QubaKpl 1842 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Witam kupiłem gigabyta dnia 15.07.2010r jako nówka w sklepie. Do pewnego czasu wszystko śmigało. Od jakiś 3 dni na ekranie mam pełno migoczących czerwonych kwadracików co jest przyczyną ? Karta regularnie czyszczona w dobrze wentylowanej budzie. Czy można ją wysłać na gwarancje w celu naprawy ? Cytuj Link to post Share on other sites
CoreDuo 219 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Póki masz gwarancje to wysyłaj, stawiam na uwaloną pamięć. Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Póki masz gwarancje to wysyłaj, stawiam na uwaloną pamięć. Rozumiem że gigabyte daje 3 lata gw ? Cytuj Link to post Share on other sites
slo1q 337 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Sklepy przeważnie dają 1-2 lata, większość 2. Także do sklepu nawet nie masz co odsyłać. Sprawdź warunki gwarancji na karcie gwarancyjnej firmy Gigabyte (w pudełku będzie). Jeżeli są 3 lata, odsyłasz bezpośrednio do Gigabyte Polska Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Troszeczkę wprowadzasz w błąd. Gigabyte oferuje 3 letnią gwarancję, lecz wg przepisów Unijnych minimum to 2 lata. Gwarantem jest sprzedawca i to on decyduje o okresie gwarancyjnym jak i warunkach. Nie ma możliwości bezpośredniej reklamacji, ponieważ Gigabyte nie jest w takim przypadku gwarantem. Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Troszeczkę wprowadzasz w błąd. Gigabyte oferuje 3 letnią gwarancję, lecz wg przepisów Unijnych minimum to 2 lata. Gwarantem jest sprzedawca i to on decyduje o okresie gwarancyjnym jak i warunkach. Nie ma możliwości bezpośredniej reklamacji, ponieważ Gigabyte nie jest w takim przypadku gwarantem. Czyli mam rozumieć że jeśli 2 lata gwarancji to już przepadło i wyrzuciłem 1000zł w błoto ? Jak tak to super 2 raz zawiodłem się na waszej marce. Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Czyli mam rozumieć że jeśli 2 lata gwarancji to już przepadło i wyrzuciłem 1000zł w błoto ? Jak tak to super 2 raz zawiodłem się na waszej marce. Chłopie na czym się znowu zawiodłeś, weź kartę idź do sklepu i powiedz, że ci się zepsuła. Dalszą procedurę znasz bo jest taka sama dla wszystkich produktów jakie kupujesz, dajesz im paragon i kartę gwarancyjną. Zakładam, że masz te wszystkie dokumenty i twoje jęki są uzasadnione. PS. Jakbyś kupował w normalnym sklepie to nie miałbyś teraz problemu z gwarancją. Zobacz tu, pierwsza lepsza karta Gigabyte http://www.komputronik.pl/product/128658/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/_.html Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Nie viacom chyba nie zrozumiałeś - chodzi o to, że wbrew oferowanej 3 letniej gwarancji, niektóre sklepy skracają sobie gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Nie viacom chyba nie zrozumiałeś - chodzi o to, że wbrew oferowanej 3 letniej gwarancji, niektóre sklepy skracają sobie gwarancję. Jednak okazało się że jest na gwarancji i dzisiaj została wysłana do waszego serwisu gigabyte ze sklepu viacom. Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Trzeba po prostu uważać na niektóre sklepy, które potrafią zaoszczędzić na kliencie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.