Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Siema Mam problem z karta graficzna 660ti po odpaleniu komputera wyskakuje mi red srceen i nic poza restartem komputera nie pomaga. Nie wiem czym jest to spowodowane ale mysle nad oddaniem karty na gwarancje ;/ Czy da sie to jakos samemu naprawic ? Cytuj Link to post Share on other sites
Richter 14 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Oddaj póki jest gwarancja. Cytuj Link to post Share on other sites
ken26 64 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 stery najnowsze ? generalnie to najlepiej oddaj na gware możesz podać konfig kompa , w szczególności marke i model zasilacza ? Cytuj Link to post Share on other sites
Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Najnowsze 306.02 (ze starszymi bylo to samo) Zasilacz XFX core 550w Mobo : asrock p67 pro3 tak ogolem konfig mam ok bo forumowicze mi pomagali za co dziekuje chodzi tylko o ta nieszczesna karte ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
GrUbEn95 10 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Jeśli to nie jest wina sterów to już nie wiem co mam myśleć o tym. Jedyne sensowne wyjście to oddanie karty na gwarancję i wybranie GPU innego producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 b) serwis ekspresowy (zgłoszenie 3-dniowe) Towar ze stwierdzoną wadą fabryczna można zwrócić w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty jego otrzymania. Towar zostanie wymieniony na nowy. c) zwrot towaru (zwrot 10-dniowy) Osoby fizyczne, jeśli dokonały zakupu na odległość, mają możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. d) reklamacja towaru Otwiera formularz składania reklamacji. Reklamacje należy składać w przypadku - niezgodności otrzymanego towaru z zamawianym - stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych otrzymanego towaru. Pod jaka reklamacje podchodzi ta usterka?? ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Wooojciech1983 854 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) Czy masz monitor Samsunga? Uzytkownicy 680 ktorzy korzystali z monitorow Samsunga mieli podobny problem. Okazalo sie ze to wina softu Samsunga 'Magictune' ktory mial optymalizowac wyswietlanie na monitorze. Zerknij tu http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1550144&mpage=1&print=true Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez Wooojciech1983 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) Jeśli nie minęły 3 dni to pierwsza opcja, a jeśli minęło więcej niż 3 dni od zakupu to trzecia - reklamacja. Zwrot 10 dniowy obowiązuje tylko w przypadku zakupów na odległość i można z niego skorzystać jeśli towar nie był używany (nie wyjęty z pudełka). Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez currahee Cytuj Link to post Share on other sites
Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) Posiada monitor dell u2312hm wlasnie odinstalowalem soft do tego monitora pod inna nazwa, trzeba probowac... b) serwis ekspresowy (zgłoszenie 3-dniowe) Towar ze stwierdzoną wadą fabryczna można zwrócić w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty jego otrzymania. Towar zostanie wymieniony na nowy. Nawet jesli wybiore ten podpunkt to towar zostanie wymieniony na Evga? ktos kiedys odsylal na to zgloszenie 3 dniowe? Naszczescie moge skorzystac z 1 opcji uff ;p Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez Kleczkovsky Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Produkt zostanie wymieniony na tak jaki kupiłeś, to chyba oczywiste. Cytuj Link to post Share on other sites
Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Czyli znow bedzie problem boze... Druga sztuka evgi nic mi nie da... Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Jak to nic Ci nie da na 99.9 % karta jest uwalona , wybrałeś evga no to Ci nie dadzą innej firmy bo to zepstuta Cytuj Link to post Share on other sites
Kleczkovsky 3 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Czyli jest jeszcze szansa ze przysla mi dzialajaca nie wyrzucajaca RSOD ? Oby to nie byla wada wszystkich modeli od evgi... ;p Cytuj Link to post Share on other sites
gitgosc 31 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 To tak samo jakbyś mówił tu o samochodzie. Kupiłeś samochód a nie skapłeś sie że nie ma on jednego tylnego koła i twierdisz że pewnie każdy model słynnego np. Ferrari nie ma tylego koła -.- .... wyluzuj. Oddaj na gware, jeśli to będzie usterka fabryczna karty to Ci ją wymienią na nową (niezepsutą -.-) i po krzyku. Cytuj Link to post Share on other sites
Adriano6293 4 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Dokladnie, EVGA to pozadna firma wiec to raczej oczywiste ze wszystkie GTX-y 660Ti nie beda uwalone inaczej juz by chuczalo w internecie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.