Skocz do zawartości

Motorower - <50cm3 - jaki będzie najlepszy i najtańszy?


Recommended Posts

Witam.

 

Być może gdzieś na forum znajdę jakiś fanów motoryzacji. Chciałbym się dowiedzieć jaki pojazdy poniżej 50 czyli na prawko AM (13-18 lat) będzie najlepszy i najtańszy? Zależy mi na wykonaniu, niezawodności, bezpieczeństwie (najbardziej!) oraz na taniej cenie. Najlepiej koło 2-3 ew 4 tys. Odpadają chińczyki a zalecam japońców :) Zależy mi na wyglądzie, żeby nie wyglądał beznadziejnie jak zwykły skuter (okropny wygląd) tylko coś prezentował. Myślałem nad jakimś sportowym np. Yamahą TZR albo o jakimś Crossie. Co jeszcze mogę powiedzieć? Czekam na Wasze propozycje. Mam nadzieję, że coś doradzicie. Jeszcze nie jestem pewien, czy dostanę zielone światełko dlatego projektu, ale miejmy nadzieję, że tak. Jakie są jeszcze opinie na temat takiej jazdy? Nie mam zamiaru zginąć :)

 

Wszystkim udzielającym się w tym poście bardzo dziękuję i nagradzam plusikami wszystkie ciekawe poglądy. Również przepraszam za chaotyczny zapis tematu i całego postu, po prostu jestem w niewygodnej pozycji i chcę jak najszybciej skończyć :)

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

A na taki sprzęt do przemieszczania się trzeba już mieć jakiś dokument ? Czy jest jak było ?

 

Pytam, bo ostatnio o mało nie przetrąciłem takiego wyrafinowanego operatora skutera -- wyobraźcie sobie, że takowy wpadł nagle na pomysł skręcenia w lewo z prawego pasa (w dodatku był po jego skrajnej prawej) -- ręce opadają!

Link to post
Share on other sites

"Tylko i wyłącznie karta motorowerowa .

Każdy pojazd o pojemności 50 ccm3 posiadający silnik spalinowy musi być prowadzony tylko i wyłącznie przez osoby posiadające kartę motorowerową. Gdyby był to pół skuter pół rower czyli taki pojazd napędzany silnikiem elektrycznym (np są takie hulajnogi) to wtedy nie potrzeba karty motorowerowej.