, którzy nie są ludźmi.
Liczbę rykoszetów legendarnego koprocesora balistycznego zmniejszono do 1, ale daje on dodatkowo 50% obrażeń od rykoszetu.
Generator trajektorii (modyfikacja optyki Kiroshi) został zmieniony w Analizę zagrożenia i daje teraz 2% szansy na Złagodzenie. Złagodzenie daje szansę na zmniejszenie otrzymywanych obrażeń o procent wskazany przez Siłę Złagodzenia (domyślnie 50%).
Zwiększono czas trwania wszczepu Kamuflaż Optyczny u V – z 5/10/15 do 10/15/15 na poziom rzadkości.
Niektórym NPC-om dodano zdolność Kamuflażu Optycznego.
Nawet z aktywnym Kamuflażem Optycznym gracz będzie teraz widoczny podczas chwytania przeciwnika.
Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było jednocześnie używać niektórych modyfikacji wszczepów.
Walka

Liczne optymalizacje SI walki, w wyniku których wrażenia z walki ogólnie się polepszyły.
Wdrożono szereg ulepszeń i poprawek, które zmniejszają zakłócenia i czynią animacje NPC-ów podczas walki bardziej płynnymi. Chodzi o ataki, śmierć, dobywanie broni, używanie osłon, reakcje na trafienia, przeładowania, blokowanie i uniki. Efekty użycia broni na tłumie są teraz bardziej jednolite. Grafika jest bardziej spektakularna.
Wrogowie właściwie zmieniają teraz pozycję, aby zyskać przewagę taktyczną.
Zwiększona celność ostrzału towarzyszy.
Zmniejszone obrażenia od eksplozji zadawane graczowi.
Poprawiono przypadki, w których NPC-e z tej samej grupy lub frakcji nie włączali się do walki, choć byli świadkami walki ich towarzyszy.
Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie uruchamiali właściwej reakcji na trafienie granatem po dołączeniu do walki.
Wrogowie ze strzelbami spróbują teraz podejść bliżej do gracza w trakcie walki.
Dodano szereg efektów graficznych do dopalaczy bojowych używanych przez wrogów.
Wrogowie wyposażeni w dopalacze bojowe będą ich używali, tylko gdy ich zdrowie spadnie poniżej 30%, co zmniejszy częstość używania stymulantów.
Zwiększono złożoność graficzną zachowań wrogów w walce w trybie niskiej liczby klatek na sekundę.
Usunięto błąd, w wyniku którego tryb walki włączał się w trakcie zwykłej eksploracji świata.
Usunięto błąd, w wyniku którego gracz mógł zostać powalony przez atak młotem, choć broń go nie sięgała.
Znacząco przyspieszono przełączanie pomiędzy uzbrojeniem do walki blisko- i dalekodystansowej dla NPC-ów, którzy potrafią korzystać z obu rodzajów.
Hakowanie

Nie można już nałożyć haku Cyberpsychoza na cyberpsycholi.
Usunięto błąd, w wyniku którego deaktywacja kamery hakowaniem nie zakłócała wrogiego przesyłania hakowania, kiedy wspomniana kamera używana była jako proxy połączenia.
Poprawiono przypadki, w których efekt „zhakowany” mógł pozostać na V na stałe, przez co netrunnerzy nie mogli hakować V ponownie.
Usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych przypadkach hak Sygnał Przywołania nie sprawiał, że NPC-e podchodzili do pozycji V.
Przedmioty i urządzenia

Niosąc ciało, można teraz włączać i wyłączać urządzenia.
Usunięto błąd, w wyniku którego animacje drzwi windy nie wyświetlały się czasem właściwie, przez co gracz widział świat poza jego granicami.
Dodatkowe przedmioty, które znajdują się w schowku (2 kurtki DLC + 4 nagrody za rejestrację) mają teraz nową funkcjonalność:

Od teraz przedmioty te zwiększać będą swoją rzadkość po dokonaniu pewnej liczby ulepszeń.
Dodano podstawową specyfikację wytwarzania dla wszystkich przedmiotów (jakości rzadkiej). Lista wszystkich dostępnych dla gracza specyfikacji na istniejących zapisach zostanie zaktualizowana, aby właściwie odzwierciedlić tę zmianę.
 
NPC-e

Zmniejszono zdrowie przeciwników w zadaniu Do krwi, z wyjątkiem bliźniaków. Mogą oni teraz blokować ataki i/lub ich unikać, a więc ich poziom trudności jest bardziej oparty na umiejętnościach.
Woodman woli teraz używać tego samego karabinu Ajax, który pozostawia jako łup. Został też zdegradowany z bossa na zwykłego wroga.
Poprawiono zachowanie NPC-ów w walkach z bossami: Sasquatch, Odą, Adamem Smasherem, Roycem i w zadaniu Do krwi.
Usunięto błąd, w wyniku którego wrodzy NPC-e nie mogli przełamać gardy V podczas walk wręcz.
Poprawiono przenikanie w powietrznych eliminacjach V i NPC-ów.
Bliskie ataki z obrotem i kopnięciem są dozwolone wyłącznie dla szybkich i zwinnych archetypów wrogów.
Doświadczenie dla Zimnej Krwi nie będzie już przyznawane podczas likwidacji wrogów jeśli nie masz aktywnego efektu Zimnej Krwi. Doświadczenie dla Zimnej Krwi przyznawane za likwidację wrogów zwiększa się wraz z liczbą aktywnych kumulacji Zimnej Krwi.
Poprawiono przenikanie podczas chwytania przeciwników w pozycji przykucnięcia.
Wrogowie ze strzelbami zadają teraz więcej obrażeń.
Wrogowie rzadziej będą atakowali V podczas wykonywania wykończenia.
Zwiększono obrażenia zadawane przez NPC-ów snajperów.
Snajperzy będą mogli teraz strzelać podczas oddalania się od celu.
Wyłączono potykanie się o ciała dla towarzyszy V.
Zbalansowano wytrzymałość NPC-ów.
NPC-e zmiażdżeni przez pojazd, którzy nie mogą odzyskać sił, po jakimś czasie zginą.
Poprawiono animacje śmierci V, które odtwarzają się w trakcie chwytania przeciwnika.
Usunięto błąd, w wyniku którego ochroniarze i policyjni NPC-e mogą mieć wyznaczoną nagrodę za pokonanie.
Poprawiono kilka przypadków zajmowania przez NPC-ów pozycji T.
Usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e, którzy mogą nadawać statusy, nie robili tego.
Dodano 15% osłabienie dla wrogów, którzy mają zdolność Kerenzikov, aby wyrównać lepsze unikanie.
Atuty

Zbalansowano różne atuty i zmieniono miejsce niektórych z nich na drzewku umiejętności. W związku z tym wszystkie wydane punkty atutów zostały zresetowane. Przejdź na ekran atutów i bezpłatnie przypisz posiadane punkty atutów.
Przeprojektowano następujące atuty:

Mistrzowska Forma
Ludzka Tarcza
Epimorfoza
Zimna Krew
Zimniejsza Krew
Nożownik
Dodano nowe atuty, zastępując kilka starszych.

Transporter Opancerzony (zwiększa obrażenia zadawane w trakcie przenoszenia ciała) -> zmieniono na -> Nieustępliwość (trafienie nie przerywa regeneracji zdrowia)
Nie do zdarcia (zwiększa maksymalną liczbę kumulacji zimnej krwi o 1) -> zmieniono na -> Łatwe Wyjście (kiedy aktywna jest Zimna Krew, obrażenia zadawane przez broń dystansową zwiększają się o 10% (poz. 1) lub 20% (poz. 2) dla wrogów w odległości 5 m od V)
Szturmowiec (nie można wykryć pod wodą) -> zmieniono na -> Dobrze to wygląda (trafienia w głowę rzucanym nożami nadają celowi oślepienie)
Dobicie (wrogowie ze zdrowiem poniżej 15% są pokonywani natychmiast po zaatakowaniu nożem) -> zmieniono na -> Nożownik (kiedy pokonasz wroga albo zaliczysz trafienie krytyczne, odzyskasz wszystkie noże znajdujące się obecnie w fazie regeneracji)
Piorun (zwiększa szansę na trafienie krytyczne bronią technologiczną o 3%) -> zmieniono na -> Rysuj linię (podgląd trajektorii rykoszetów pocisków podczas celowania bronią kinetyczną, jeśli zainstalowany jest wszczep Koprocesor Balistyczny)
Ze względu na wspomniane powyżej zmiany w atutach zmieniliśmy nazwę drzewka umiejętności „Skradanie się” na „Ninjutsu”, aby lepiej odzwierciedlić atuty, które zawiera.
Premie zmieniono na dynamiczne dla Sprawności 200%, Technika polowego i Najwyższej jakości. Są one teraz nadawane wytworzonym już rodzajom broni i ubraniom. Zmiana atutów właściwie usuwa premie.
Mechanika gracza

V może teraz skakać / wspinać się / wykonywać salta / biegać sprintem przez szkło, które jest popękane.
Usunięto błąd, w wyniku którego schowanie ciała w skrzyni mogło przesunąć V w ścianę lub poza granice świata.
Pojazdy

Usunięto błąd, w wyniku którego przywołane pojazdy mogły pojawiać się jedne w drugich, co powodowało ich rozpad na kawałki albo wystrzelenie w powietrze.
Usunięto błąd, w wyniku którego porwanie samochodu z wrogim NPC-em wewnątrz powodowało, że przenikał on przez dach i pozostawał w pojeździe.
Usunięto błąd, w wyniku którego pojazdy mogły zatrzymywać się w powietrzu po wczytaniu pliku zapisu. Teraz są po prostu zwykłymi, nudnymi samochodami, które spadają na ziemię.
Broń

Przebudowano system noży do rzucania – nie są one już tracone po każdym rzucie, ale automatycznie wracają do rąk V po ustalonym czasie odnowienia (zależnym od rzadkości noży). Można też podnosić rzucone noże, resetując czas odnowienia.
Ikoniczny nóż Stinger skaluje się teraz właściwie do poziomu V.
Przyspieszono pociski inteligentnej broni do takiej samej wartości jak Kang Tao G-58 Dian, aby polepszyć odczucia trafienia i szybkości.
Zwiększono zasięg dźwięku wytłumionego strzału z 3 do 8 m.
Statystyka „Zmniejszenie zużycia wytrzymałości podczas ataków” broni wręcz działa teraz poprawnie.
Modyfikacje uzbrojenia Kickass, Zimne powitanie i Pax zwiększają obrażenia zadawane przez broń o pewien procent.
Wymaganie poziomu uzbrojenia do walki wręcz zwiększa się teraz z każdym ulepszeniem.
Uwaga: w wyniku tej zmiany poziom ulepszonej broni do walki wręcz zostanie zmieniony. Używane przedmioty, które przekraczają wymaganie poziomu, wciąż mogą być używane, ale po zdjęciu ich trzeba będzie zaczekać, aż osiągną wymagany poziom, aby użyć ich ponownie.
Broń DR5 Nova, zdobyta podczas zadania Umarł boss, niech żyje boss, ma teraz statystyki poprawnie dopasowane do poziomu V.
Crusher nie jest już odpowiednią bronią do użycia podczas konkursu strzeleckiego w zadaniu Cel, pal!
Dodano asystę celowania podczas strzelania do butelek w wyzwaniu Cassidy’ego w zadaniu Przed burzą, aby łatwiej można je było zaliczyć na gamepadzie.
INTERFEJS
Zwiększono użyteczność mapy – zmieniono wielkość ikon, dodano nowe podpowiedzi i filtry, w tym dynamiczny filtr oparty o poziom przybliżenia oraz personalizowany filtr, który może zostać skonfigurowany przez gracza.
Zmieniono interfejs przewijania czasu. Pozwala on teraz łatwiej zmieniać różne pory dnia i wskazuje przewidywany czas.
Zaktualizowano grafikę różnych lunet, zwiększono ich przejrzystość i dodano nowe animacje.
Poprawiono czytelność, spójność i grafikę paneli interfejsu, powiadomień i wyskakujących okien.
Dodano nowe powiadomienie z tytułem piosenki, która zaczyna grać w radiu.
Po wejściu do samochodu w interfejsie pojawia się teraz jego nazwa.
Przedmioty umieszczone w schowku wyświetlają teraz właściwe statystyki.
Dostosowano celownik do rzucania nożami.
Przy pasku zdrowia dodano licznik kumulacji wzmocnień, aby pokazać, ile kumulacji danego efektu jest aktywnych.
Do różnych ekranów i paneli dodano ulepszoną nawigację na padzie kierunkowym.
Dodano brakujący opis do wpisu o Wakako w bazie danych.
Stróże bezprawia – ulepszono interfejs skrzynki elektrycznej, aby dać graczowi więcej informacji podczas interakcji z nią.
Usunięto błąd, w wyniku którego kursor myszy nie skalował się poprawnie w różnych rozdzielczościach.
Usunięto błąd, w wyniku którego cel szybkiej podróży pojawiał się przed ekranem wczytywania. Koniec ze spojlerami, choomba!
Usunięto błąd, w wyniku którego ramki okien samouczka mogły być widoczne w menu.
Usunięto błąd, w wyniku którego gra mogła się zawiesić, jeśli drzazga była odczytana bezpośrednio z pojemnika z łupami, który został natychmiast potem zamknięty.
Usunięto błąd, w wyniku którego wskaźnik wczytywania blokował się na ekranie.
ZADANIA
Dodano kilka sekretów, które gracze mogą odkryć w Night City. Ze względu na pewne ograniczenia techniczne zmiana ta nie jest dostępna na poprzedniej generacji konsol.
Rozszerzono romanse z Panam, Kerrym, Riverem i Judy poprzez dodanie nowych komunikatów i interakcji.
Dodano interakcje w domach partnerów, w tym spanie w łóżku z danym partnerem.
Można teraz wyciszyć dyspozytorkę NCPD i holocalle ze zleceniami i podsumowaniami od fixerów. Powoduje to automatyczne pominięcie rozmowy i przesłanie wiadomości tekstowej w zamian. Możesz spersonalizować tę funkcję poprzez Ustawienia > Rozgrywka > Holocalle. Domyślnie dyspozytorkaNCPD jest wyciszona, a fixerzy nie.
Gracze mogą teraz odrzucać niektóre holocalle. Na ekranie pojawi się wskazanie pozwalające odebrać lub odrzucić holocall. Po odrzuceniu holocalla wysłana zostanie wiadomość tekstowa.
Ulepszono system holocalli, aby uniknąć kilku holocalli kumulujących się w tle, jeśli pierwszy wczytuje się za wolno.
Poprawiono nocne życie w Night City poprzez lekkie zwiększenie głośności muzyki w klubach.
Usunięto błąd, w wyniku którego po powrocie z cyberprzestrzeni na ekranie pozostawał efekt graficzny zakłóceń.
Usunięto błąd, w wyniku którego River natychmiast się rozłączał po zadzwonieniu do niego. Chamstwo!
Dom lalek – poprawiono przypadki, w których Bar Lizzie's był zamknięty w godzinach, w których powinien być otwarty.
Do krwi – osobne wpisy dla każej walki będą się pojawiać w dzienniku dopiero po odnalezieniu ich.
Do krwi – V nie może już używać poprzednio porzuconej broni podczas walk na pięści.
Czempion Glen – usunięto błąd, w wyniku którego, mimo że pozwoliliśmy El Cesarowi zachować samochód, pisał on do V, prosząc o dbanie o niego.
Ja, automat – Theo nie znika już podczas celu „Porozmawiaj z Theo”.
Bezład – usunięto błąd, w wyniku którego V nie może wsiąść do furgonetki po rozmowie z Judy i zdobyciu czarnego braindansu.
Zabójczy wygląd – usunięto błąd, w wyniku którego samochód Thortona Colby’ego nie był dostępny.
Delamain: Readmisja –osobne wpisy dla każego Delamaina będą się pojawiać w dzienniku dopiero po odnalezieniu każdego z nich.
Delamain: Readmisja – dodano nowe komentarze Delamaina po zakończeniu zadania i wyborze opcji „wyzwól” lub „połącz”.
Mechaniczna dziewczyna – poprawiono przypadki, w których Judy nie dzwoniła i nie rozpoczynała zadania.
Mechaniczna dziewczyna – usunięto błąd, w wyniku którego Judy nie pojawiała się na balkonie w Chmurach, co blokowało postępy w zadaniu.
Mechaniczna dziewczyna – jeśli gracz nie złupił pistoletu Death and Taxes Maiko w trakcie zadania, można go teraz znaleźć gdzie indziej.
Stróże bezprawia – V nie może już czekać w samochodzie Rivera podczas odtwarzania ważnej sceny z detektywem Hanem.
Czerwony wieszcz – podczas hakowania routera minigra wyświetla się poprawnie nawet w przypadkach, gdy V nie posiada cyberdecku.
Pasażer – usunięto błąd, w wyniku którego cel „Za pomocą Kiroshi zeskanuj tropy” mógł zmieniać położenie.
Witaj w Pacifice – usunięto błąd, w wyniku którego NPC-e nie pojawiali się w sklepie rzeźnika, co blokowało dalsze postępy.
Witaj w Pacifice – usunięto rzadki błąd, w wyniku którego Placide był jeszcze bardziej markotny niż zwykle i nie chciał rozmawiać z V w Rolland’s.
Ciemna Materia – niektórzy fani na koncercie Kerry'ego & Us Cracks nie byli zadowoleni, że ktoś inny skopiował ich strój, więc się przebrali.
Tysiące twarzy, setki miraży – usunięto błąd, w wyniku którego niemożliwe było opuszczenie mieszkania Hiromiego przez V, jeśli podczas jazdy windą do części technicznej zadzwoniono do kogoś.
Kto sieje wiatr – usunięto błąd, w wyniku którego w niektórych okolicznościach nie można było porozmawiać z Panam ani Mitchem.
Mieszkanie nr 303 – usunięto błąd, w wyniku którego kolejne zadania główne nie pojawiały się po zaliczeniu tego.
Ekstremalne wrażenia – zadanie nie pojawia się już ponownie w dzienniku z celem „Porozmawiaj ze Stefanem”, jeśli opłata za braindans Stefana została zwrócona po pierwszym odrzuceniu oferty przez V.
Cherchez la femme – dodano opcję pominięcia samouczka sekwencji braindansu.
Wyboista droga – stary samochód V będzie się zawsze pojawiał.
Nie mów Saulowi – usunięto błąd, w wyniku którego Panam nie dzwoniła, aby rozpocząć zadanie po Kto sieje wiatr.
OTWARTY ŚWIAT
V posiada teraz reputację wśród fixerów w Night City. Nowe kontrakty od fixerów pojawiać się będą stopniowo wraz ze wzrostem reputacji wśród nich. Fixer zaoferuje ci kolejny zestaw kontraktów dopiero po zaliczeniu poprzedniego w danej dzielnicy.
Zaliczenie wszystkich kontraktów dla fixera zapewni specjalną nagrodę (wyjątkiem jest Mr. Hands – niestety, on cię nie lubi, choom). Aby sprawdzić reputację u fixera, najedź na jego ikonę na ekranie mapy i sprawdź zaliczone kontrakty.
Mieszkańcy i społeczności Night City są teraz bardziej zróżnicowani za dnia i nocą. Zwiększono liczność i różnorodność rozmów we wszystkich dzielnicach.
Rozbój w toku w Charter Hill – usunięto błąd, w wyniku którego nie można było podnieść dowodów.
Rozbój w toku w Corpo Plaza – usunięto błąd, w wyniku którego zadanie mogło się zablokować, jeśli gracz zebrał dowody przed odwiedzeniem Heywood.
Rozbój w toku w Kabuki – usunięto błąd, w wyniku którego aktywność pojawiała się na mapie ponownie po ukończeniu zadania Ukryta prawda.
Kontrakt: Gorący materiał – usunięto błąd, w wyniku którego ciężarówka wpadała pod ziemię i blokowała dalsze postępy. Uwaga: pojazd pojawiać się będzie po zbliżeniu się do garażu, mimo że wskaźnik jest skierowany pod ziemię.
Kontrakt: Pamiątka rodzinna – usunięto błąd, w wyniku którego kontrakt nie uruchamiał się podczas podejścia do znacznika i blokował się jako „nieodkryty”.
Kontrakt: Czwarta bezwładza – zadanie nie będzie się już kończyło niepowodzeniem po wejściu do budynku studia telewizyjnego.
Kontrakt: Impreza pożegnalna – usunięto błąd, w wyniku którego samochód pojawiał się pod ziemią. W przypadku natrafienia na ten błąd, aby samochód się pojawił, może być konieczne rozpoczęcie eskortowania Flavia.
Kontrakt: Króliki doświadczalne – usunięto błąd, w wyniku którego winda w hotelu była zamknięta, co blokowało dalsze postępy.
Kontrakt: Dzieło życia – usunięto błąd, w wyniku którego samochód nie pojawiał się lub pojawiał się błędnie.
Kontrakt: Kto daje i zabiera... – SUV będzie się teraz pojawiał poprawnie.
Zgłoszenie przestępstwa: Paranoik – łatwiej można się teraz wspiąć na budynek i sięgnąć schowka.
Podejrzenie cyberpsychozy: Dym na molo – usunięto błąd, w wyniku którego „Przeszukaj furgonetkę [opcjonalne]” było jedynym pozostałym celem i nie można go było zaliczyć.
GRAFIKA, DŹWIĘK, ANIMACJA, PRZERYWNIKI FILMOWE
Poprawiono wygląd wody i dodano interakcje z wodą. Zmarszczki i efekty rozbryzgów pojawiać się będą w różnych przypadkach, takich jak zderzenia obiektów i ostrzał.
Poprawiono efekty graficzne deszczu na oknach pojazdu. Krople nie boją się już bać spadać.
Dodano neonowe obręcze dla motocykli. Można je włączać i wyłączać klawiszem E (lub naciskając lewy drążek na kontrolerze).
Ulepszono grafikę wszczepów kamuflażu optycznego. Gdyby Johnny miał takie wszczepy w roku 2023, mógłby po prostu po cichu zrzucić miniatomówkę.
Usunięto błąd, w wyniku którego różne napisy kwestii Johnny’ego blokowały się na ekranie.
Poprawiono szereg AV-ek przelatujących przez budynki.
LOKALIZACJE I POZIOMY
Poprawiono system pogody, który zmienia jej stan w bardziej logicznym porządku, kiedy spełnione są określone warunki.
Drastycznie zmniejszono ilość łupów leżących w okolicy, aby dać graczom więcej miejsca i pozwolić im podziwiać scenki i sam świat.
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
Tryb HDD ma teraz opcję automatycznego wykrywania. Po włączeniu automatycznie wykrywa, na którym dysku zainstalowana jest gra, i jeśli to konieczne, przyspiesza wczytywanie danych i aktywność przechodniów w zamian za różnorodność przechodniów, dodatkowe ekrany wczytywania i mniejszą szczegółowość ulic podczas szybkiej jazdy.
Dodano AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR) 1.0, który zastępuje Contrast Adaptive Sharpening (CAS). Na PC można go włączyć poprzez Ustawienia > Grafika > Skalowanie rozdzielczości. Opcja nie jest konfigurowalna na konsolach.
Szereg poprawek i ulepszeń związanych ze stabilnością i optymalizacją.
PC
Dodano tryb benchmarku. Można go uruchomić poprzez Ustawienia > Uruchom benchmark.
Dodano opcję „Przełącz chodzenie” podczas gry na klawiaturze. Aktywuje się ją, naciskając G w trakcie eksploracji. Przypisanie tego klawisza można zmienić w ustawieniach.
Włączono przezroczyste, ray-trace’owane odbicia na połyskliwych karoseriach niektórych samochodów.
Włączono Variable Rate Shading (VRS). Funkcja ta polepsza wydajność renderingu i jakość grafiki poprzez zmianę współczynnika cieniowania w różnych miejscach klatki. Dostępne wyłącznie na zgodnym sprzęcie.
Usunięto błąd, w wyniku którego na kartach grafiki AMD skalowanie rozdzielczości blokowało się przy włączonym ray-tracingu.
Zrezygnowano z obsługi kart NVIDIA serii 700.
Windows 7: obsługa w przyszłości,

Ze względu na techniczne ograniczenia nienatywnej implementacji DirectX12 w Windows 7 oraz zakończenie lub ograniczenie dostępności sterowników graficznych, aktualizacje wydane po 15 czerwca 2022 r. nie będą obsługiwały Windows 7. Jeśli gra zostanie zaktualizowana po tym terminie, może przestać działać na systemie operacyjnym Windows 7.
KONSOLE
Dodano obsługę języka portugalskiego (wariant brazylijski) do cyfrowych kopii dostępnych w Portugalii (kody PlayStation: CUSA-18278 i CUSA-18279). Więcej informacji na temat obsługi języków znaleźć można tutaj: Xbox, PlayStation.
Zaimplementowano przenoszenie zapisów z PS4 na PS5. Instrukcje znaleźć można tutaj.
Usunięto błąd, w wyniku którego usta i włosy V mogły być widoczne w perspektywie pierwszoosobowej.
STADIA
Zwiększono pole widzenia, aby dostosować jego skalę do innych platform.

Link to post
Share on other sites

Ponad 47GB aktualizacja na steam i żadnego, nawet małego fabularnego DLC w niej nie ma? To co oni grę przepisywali na nowo? xD Ten CP to mi już zabrał prawie całe miejsce na SSD :rotfl: a wracać do niego w zasadzie nie ma po co. Kurde Wiesiek 3 o tym czasie to już był po premierze dwóch dużych dodatków fabularnych a tu nadal łatają podstawkę...

 

Edit:

Jeszcze na dodatek zresetowali drzewko skilli xD Ale żeby nie było że się tylko nad nią znęcam to od blisko roku kiedy to odpalałem ostatnim razem gra przeszła zmiany na lepsze. Wygląda i działa lepiej ale to też trzeba by dokładnie sprawdzić, przechodząc jeszcze raz. Tylko obecnie nie ma na to czasu :P

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

napisałeś że tam jest użyta najbardziej wymagająca forma RT, no w dużym skrócie doszliśmy do wniosku że jednak nie jest. Odbicia zjadają sporo mocy i pewnie dlatego ich tam niema, całkiem możliwe że użyte są jeszcze inne sztuczki, na podstawie obrazków z gry można snuć tylko domysły a da się sporo fakeów zrobić o których gracz nie ma zielonego pojęcia. Nie wiem co jest w RT a czego niema w wersji konsolowej w CP, ciężko porównać bez źródła, obie gry działają na zupełnie innych silnikach itd. Ale jeżeli spojrzymy na to jak z RT radzi sobie najmocniejsza karta od AMD to może dać nam do myślenia jak bardzo pocięty sprzęt siedzi w konsoli i wtedy przełożyć oczekiwania na to co otrzymujemy. Oczywiście mogę się mylić i wyjdzie kolejna łatka która naprawi CP na konsolach, czego życzę wszystkim którzy chcieli w to pograć. 

Edytowane przez r1023
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, r1023 napisał:

to może dać nam do myślenia jak bardzo pocięty sprzęt siedzi w konsoli

 

Ja nie twierdzę, że nie masz racji. Jednak dysponując ograniczonym sprzętem można i tak uzyskać dobre rezultaty. 

 

4 minuty temu, r1023 napisał:

Nie wiem co jest w RT a czego niema w wersji konsolowej w CP

 

Wiemy, sami podali. Tylko cienie.

 

1433363?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvYXJ0aWtlbF

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, MiK napisał:

Ja nie twierdzę, że nie masz racji. Jednak dysponując ograniczonym sprzętem można i tak uzyskać dobre rezultaty. 

 

Oczywiście że można. Metro spoko wyszło.

 

4 minuty temu, MiK napisał:

Wiemy, sami podali. Tylko cienie.

 

A tego to nie widziałem, zwracam honor, czyli faktycznie dali ciała. Mogli sobie darować ten RT albo przysiedzieć przy nim i dać w kolejnej łatce.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...