Skocz do zawartości

co z językiem polskim w guild wars 2


Recommended Posts

Witam. No właśnie co z tym językiem polskim w gw2 . Jak wyszła jedynka z tego co pamiętam było trzeba czekać około 2-3 lat aż wyjdzie po polsku , miałem nadzieje że zaraz po premierze kupie grę i będę się cieszył naszym ojczystym językiem , a tu klops ;/ . Pewnie zaraz banda troli będzie próbowała gadać że trzeba było się uczyć , ale w szkole miałem tylko niemiecki a niemieckiej wersji nie widziałem (nawet jakby była to nie znam na tyle niemieckiego aby zna c każdy dialog). Gdyby była polska wersja gry twórcy mieli by jednego szczęśliwego gracza więcej . Widze że panom od Cd Project szkoda kasy na polonizacje tej gry a szkoda . rozumiem też że język polski a raczej jego brak daje pewna naturaLNA tarczę przed swego rodzaju trolami i dziecmi neo które potrafia zapsuć każdą grę , ale nie zapomnijmy o tym gronie ,,normalnych'' graczy . Jestem teraz w 2 technikum i dopiero od 2 lat mam ang w szkole ale są to podstawy …

Link to post
Share on other sites

Czytałem, że jeśli będzie zainteresowanie wersją PL to ona się pojawi. Z tego co się orientuję zainteresowaanie jest więc można mieć nadzieję ;) No i uzbroić się w cierpliwość bo polonizacja tak "obszernej" gry musi trochę potrwać... szczególnie jak sobie przypomnę ile trzeba było czekać na polską wersję Ciwilizacji od Cenegi :)

Link to post
Share on other sites