Skocz do zawartości

[MULTI] Cyberpunk 2077


Recommended Posts

Mimo wszystko Cyberpunk 2077 to chyba jedyna gra, która wygląda dużo lepiej od wersji prezentowanej demo lata wstecz. Nie ma downgrade-u wizualnego jak było to np. przy Wieśku 3 ale za to są okrutne problemy techniczne i rozmaite braki w grze, dość na mocnym poziomie ogólnym. Jak tu nie zgłupieć? mogli wydać stabilną wersję wyglądającą i działającą jak demko na stare konsole a usprawnioną i śliczną na pc i next gen. Hejt i tak by się wylał ale może nie byłoby aż tak źle. Nie wiem już sam co o tym wszystkim myśleć. To kręcenie graczy w wała boli, bardzo boli.

  • Lubię to 1
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
30 minut temu, jacekgothic napisał:

Wpadki :rotfl:

Totalna klapa, nie wpadka

 

Gdzie przyjmują zwroty preorderów? W którym markecie mogę oddać swoją kopię?

Chyba, że Ty osobiście kasę zwracasz, bo tak ich zażarcie bronisz, jakby Ci co najmniej płacili za to. Może płacą? :menda:

 

...

 

 

Tam chodziło o coś zupełnie innego niż jakość gry.

 

Swój preorder mogłam zwrócić w każdej chwili, byle nie przekroczyć danego czasu gry. Politykę zwrotów wersji cyfrowych na PC mają praktycznie wszystkie sklepy. 

Jak jest w przypadku wersji pudełkowych, nie wiem, bo nie kupuje pudełek od dawna. Niech się wypowie ktoś, kto wie.

Szczerze mówiąc, bez możliwości zwrotu nie kupiłabym dziś żadnej gry.

No tak, ale ja nie potrzebuję pudełka, by potem je odsprzedać, bo tyle mi za komentarze w sieci płaca. ;)

 

CP77 nie zwróciłam, bo jestem pewna już teraz, że będzie to za jakiś czas jedna z najlepszych gier RPG, w jakie grałam.

Tak było z Kingdom Come Delivernce, którego potencjał, jako gry dla mnie, widziałam od razu mimo dużej ilości błędów i pozornej siermiężności.

Tu mam takie samo wrażenie, nawet lepsze. 

Ktoś uważa, że to klapa, jego sprawa. Może warto, by wziął sobie do serca zasadę, że nie należy kupować gier bez możliwości zwrotu (a można kupić taką "na chwilę", sprawdzić, zwrócić i dopiero kupić pudełko, nieprawdaż?). 

 

I wybacz, ale pozwolę sobie zakończyć tę część dyskusji, bo robi się dość jałowa.

Wiesz, muszę jeszcze napisać setki postów w obronie Redów... ;)

 

Edytowane przez Offka
  • Lubię to 1
  • Że co, proszę? 1
Link to post
Share on other sites

Nie oszukujmy się, CP na tę chwilę, to gra średnia, po kilku(nastu) paczach, będzie to gra co najwyżej dobra. Duże, ładne miasto i ciekawe questy nie są wstanie zatuszować bedów popełnionych w gejmpleju. Wielu narzekało na system walki w W3 (mi osobiście się podobał), ale w tym tytule wypada delikatnie mówiąc słabo. System przemieszczania się po mieście (jazda samochodem) też kuleje. Co mi po wspaniałej otoczce klimatyczno-fabularnej skoro samo sedno gry, czyli granie w nią wypada słabo. Gra została przekombinowana i tyle, trafiło do niej kilka nieprzemyślanych mechanik i jest jak jest.

Gdyby to był kolejny ubishit, pewnie byłoby spoko, problem w tym, że redzi nahajpowali ludzi na jakiegoś mesjasza wśród gier, a wyszło jak wyszło.

Mi osobiście błędy i optymalizacja aż tak nie przeszkadza (na szczęście nie gram na konsoli), ale gra się średnio. Redzi bardzo dobrze wiedzieli jak to będzie działać na konsolach dlatego większość recenzji jest z PC.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Interesujący mod pojawił się dzisiaj

124-1607860502-971280278.png

 

124-1607860520-1678386791.png

W Wieśku było uber tutaj mamy psycho, nie sprawdzałem tego jeszcze u siebie ale coś czuje, że to do reszty zgwałci mi kompa :D.

 

Do pobrania na nexusie, klik.

 

 

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Szarik napisał:

Interesujący mod pojawił się dzisiaj

 

W Wieśku było uber tutaj mamy psycho, nie sprawdzałem tego jeszcze u siebie ale coś czuje, że to do reszty zgwałci mi kompa :D.

 

Do pobrania na nexusie, klik.

 

 

Jestem ciekaw jak to wygląda, niech ktoś wrzuci filmik :D 

Link to post
Share on other sites

107-1607849951-175543836.jpeg

Godzinę temu, Szarik napisał:

Interesujący mod pojawił się dzisiaj

 

W Wieśku było uber tutaj mamy psycho, nie sprawdzałem tego jeszcze u siebie ale coś czuje, że to do reszty zgwałci mi kompa :D.

 

Do pobrania na nexusie, klik.

 

 

Po wklejeniu pliku granie odpala (steam, wypłaszczenie).

Po wklejeniu oryginalnego pliku działa.

Coś nie bangla 

Link to post
Share on other sites

@up

czy wrzuciłeś plik na pewno tu Cyberpunk 2077\r6\config\settings\platform\pc a nie czasem błędnie w Cyberpunk 2077\r6\config\settings\ ?

 

E/ u mnie działa - mam wrażenie, że lod obiektów w tle jest dużo lepszy

 

porównanie ultra vs psycho:

https://imgsli.com/MzMzNDI

https://imgsli.com/MzMzNDA

 

 

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Szarik napisał:

@up

czy wrzuciłeś plik na pewno tu Cyberpunk 2077\r6\config\settings\platform\pc a nie czasem błędnie w Cyberpunk 2077\r6\config\settings\ ?

 

E/ u mnie działa - mam wrażenie, że lod obiektów w tle jest dużo lepszy

 

porównanie ultra vs psycho:

https://imgsli.com/MzMzNDI

https://imgsli.com/MzMzNDA

 

 

Faktycznie, zobaczyłem pierwszy plik .json i myślałem, że to ten, a nie ten 2 foldery dalej.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rafal12322 napisał:

Jak na 8 lat produkcji, licząc od pierwszej zapowiedzi to ich liczba wręcz miażdży. Ta gra nie miała prawa wyjść. Nie chcę nawet myśleć jak to wyglądało w listopadzie albo o zgroza w kwietniu wtedy kiedy miała być pierwotna premiera. Przed nimi jeszcze długie miesiące łatania i naprawiania gry a i tak nie wiadomo czy wszystko się uda naprawić. Jedno jest pewne, ludzie im tego nie zapomną, po serii świetnych gier o Wiedźminie otrzymali taki półprodukt. Rozdmuchali hype do granic, naobiecywali gruszek na wierzbie. Ludzie dali się porwać i uwierzyć bo w końcu to jest to samo studio co dało nam takie świetne gry ale jak się okazuje nie tym razem. Zamiast ładować grubą kasę w marketing i tracić na to kupę czasu, trzeba było się skupić na produkcji gry i może nie byłoby tego co mamy teraz...

 

Dokładnie tak, też wspominałem o tym. Jednak są ciągle tacy, co w jakiś cudowny sposób nie widza błędów, ba nawet wypominają to tym, co mają o grze chłodne, bez emocji zdanie. Co ciekawe, to nawet w tym temacie.

 

Już to pisałem, ale się powtórzę - szkoda, wielka szkoda. Bo redzi mieli naprawdę genialną reputację zarówno w obsłudze klienta, jakości swojego produktu, a nawet zachowania się wobec tych, co już graczami są. Po CP w obecnej wersji ciężko będzie na nowo owe zaufanie graczy (a i nie tylko ich) odzyskać. Wiele osób się po prostu zraziło do CP i nawet pacze już na niewiele mogą się zdać. :(

  • Lubię to 1
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, rafal12322 napisał:

Z rozwojem postaci i perkami trochę popłynęli... W3 miał trochę kontrowersyjny system rozwoju postaci ale był czytelny i nastawiony na konkretne atrybuty. Tutaj mamy tego od groma, totalne zatrzęsienie. Nie wiadomo na czym się skupić, chcieli zadowolić wszystkich i dać możliwość zrobienia różnych buildów ale to się przeważnie źle kończy...

 

Mi osobiście sam system rozwoju postaci, drzewko atrybutów i możliwość wielu buildów się podobają. Problem tkwi głębiej, sam gameplay jest toporny i mechanika walki jest najwyżej średnia przez co starcia wcale nie stają się bardziej satysfakcjonujące wraz z udoskonalaniem naszej postaci. Tak jak napisałeś, widać to na przykładzie rozwijania postaci w kierunku craftingu który mija się z celem bo i tak za chwilę znajdziemy lepszą broń. 

 

Fakt że całe UI jest totalnie nieczytelne, w połączeniu z nadmiarem lootu zarządzanie ekwipunkiem to katorga. Nie ma też na przykład opcji wyłączenia porównywarki co jeszcze bardziej utrudnia zadanie. Co do implantów zgadzam się w 100%, nie ma nawet co liczyć na krótką cutscenkę. To wszystko razem sprawia że grając, mam wrażenie że jestem głównym konkurentem Militechu jako handlarz bronią, a nie "najemnikiem z przyszłości który staje się zabójczą maszyną dzięki różnym modyfikacjom".

 

Mam wrażenie że twórcy w pewnym momencie sami się pogubili w tym co naobiecywali i koniec końców nie wiedzieli w który kierunek pójść, no i wyszło jak wyszło. Poza wizualną otoczką, gra kuleje pod każdym innym aspektem.

 

Miałem grę odstawić na później, ale jednak wygrała ciekawość i skupiłem się na wątku fabularnym, przynajmniej to trzyma poziom. Gra mimo wszystko wciąga klimatem i już 25h jest.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

 
Dzięki, przydało się.  
 
 
Mi osobiście sam system rozwoju postaci, drzewko atrybutów i możliwość wielu buildów się podobają. Problem tkwi głębiej, sam gameplay jest toporny i mechanika walki jest najwyżej średnia przez co starcia wcale nie stają się bardziej satysfakcjonujące wraz z udoskonalaniem naszej postaci. Tak jak napisałeś, widać to na przykładzie rozwijania postaci w kierunku craftingu który mija się z celem bo i tak za chwilę znajdziemy lepszą broń. 
 
 
Crafting się przydaje, jak się już znajdzie ulubione cichy.  Zamiast je zmieniać, można ulepszać. 
Ja też znalazłam tech snajperkę, która sobie ulepszyłam. Przebija mury i ściany, jeśli nie spotkam lepszej, nie rozstanę się z nią. A i gdzieś czytałam, że nie da się zdjąć przeciwnika jednym strzałem. Da się, ale słabego i przy odpowiednim pistolecie (u mnie z tłumikiem).  Ogólnie dużo rzeczy rozkładam na komponenty, bo i tak robiąc kontrakty dla niejakiej Reginy, można nieźle zarobić i już mam z głowy pewien dług. Te kontrakty mają swoją otoczkę fabularną. Jednak, drobna o lekach zrobiła na mnie wrażenie, gdy ją zakończyłam pokojowo.
W fabułę się wchodzi po prostu. Imersja jest tu niesamowita i aż szkoda, że nie doszła do tego ta wersja imersyjna z samym miastem. Szkoda też wersji konsolowych.

A to refleksje raptem po 14 godzinach, bo zamiast robić prolog, to biegam po mieście i sprawdzam, jak zły jest ten CP77. Bywa dziurawy, choć na razie są to dziury drobne. Strzela się ok, do jazdy trzeba się przyzwyczaić nieco, ale znałam gorsze modele jazdy. Skradanie trzeba robić z głową, bo musi być połączone z hakowaniem.
Moje wcześniejsze uwagi są nadal oczywiście aktualne, pewnych rzeczy będzie mi brakowało, nawet gdy załatają już dziury, ale miasto... wciąga niczym bagno. 

Link to post
Share on other sites

Samo miasto jest fenomenalnie zrobione, level design to mistrzostwo. Jak na pierwsze podejście do tematu miast to odwalili kawał świetnej roboty. Mogą się tutaj równać choćby z Rockstarem i serią GTA i gdyby nie te wszystkie pozostałe niedociągnięcia możliwe, że gra pobiłaby Wieśka 3. Mogli sobie dać nawet jeszcze te dodatkowe 2 lata, sprawdzić rożne rozwiązania, mechaniki i wybrać te najlepsze a na pewno wyszłoby im to na dobre. Błędem było też pakowanie się w starą generację konsol, mogli wydać na pecety oraz next-geny. Chcieli wpakować next-genową grafikę na stare konsole i wyszedł niegrywalny port...

Link to post
Share on other sites
Samo miasto jest fenomenalnie zrobione, level design to mistrzostwo. Jak na pierwsze podejście do tematu miast to odwalili kawał świetnej roboty. Mogą się tutaj równać choćby z Rockstarem i serią GTA i gdyby nie te wszystkie pozostałe niedociągnięcia możliwe, że gra pobiłaby Wieśka 3. Mogli sobie dać nawet jeszcze te dodatkowe 2 lata, sprawdzić rożne rozwiązania, mechaniki i wybrać te najlepsze a na pewno wyszłoby im to na dobre. Błędem było też pakowanie się w starą generację konsol, mogli wydać na pecety oraz next-geny. Chcieli wpakować next-genową grafikę na stare konsole i wyszedł niegrywalny port...
Cóż, tyłu milionów graczy nie mogli zostawić bez gry. Mogli po prostu iść drogą R*. Najpierw jedna wersja, koniecznie słabsza graficznie, inaczej byłby wśród graczy konsolowych płacz, że nie dostali tego co na PC.
Albo dać sobie więcej czasu na wszystko. Ponoć jednak sam projekt przechodził rożne zawirowania przez konflikty z 'górą'. Sporo osób odeszło w trakcie produkcji. Może to też się na grze odbiło.
Szefostwu Redów chyba się przyda kubeł zimnej wody na głowę.

A dodam jeszcze, że mi się mechaniki akurat podobają. Da się grać po cichu, choć oczywiście silny osobnik z psychoza czy jak się to tam zwie jest raczej nie do ruszenia na niskim poziomie rozwoju postaci.
Link to post
Share on other sites

Mnie rozwala to co zostało już wcześniej podane ,gra która nie wykorzystuje pełnej mocy obliczeniowej AMD ? Chyba za duże studio by mówić tu o układach z Intelem ale oni są zdolni do wszystko , no chyba, że Ci pawonie z Red są łatwymi kapitalistycznymi q... i tyle.

 

  • Lubię to 1
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ale tutaj mówimy o lekkiej modyfikacji od której ludzie dostają niezłego bosta. W czasie wieloletniej produkcji  nikt tego nie zauważył ? Mi się to w głowie nie mieści.

Edytowane przez adivxv
  • Lubię to 1
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Succubus napisał:

O bugach ~7:00 :rotfl:

Spoiler

 

 

Tak myślałem, że to konflikt gpu z pc speaker i stąd taka tryskająca fontanna błędów w grze a na ps4 to chyba konflikt z wszystkim :rotfl:

Edytowane przez Szarik
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...