Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Porównanie graficzne 2018 vs 2020, różnice zauważalne ;) Praktycznie wszystko wygląda lepiej.

 

Garść informacji od dziennikarzy, którzy mieli zaszczyt ograć Cyberpunka: (via 4chan)

  •     W grze nie ma ekranów ładowania, oczywiście za wyjątkiem tego początkowego. Nawet dla szybkiej podróży.
  •     Możesz zabić każdą osobę, niezależnie od tego czy jest pieszo, czy prowadzi samochód.
  •     Zabicie przechodnia w pobliżu policjanta lub członka gangu przysporzy ci problemy.
  •     Poruszanie się jest o wiele lepsze w porównaniu z Wiedźminem 3.
  •     Gracz prawie zawsze widzi świat z pierwszej osoby, nawet podczas dialogów.
  •         Dialogów jest bardzo dużo.
  •         Gra, w przeciwieństwie do tego co niektórzy mówią, nie przypomina GTA V zarówno w kwestii estetycznej czy budowy. To gra RPG.
  •         Kreator postaci jest bardzo rozbudowany.
  •         Możesz wybrać pomiędzy obrzezanym a nieobrzezanym penisem.
  •         Możesz przejść grę nie zabijając nikogo.
  •         Niektóre questy mogą mieć nawet 7 różnych zakończeń.
  •         Im dłużej używasz danej broni, tym bardziej poprawiają się jej statystyki.
  •         Możesz pomijać czas (jak w Wiedźminie 3).
  •         Jeden dzień w grze to trzy godziny w prawdziwym życiu.
  •         Walka jest podobna do tej z Destiny.
  •         Gra działała płynnie, ale pojawiały się bugi.
  •         Questy mają wiele pobocznych zadań, który wpływają na zakończenie.
  •         Nasz bohater nie zmienia świata, to "przyziemna" historia.
  •         Towarzysze są pomocni podczas walki.
  •         Dziennikarzy nie słyszeli aby któryś kompan kolejny raz powtarzał daną kwestię.
  •         Twoje UI zmienia się zależnie od wszczepionych implantów.
  •         Gra ma wielu bohaterów, których gracz na pewno polubi. Są mniej "egdy" w porównaniu z poprzednimi pokazami.
  •         Zadania poboczne są bardzo interesujące.
  •         Świat zachwycił dziennikarzy. Zachwalają oni projekt, atmosferę i retro przyszłość.
  •         Lore gry nie jest nam od razu przedstawiane. Wszystko powoli poznajemy.
  •         Z racji tego, że przynależności bohaterów do frakcji nie są stałe, mało kogo darzysz zaufaniem.
  •         XBD i Braindance można nabyć na czarnym rynku.
  •         Dużą pracy przyłożono do wertykalności świata.
  •         Upadając z dużej wysokości, otrzymujesz obrażania.
  •         W grze znajdują się dzieci ale nie możesz ich zabić
  •         :(
  •         (halo, moderzy)
  •         Wybierając Corpo, grę zaczynasz w Arasaka Tower.
  •         Wybierając Nomada, grę zaczynasz w Badlands.
  •         Wybierając Street Kid, grę zaczynasz w barze w Night City.
  •         K̶i̶e̶d̶y̶ ̶t̶u̶t̶o̶r̶i̶a̶l̶ ̶s̶i̶ę̶ ̶k̶o̶ń̶c̶z̶y̶,̶ ̶z̶o̶s̶t̶a̶j̶e̶m̶y̶ ̶p̶r̶z̶e̶n̶i̶e̶s̶i̶e̶n̶i̶ ̶p̶ó̶ł̶ ̶r̶o̶k̶u̶ ̶p̶ó̶ź̶n̶i̶e̶j̶,̶ ̶d̶o̶ ̶s̶c̶e̶n̶y̶ ̶w̶ ̶w̶i̶n̶d̶z̶i̶e̶ ̶k̶t̶ó̶r̶ą̶ ̶z̶n̶a̶m̶y̶ ̶z̶ ̶r̶o̶z̶g̶r̶y̶w̶k̶i̶ ̶p̶o̶d̶c̶z̶a̶s̶ ̶E̶3̶ ̶2̶0̶1̶8̶.̶
  •         Trauma Team sparaliżuje cię paralizatorem jeżeli nie zastosujesz się do ich poleceń.
  •         Dialogi są chwalone przez dziennikarzy, o wiele lepiej niż w filmach klasy B.
  •         W grze znajdują się Animals, ale jest ich mało i są robotami.
  •         Nie możesz kierować latającymi samochodami.
  •         W grze znaleziono bohaterów wzorowanych na youtuberach.
  •         W apartamencie V można oglądać m.in talk show.
  •         Można porozmawiać z każdym NPC.
  •         NPC mogą ci zaoferować misje.
  •         Dzielnica Watson jest pełna NPC, to bardzo żywa część miasta.
  •         Dziennikarzy narzekali na mechanikę sterowania pojazdami, m.in. że są zbyt czułe. Deweloperzy powiedzieli, że nad tym pracują.
  •         Czuć chemię pomiędzy Jackie a Misty.
  •         Wybór naszej historii ma spore znaczenie. Podczas gry wybory i bohaterowie mogą być kompletnie inne zależnie od genezy V.
  •         Yorinobu Araska znajduje się w posiadaniu chipa Johnny'ego Silverhanda.
  •         Sklepy z bronią mogą zaoferować ci misje.
  •         Efekty pogodowe i oświetlenie są świetne.
  •         Misja z Flatheadem od Maelstrom wygląda podobnie od starego dema.
  •         Jeżeli nie interweniujesz podczas kłótni Jackie z członkiem Maelstrom to szybko wywiąże się strzelanina.
  •         Po świecie grąży NPC-psychopata, który zabija policjantów za pomocą karabiny snajperskiego.
  •         Night City jest ogromne.
  •         4 godziny to zdecydowanie za mało aby poznać choć skrawki tego świata.
  •         Motel No-Tell znajduje się w grze.
  •         W grze jest tak wiele opcji i wyborów, że dla części było to nawet przytłaczające.
  •         Podczas walki wręcz, masz przyciski odpowiedzialne za atak, blok i unik. Jeżeli wykonasz blok w odpowiednim momencie to przejdziesz do kontry. Działa to tak samo w walce z bronią białą.
  •         Muzyka jest bardzo chwalona.
  •         Wybory mają znaczenie.
  •         Modele postaci są wysokiej jakości, ale nie jest to też nic przełomowego.
  •         Trailer przedstawił fragmenty wyłącznie z prologu gry.
  •         Blessing Adeoye Jr. uważa, że premiera gry może znowu zostać przełożona.
  •         Część osób chwali mechanikę sterowania pojazdami, podobna do GTA ale "cięższa".
  •         W radio znajduje się wiele stacji grających różne gatunki muzyki, m.in country i rock.
  •         Zadania poboczne są bardzo zróżnicowane.
  •         Mapa jest zapełniona wieloma rzeczami, oraz aktywnościami.
  •         Możesz wejść do prawie każdego budynku.
  •         Bronie są różnorodne, nawet podobne typy różnią się statystykami.
  •         Część zadań pobocznych wpływa na główną linię fabularną.
  •         Większość graczy polubiła Braindance, część uznała ją za nudną.
  •         Gra jest przede wszystkim RPG, dopiero potem strzelanką.
  •         Niektórzy dziennikarze określają Cyberpunka 2077 jako Deus Ex: Mankind Divided i Revolution na sterydach.
  •         Większości graczy spodobała się mechanika strzelania.
  •         Każdy pojazd ma inne wnętrze.
  •         Podczas rzucania granatem na interfejsie wyświetli ci się kula, która przedstawia zasięg odłamków.
  •         Braindance jest porównywane do komputera Esper z Blade Runnera.
  •         Możesz wykonywać zlecenia dla policji z Night City.
  •         W grze znajdują się zlecenia na głowy różnych, przede wszystkim niebezpiecznych postaci.
  •         Atrybuty nie są przyznawane co każdy poziom.
  •         Poziomy perków nie mogą przewyższać poziomu twojej umiejętności.
  •         Każy umiejętność ma około 20-30 perków.
  •         Street Cred nie jest systemem moralności. Będzie tylko wzrastał.
  •         Wyższa renoma w Night City pozwoli ci zakupić nowe przedmioty u sprzedawców.
  •         Są easter eggi z 3 Wiedźmina 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  •         W grze znajdują się misje podobne do "Rozwałki" (chyba dobrze przetłumaczyłem) z GTA V.
  •         Możesz zmodyfikować nawet układ krażenia.
  •         Żaden napotkany bug nie był znaczący i wszystkie powinny zostać naprawione przed premierą.
  •         Przerywniki filmowe są interaktywne. Możesz zmieni ich przebieg poprzez swoje akcje lub obserwacje.
  •         RTX oraz udźwiękowienie jest "breathtaking"
  •         Możesz oglądać reklamy w telewizji
  •         Nie możesz modyfikować apartamentu.
  •         Drzewko umiejętności i perków jest imponujące, o wiele większe od tego zaprezentowanego w poprzednim roku.
  •         W grze jest opcja Auto-Aim
  •         Możesz kraść samochody
  •         Ubiór wybierasz za pomocą menu.
  •         Oprócz ostrzy w przedramionach, możesz w nich zamontować też wyrzutnie rakiet. Coś podobnego do zbroi Iron Mana.
  •         Możesz zabierać bronie przeciwników.
  •         Pomimo, że gracze mogli robić co chcieli po tutorialu, byli ograniczeni do dzielnicy Watson.

 

Kilka nowych screenów

 

 

Cyberpunk2077_Dive_in_RGB_EN_wffxl5y15sz

 

Cyberpunk2077_Slow_and_quiet_RGB_EN_4tzq

 

Cyberpunk2077_Always_bring_a_gun_to_a_kn

 

Cyberpunk2077_Power_in_your_hands_RGB-en

 

Cyberpunk2077_Party_at_night_RGB-en.jpg

 

Cyberpunk2077_Love_this_town_RGB-en.jpg

 

Cyberpunk2077_Im_your_fixer_RGB-en.jpg

 

Cyberpunk2077_My_name_is_Evelyn_RGB-en.j

 

Cyberpunk2077-Hammer_time-RGB-en.jpg

 

Cyberpunk2077_Mr_Jenkins_RGB-en.jpg

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Zbyt duże ambicje powodują problemy. Nawet potencjalnie niewielka zmiana ma wpływ na wszystkie inne aspekty gry. Np coby się stało gdyby można by było wymienić Plotkę na inny model w W3. Skoro przy niej samej było tyle gliczy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

W porządku, ale na tą grę czekaliśmy czekamy 8 lat... to chyba dość czasu aby poukładać wszystkie klocki  

Jasne wydaje się, że to szmat czasu i gra powinna być już gotowa dawno temu ale trzeba też wziąć poprawkę na to, że sama wizja gry zmieniała się kilkakrotnie. Nieraz wszystko lądowało w koszu i zaczynali od zera a same prace tak na dobre ruszyły dopiero po premierze W3. Kolejna sprawa jest taka, że gra ma być znacznie bardziej rozbudowana niż W3, co przy stosunkowo niewielkim zespole wymaga ogromnych nakładów pracy i tym samym czasu. Ambicje maja spore tyle, że nie wszystko co początkowo zakładali da się zrealizować i teraz trzeba rezygnować (pewnie z bólem) z niektórych rozwiązań żeby zdążyć na premierę. 

 

Jeśli natomiast chodzi o samą podróż metrem to mogli zrobić coś podobnego jak było w Spider-Manie na PS4. Raczej dużych zasobów by to nie pochłonęło a wyglądało świetnie. ;)  

Link to post
Share on other sites

Dla mnie zrezygnowanie ze wspinaczki po ścianach (nawet jeśli byłoby to wielce ograniczone) na tym etapie tworzenia gry, to jest wielkie nieporozumienie. Przecież to zmienia cały koncept podchodzenia do gry jako "skrytobójca". Oznacza to, że wiele muszą zmienić w projekcie poziomów. Według mnie termin wydania gry w tym roku jest nierealny.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...