malinas 4 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Witam. Mam problem z naprawą komputera który kupiłem rok temu za nie małą kasę. Problem polega na tym ze padła płyta główna. Wcześniej 2 razy padł dysk SSD. Ponieważ uszkodzenie płyty blokowało zasilacz postanowiłem wysłać cały komputer do serwisu, składałem go samodzielnie więc zapłaciłem za wysyłkę, odesłanie oraz za diagnostykę. Serwis potwierdził ze padła płyta główna i odesłał ja do serwisu zewnętrznego. Naprawa trwała prawie miesiąc. Po kilku telefonach ponaglających na co serwis reagował by nie ponaglać ponieważ to nic nie przyspieszy odesłano DHLem komputer. Niestety okazało się ze DHL potraktował przesyłkę siłowo wskutek czego wygięciu uległo chłodzenie procesora, wyrwana została karta graficzna z gniazda , złamany uchwyt oraz przesunięciu uległo chłodzenie na karcie graficznej. Chłodzenie karty MSI Geforce GTX 570 Twin Frozr oraz chłodzenie procesora są masywne i przy uderzeniu wygięły się pod swoją masą. Oczywiście karta przestała działać. Po wielu telefonach do dhl oraz serwisu karta graficzna została odesłana (resztę naprawiłem samodzielnie by nie niszczyć bardziej kompa. Niestety minęło już ponad 3 tygodnie i karta znajduje się w serwisie zewnętrznym na naprawie gwarancyjnej. Dlatego mam pytanie czy ten komputer jest serwisowany właściwie?, czy uszkodzona mechanicznie karta przez dhl powinna być reklamowana gwarancyjnie czy też wymieniona na koszt kuriera? No i czy naprawa komputera prawie 2 miesiące jest normalnym czasem w jaki serwisy reklamują sprzęt czy też to celowe działanie by kupować nowe części aby można było używać komputera? Pozdrawiam Malinas Cytuj Link to post Share on other sites
piotrek8x 58 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Powinieneś był sprawdzić paczkę w obecności kuriera. Spisalibyście protokół, teraz to już raczej "po ptakach". Serwis karty raczej nie uwzględnia uszkodzeń mechanicznych, więc zapewne musisz szykować się na zakup nowej karty. Na następny raz pamiętaj aby otworzyć paczkę jeszcze przy kurierze. Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera DHL i odesłany do serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
piotrek8x 58 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 A no to nie masz się czym przejmować raczej Pewnie naprawa będzie na koszt DHL. Cytuj Link to post Share on other sites
malinas 4 Napisano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2012 Nie wygląda to na naprawę na koszt dhl, na stronie serwisu pisze ze to naprawa gwarancyjna i trwa juz następne 3 tygodnie.A przejmować jest sie czym bo naprawa trwa juz prawie 2 miesiace a wartosc komputera nie rośnie lecz maleje. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.