malinas 4 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Witam. Chciałbym się od Państwa dowiedzieć jaki jest czas realizacji naprawy gwarancyjnej. Miesiąc temu wysłałem kartę graficzną do serwisu Esc.pl i od dłuższego czasu na ich stronie jest status że karta jest w serwisie zewnętrznym.ESC nie jest w stanie powiedzieć kiedy karta zostanie naprawiona wręcz zniechęca do prób dowiedzenia się ponieważ twierdzi ze to nic nie przyszpieszy. W dzisiejszych czasach chyba nie powinno być problemu z kontaktem z serwisem zewnętrznym. Jest internet komórki i inne możliwości kontaktu to dlaczego kupujący nie może się dowiedzieć kiedy jego sprzęt zostanie naprawiony. Gdyby tak warsztaty samochodowe traktowały by swych klientów to by nikt u nich nie chciał naprawiać swoich samochodów. Pozdrawiam Malinas Cytuj Link to post Share on other sites
philips 78 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Zajrzyj do tego tematu. Cytuj Link to post Share on other sites
MSI Team 50 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Ewentualnie pisz na adres e-mail : rma.pl@msi.com Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Witam. Pisałem już na ten adres. Ale spróbuję jeszcze raz. Tylko ze posiadam jedynie nr seryjny karty oraz rma z esc. Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Witam. Dziś odebrałem kartę graficzną z naprawy. Opis naprawy - Naprawa przez wymianę na model MSI N570GTX Twin fozor III PE OC 1280MB.Moja była Twin Fozor II.Po rozpakowaniu okazało się ze przysłana karta nie jest nowa nie jest stara ale to jest karta serwisowa jakto stwierdził serwis.Karta nosi oznaki użytkowania czyli rysy na obudowie i zabrudzony laminat płytki powyginane lamele chłodznia.Serwis stwierdził w rozmowie telefonicznej ze firma MSI tak serwisuje swoje produkty. Czy to prawda ze moja karta graficzna została naprawiona przez wymianę na jakąś użytkowaną?. Przyznam szczerze że pierwszy raz spotkałem się z taką naprawą. Zawsze element był naprawiany a jak nie był naprawiany to był wymieniany na nowy. Cytuj Link to post Share on other sites
MSI Team 50 Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Karty graficzne i płyty główne w serwisie wymieniane są na inne sprawne sztuki. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Czyli ktoś kupuje przykładowo nową kartę graficzną i powiedzmy za 10 dni mu siadła, lecz dbał o nią i była w stanie perfekcyjnym. Następnie karta oddawana jest do serwisu i ta sama osoba dostaje porysowaną, ogólnie w słabszym stanie karte? To nie jest fajne Cytuj Link to post Share on other sites
ymmi21 0 Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Witam Mnie właśnie spotkał fakt wysłania karty graficznej do serwisu tzn. najpierw do sprzedawcy a dalej chyba serwis. Kartę kupiłem nową i taką otrzymałem. Jednak po rozpakowaniu karty i uruchomieniu jej zaczęła sypać "artefaktami". Kartę odesłałem po dosłownie 15 min. użytkowania. Jej stan określam jako idealny. Pytanie dostanę z powrotem moją nową naprawioną czy jakąś działającą lecz już wcześniej użytkowaną? A jaki w końcu jest czas na naprawę i odesłanie do ostatecznego klienta poprawnie działającej karty? Też mam tylko RMA ze sklepu ale nie mam nr seryjnego produktu. Raczej na fakturze nie ma tego wypisanego. Można w jakiś inny sposób sprawdzić stan lub postęp naprawy sprzętu. Nie chcę telefonować do sklepu w jakim ją kupiłem bo sklep oraz obsługa w nim niestety nie potrafi rozmawiać na moim poziomie :-/. Ludzie tam szukają raczej zaczepki niż iść klientom na rękę :-/ Widać komu bardziej zależy. Niestety mi zależało na kupnie, ktoś sklep polecił i zakupiłem. Problemy gotowe. Ehh Z góry dzięki za info. Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Chciałbym się dowiedzieć skąd serwis bierze takie sprawne sztuki? czy może wysyła komuś nowe a mi się trafiła ich karta?. Mogę się mylić ale w karcie którą dostałem z serwisu było wykręcone chłodzenie co widać po sfatygowanych śrubkach pozatym był wygięty podwójny śledz i po przykręceniu dwoma śrubkami karta wyginała się w gnieździe przez co byc moze karta niestabilnie działała. Nie mam tu zażalen do serwisu esc.pl ponieważ już 2 raz wysłali po tą kartę kuriera i są tylko pośrednikami ale ile można czekać na naprawę bo ja już czekam już prawie 3 miesiące. Cytuj Link to post Share on other sites
IThardware_pl 10 Napisano 2 Października 2012 Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Dość nieciekawa sprawa, opisujcie jak najwięcej takich przypadków. Może uda się sklecić jakiś artykuł na ten temat Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 To ja wklejam zdjęcie karty którą otrzymałem za moją MSI GTX 570 twin frozr II http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a5339ccc9349703.html Cytuj Link to post Share on other sites
syzyf2000 1 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Karty graficzne i płyty główne w serwisie wymieniane są na inne sprawne sztuki. To deko niefajnie ... kupuję nową , w ramach gwarancji dostaję szpachel i stary lakier ? Eee .... nieładnie. Cytuj Link to post Share on other sites
szef_rolet 2 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Witam Was, tym razem ja. Również miałem przygodę z kartą graficzną MSI (HD7970) i zgodnie z procedurą reklamacyjną odesłałem ją do serwisu sklepu Esc.pl skąd powędrowała do "serwisu zewnętrznego". Za kilka dni minie miesiąc od kiedy karta zmieniła status na "w serwisie zewnętrznym", ja zaś nie chcąc wydawać pieniędzy na zamiennik (a drugiej karty niestety posiadam) mam związane ręce. W związku z tym napisałem do serwisu Esc.pl, w celu dowiedzenia się czegokolwiek na temat terminu odesłania karty z powrotem do mnie. Odpisano mi, że serwis MSI czeka na podzespół niezbędny do przeprowadzenia naprawy i całość może potrwać jeszcze X czasu. Natomiast w temacie, kilka postów wyżej wyraźnie napisano, że serwis wymienia niesprawne karty na inne modele. Czy każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie i faktycznie część kart jest naprawiana a inne wymieniane? Czy zostałem zwyczajnie zbyty przez pracownika sklepu, który musiał się ustosunkować do zadanego pytania, jaka jest prawda? Dzięki za odpowiedź! Cytuj Link to post Share on other sites
ELLIOTT 12 Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Dla mnie to śmiech na sali jakie walki robią serwisy w naszym kraju.. Dlaczego niemiec nie musi czekać tyle czasu na naprawę? Serwis MSI bieda klepie, że od ręki nie mogą wymienić co jest uszkodzone? Nawet części z chin najdłuższą drogą płyną 14dni.. ! Jeszcze te zdjęcie fachowców serwisu jak potrafią spartaczyć robotę.. Od razu z tym poszedłbym do sądu! Do tego jeszcze podeszłoby kilka paragrafów.. Np. Jak mówi MSI, że wymieniają niesprawny produkt na drugi sprawny. To może należałoby wymienić na nowy egzemplarz! A nie wciskać kogoś pewnie uszkodzone sztuki a nóż może uda się.. Zapytam się gdzie jest kontrola jakości serwisu??? Cytuj Link to post Share on other sites
MSI Team 50 Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 Dla mnie to śmiech na sali jakie walki robią serwisy w naszym kraju.. Dlaczego niemiec nie musi czekać tyle czasu na naprawę? Serwis MSI bieda klepie, że od ręki nie mogą wymienić co jest uszkodzone? Nawet części z chin najdłuższą drogą płyną 14dni.. ! Jeszcze te zdjęcie fachowców serwisu jak potrafią spartaczyć robotę.. Od razu z tym poszedłbym do sądu! Do tego jeszcze podeszłoby kilka paragrafów.. Np. Jak mówi MSI, że wymieniają niesprawny produkt na drugi sprawny. To może należałoby wymienić na nowy egzemplarz! A nie wciskać kogoś pewnie uszkodzone sztuki a nóż może uda się.. Zapytam się gdzie jest kontrola jakości serwisu??? Płyty główne i karty graficzne naprawiane są w Chinach.Naprawione komponenty następnie wymieniane są w Polsce w tzw. procesie SWAPu w zamian za uszkodzone.Kontrola jakość także znajduje się w Chinach. W MSI DE także prowadzony jest proces SWAP. Cytuj Link to post Share on other sites
szef_rolet 2 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Płyty główne i karty graficzne naprawiane są w Chinach.Naprawione komponenty następnie wymieniane są w Polsce w tzw. procesie SWAPu w zamian za uszkodzone.Kontrola jakość także znajduje się w Chinach. W MSI DE także prowadzony jest proces SWAP. Wprost cudnie, ale wciąż nie rozwiązuje to mojego problemu. Ponieważ tydzień-półtora od realizacji gwarancji (jak poinformowano mnie w korespondencji), minął już dawno temu, a do mnie wciąż nikt nie raczył się odezwać w tej sprawie. Zwyczajnie zostałem zbyty. Czy naprawdę u nas w Polsce trzeba być upierdliwym i niegrzecznym klientem, żeby być traktowanym poważnie i z szacunkiem? Ja jestem cierpliwy, ale moja cierpliwość też ma pewne granice. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Poczytaj, mam ten sam problem http://forum.benchmark.pl/topic/72506-karta-graficzna-msi-kupiona-w-agito-i-ciągłe-problemy/page-2 Cytuj Link to post Share on other sites
pudel 10 Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 (edytowane) Płyty główne i karty graficzne naprawiane są w Chinach.Naprawione komponenty następnie wymieniane są w Polsce w tzw. procesie SWAPu w zamian za uszkodzone.Kontrola jakość także znajduje się w Chinach. W MSI DE także prowadzony jest proces SWAP. Przykro stwierdzić ale poszybowaliście z jakością na dół, zbyt często trafiają się nowe karty z wadą, wymienianie nowych kart na zdezelewone serwisowe, potraktowane często bardzo niedbale i często niesprawne jest bezczelne i nie na miejscu. Całe szczęście istnieje możliwość reklamacji za niezgodność towaru z umową i tu karta musi być wymieniona na nową bądz naprawiona.Dlaczego w waszych produktach brak jest karty gwarancyjnej?, to że zawsze wymienieliście na karty serwisowe jet nieprawdą, wymienialiście również na nowe, jak widać głowny oddział zaczął oszczedzać i już tak pięknie nie jest, wstyd MSI. Byłem waszy stałym klientem, pare dni temu drugi raz trafiłem kartę wadliwą od nowości i nie zamierzam przyjmować w zamian serwisowanego w chinach badziewia, jak i nie zamierzam więcej kupować waszych produktów. Edytowane 19 Marca 2013 przez pudel Cytuj Link to post Share on other sites
jareeecki 60 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Tez oddalem karte, zobaczymy czy naprawia czy dadza nowa. Chodzi ze przy 61 na msi 7870 hawk wywala czarny ekran i wraca do gry i znow to samo. Zaluje ze kupilem ta karte same probkemy glosna i niby takie sy Super chlodzenie aa przy tylu co podalem wywala czarny ekran. Albo naprawia albo dadza nowa albo hajs bo to sa zarty. Wole juz saphhira kupic. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.