rafal12322 5840 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Porównanie graficzne 2018 vs 2020, różnice zauważalne Praktycznie wszystko wygląda lepiej. Garść informacji od dziennikarzy, którzy mieli zaszczyt ograć Cyberpunka: (via 4chan) W grze nie ma ekranów ładowania, oczywiście za wyjątkiem tego początkowego. Nawet dla szybkiej podróży. Możesz zabić każdą osobę, niezależnie od tego czy jest pieszo, czy prowadzi samochód. Zabicie przechodnia w pobliżu policjanta lub członka gangu przysporzy ci problemy. Poruszanie się jest o wiele lepsze w porównaniu z Wiedźminem 3. Gracz prawie zawsze widzi świat z pierwszej osoby, nawet podczas dialogów. Dialogów jest bardzo dużo. Gra, w przeciwieństwie do tego co niektórzy mówią, nie przypomina GTA V zarówno w kwestii estetycznej czy budowy. To gra RPG. Kreator postaci jest bardzo rozbudowany. Możesz wybrać pomiędzy obrzezanym a nieobrzezanym penisem. Możesz przejść grę nie zabijając nikogo. Niektóre questy mogą mieć nawet 7 różnych zakończeń. Im dłużej używasz danej broni, tym bardziej poprawiają się jej statystyki. Możesz pomijać czas (jak w Wiedźminie 3). Jeden dzień w grze to trzy godziny w prawdziwym życiu. Walka jest podobna do tej z Destiny. Gra działała płynnie, ale pojawiały się bugi. Questy mają wiele pobocznych zadań, który wpływają na zakończenie. Nasz bohater nie zmienia świata, to "przyziemna" historia. Towarzysze są pomocni podczas walki. Dziennikarzy nie słyszeli aby któryś kompan kolejny raz powtarzał daną kwestię. Twoje UI zmienia się zależnie od wszczepionych implantów. Gra ma wielu bohaterów, których gracz na pewno polubi. Są mniej "egdy" w porównaniu z poprzednimi pokazami. Zadania poboczne są bardzo interesujące. Świat zachwycił dziennikarzy. Zachwalają oni projekt, atmosferę i retro przyszłość. Lore gry nie jest nam od razu przedstawiane. Wszystko powoli poznajemy. Z racji tego, że przynależności bohaterów do frakcji nie są stałe, mało kogo darzysz zaufaniem. XBD i Braindance można nabyć na czarnym rynku. Dużą pracy przyłożono do wertykalności świata. Upadając z dużej wysokości, otrzymujesz obrażania. W grze znajdują się dzieci ale nie możesz ich zabić (halo, moderzy) Wybierając Corpo, grę zaczynasz w Arasaka Tower. Wybierając Nomada, grę zaczynasz w Badlands. Wybierając Street Kid, grę zaczynasz w barze w Night City. K̶i̶e̶d̶y̶ ̶t̶u̶t̶o̶r̶i̶a̶l̶ ̶s̶i̶ę̶ ̶k̶o̶ń̶c̶z̶y̶,̶ ̶z̶o̶s̶t̶a̶j̶e̶m̶y̶ ̶p̶r̶z̶e̶n̶i̶e̶s̶i̶e̶n̶i̶ ̶p̶ó̶ł̶ ̶r̶o̶k̶u̶ ̶p̶ó̶ź̶n̶i̶e̶j̶,̶ ̶d̶o̶ ̶s̶c̶e̶n̶y̶ ̶w̶ ̶w̶i̶n̶d̶z̶i̶e̶ ̶k̶t̶ó̶r̶ą̶ ̶z̶n̶a̶m̶y̶ ̶z̶ ̶r̶o̶z̶g̶r̶y̶w̶k̶i̶ ̶p̶o̶d̶c̶z̶a̶s̶ ̶E̶3̶ ̶2̶0̶1̶8̶.̶ Trauma Team sparaliżuje cię paralizatorem jeżeli nie zastosujesz się do ich poleceń. Dialogi są chwalone przez dziennikarzy, o wiele lepiej niż w filmach klasy B. W grze znajdują się Animals, ale jest ich mało i są robotami. Nie możesz kierować latającymi samochodami. W grze znaleziono bohaterów wzorowanych na youtuberach. W apartamencie V można oglądać m.in talk show. Można porozmawiać z każdym NPC. NPC mogą ci zaoferować misje. Dzielnica Watson jest pełna NPC, to bardzo żywa część miasta. Dziennikarzy narzekali na mechanikę sterowania pojazdami, m.in. że są zbyt czułe. Deweloperzy powiedzieli, że nad tym pracują. Czuć chemię pomiędzy Jackie a Misty. Wybór naszej historii ma spore znaczenie. Podczas gry wybory i bohaterowie mogą być kompletnie inne zależnie od genezy V. Yorinobu Araska znajduje się w posiadaniu chipa Johnny'ego Silverhanda. Sklepy z bronią mogą zaoferować ci misje. Efekty pogodowe i oświetlenie są świetne. Misja z Flatheadem od Maelstrom wygląda podobnie od starego dema. Jeżeli nie interweniujesz podczas kłótni Jackie z członkiem Maelstrom to szybko wywiąże się strzelanina. Po świecie grąży NPC-psychopata, który zabija policjantów za pomocą karabiny snajperskiego. Night City jest ogromne. 4 godziny to zdecydowanie za mało aby poznać choć skrawki tego świata. Motel No-Tell znajduje się w grze. W grze jest tak wiele opcji i wyborów, że dla części było to nawet przytłaczające. Podczas walki wręcz, masz przyciski odpowiedzialne za atak, blok i unik. Jeżeli wykonasz blok w odpowiednim momencie to przejdziesz do kontry. Działa to tak samo w walce z bronią białą. Muzyka jest bardzo chwalona. Wybory mają znaczenie. Modele postaci są wysokiej jakości, ale nie jest to też nic przełomowego. Trailer przedstawił fragmenty wyłącznie z prologu gry. Blessing Adeoye Jr. uważa, że premiera gry może znowu zostać przełożona. Część osób chwali mechanikę sterowania pojazdami, podobna do GTA ale "cięższa". W radio znajduje się wiele stacji grających różne gatunki muzyki, m.in country i rock. Zadania poboczne są bardzo zróżnicowane. Mapa jest zapełniona wieloma rzeczami, oraz aktywnościami. Możesz wejść do prawie każdego budynku. Bronie są różnorodne, nawet podobne typy różnią się statystykami. Część zadań pobocznych wpływa na główną linię fabularną. Większość graczy polubiła Braindance, część uznała ją za nudną. Gra jest przede wszystkim RPG, dopiero potem strzelanką. Niektórzy dziennikarze określają Cyberpunka 2077 jako Deus Ex: Mankind Divided i Revolution na sterydach. Większości graczy spodobała się mechanika strzelania. Każdy pojazd ma inne wnętrze. Podczas rzucania granatem na interfejsie wyświetli ci się kula, która przedstawia zasięg odłamków. Braindance jest porównywane do komputera Esper z Blade Runnera. Możesz wykonywać zlecenia dla policji z Night City. W grze znajdują się zlecenia na głowy różnych, przede wszystkim niebezpiecznych postaci. Atrybuty nie są przyznawane co każdy poziom. Poziomy perków nie mogą przewyższać poziomu twojej umiejętności. Każy umiejętność ma około 20-30 perków. Street Cred nie jest systemem moralności. Będzie tylko wzrastał. Wyższa renoma w Night City pozwoli ci zakupić nowe przedmioty u sprzedawców. Są easter eggi z 3 Wiedźmina 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°) W grze znajdują się misje podobne do "Rozwałki" (chyba dobrze przetłumaczyłem) z GTA V. Możesz zmodyfikować nawet układ krażenia. Żaden napotkany bug nie był znaczący i wszystkie powinny zostać naprawione przed premierą. Przerywniki filmowe są interaktywne. Możesz zmieni ich przebieg poprzez swoje akcje lub obserwacje. RTX oraz udźwiękowienie jest "breathtaking" Możesz oglądać reklamy w telewizji Nie możesz modyfikować apartamentu. Drzewko umiejętności i perków jest imponujące, o wiele większe od tego zaprezentowanego w poprzednim roku. W grze jest opcja Auto-Aim Możesz kraść samochody Ubiór wybierasz za pomocą menu. Oprócz ostrzy w przedramionach, możesz w nich zamontować też wyrzutnie rakiet. Coś podobnego do zbroi Iron Mana. Możesz zabierać bronie przeciwników. Pomimo, że gracze mogli robić co chcieli po tutorialu, byli ograniczeni do dzielnicy Watson. Kilka nowych screenów 1 Cytuj Link to post Share on other sites
JoJoPieniaczopulos 49 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Kilka dni temu chciałem narzekać na grafike ale sobie darowałem. Potem widziałem te nowsze gameplaye i widziałem lekką poprawę ale też sobie odpuściłem komentowanie. Może te z 2018 to wersja na Ps4 i Xboxa One a ta z 2020 to wersja na PC i konsole next gen? Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-bedzie-dzialac-na-windows-7-nawet-w-dx-12/zb1e10d Dzizas będę zmuszony przesiąść się na win 10 dla jednej gry ale bieda Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 To i tak wielce wspaniałomyślne ze strony Majkelsoftu, że uraczyli użytkowników W7 Directem 12 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 4 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 Kilka grafik koncepcyjnych, jest klimat 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13197 Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 Kilka grafik koncepcyjnych To jak fotki z roksy. Można się rozczarować. Cytuj Link to post Share on other sites
Gryphus 4423 Napisano 6 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2020 Coś czytałem, że Redzi usunęli personalizację pojazdów i coś z metrem związane chyba. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2020 To prawda, niestety.... Jeszcze pewnie niejedno wyleci. Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4587 Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 @up Jakie są powody takich decyzji? problemy z optymalizacją? czy raczej w myśl zasady, że lepiej nie dać czegoś niedorobionego? Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13197 Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Zbyt duże ambicje powodują problemy. Nawet potencjalnie niewielka zmiana ma wpływ na wszystkie inne aspekty gry. Np coby się stało gdyby można by było wymienić Plotkę na inny model w W3. Skoro przy niej samej było tyle gliczy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1353 Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Spokojnie. To co wycieli wrzucą do DLC, oczywiście za 199pln. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4587 Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 W porządku, ale na tą grę czekaliśmy czekamy 8 lat... to chyba dość czasu aby poukładać wszystkie klocki btw. DX12 only.... https://www.gram.pl/news/2020/07/02/cyberpunk-2077-wymagania-sprzetowe-karta-grafiki-system-operacyjny-wymagania-directx-12-cd-projekt.shtml Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 W porządku, ale na tą grę czekaliśmy czekamy 8 lat... to chyba dość czasu aby poukładać wszystkie klocki Jasne wydaje się, że to szmat czasu i gra powinna być już gotowa dawno temu ale trzeba też wziąć poprawkę na to, że sama wizja gry zmieniała się kilkakrotnie. Nieraz wszystko lądowało w koszu i zaczynali od zera a same prace tak na dobre ruszyły dopiero po premierze W3. Kolejna sprawa jest taka, że gra ma być znacznie bardziej rozbudowana niż W3, co przy stosunkowo niewielkim zespole wymaga ogromnych nakładów pracy i tym samym czasu. Ambicje maja spore tyle, że nie wszystko co początkowo zakładali da się zrealizować i teraz trzeba rezygnować (pewnie z bólem) z niektórych rozwiązań żeby zdążyć na premierę. Jeśli natomiast chodzi o samą podróż metrem to mogli zrobić coś podobnego jak było w Spider-Manie na PS4. Raczej dużych zasobów by to nie pochłonęło a wyglądało świetnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Sir R 296 Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Dla mnie zrezygnowanie ze wspinaczki po ścianach (nawet jeśli byłoby to wielce ograniczone) na tym etapie tworzenia gry, to jest wielkie nieporozumienie. Przecież to zmienia cały koncept podchodzenia do gry jako "skrytobójca". Oznacza to, że wiele muszą zmienić w projekcie poziomów. Według mnie termin wydania gry w tym roku jest nierealny. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Ja nawet nie liczę na ten rok, z tego co ostatnio mówił Paweł Sasko pracy jest jeszcze od groma a przy tak rozległej grze te 4 miesiące to zdecydowanie za mało. Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4587 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Ja nawet nie liczę na ten rok, Też tak sądzę, po tym jak przeczytałem kilka artykułów beta testerów, cztery godziny to nie wiele - ale ilość bugów w tym co dostali jest ponoć przytłaczająca. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Przesadzacie, W3 miesiąc przed premierą nawet nie miał launchera z którego możnaby odpalić gre Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2743 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 A ja czuje w moczu (chociaż chciałbym się mylić...) że ta gra to będzie przechype'owany gniot. Jakoś w ogóle to do mnie nie przemawia. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Gryphus 4423 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 A ja czuje w moczu (chociaż chciałbym się mylić...) że ta gra to będzie przechype'owany gniot. Jakoś w ogóle to do mnie nie przemawia. Mam podobne przeczucia. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 16 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 Cyberpunkowa Dżennifer 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 10 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2020 Ciekawy wywiad z interesującymi pytaniami i odpowiedziami Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 18 Września 2020 Udostępnij Napisano 18 Września 2020 (edytowane) https://www.purearts.com/products/cyberpunk-2077-johnny-silverhand-1-4-scale-statue Edytowane 18 Września 2020 przez chrisplbw Cytuj Link to post Share on other sites
Gryphus 4423 Napisano 18 Września 2020 Udostępnij Napisano 18 Września 2020 (edytowane) Nie ma tragedii. Edytowane 18 Września 2020 przez Gryphus Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 18 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2020 Zadziwiająco niskie, spodziewałem się znacznie wyższych a tu miła niespodzianka. Podobno minimalne są do niskich ustawień w 1080p a rekomendowane do wysokich w 1080p. Ciekawe jak skoczą te wymagania po odpaleniu RT Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.