Skocz do zawartości

Problem z procesorem zakupionym od użytkownika forum


Recommended Posts

Witam,

 

Nie bronie nikogo... i nie wykluczam uszkodzenia procka, ale stawiam na płytę. Dlaczego? Spotkało mnie to samo tylko z i7920 i Asusem Rampage. Start... kręcą się wentyle... dioda CPU... najpierw puściłem płytę na gwarancji do serwisu... wraca płyta... opis ... uszkodzona bios... wkładam procka... wszystko działa... w tym roku podobnie z FX8120 i znowu asusem... po dwóch tygodniach... ta sama historia... działał... coś tam przekładałem... start ... dioda CPU... wentyle chodzą.... reklamacja płyty... wymiana kosci biosu... wszystko działa... Dlatego jeszcze raz przyjrzał bym sie płycie...

 

Pozdro

Edytowane przez szemhazej
Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Nie bronie nikogo... i nie wykluczam uszkodzenia procka, ale stawiam na płytę. Dlaczego? Spotkało mnie to samo tylko z i7920 i Asusem Rampage. Start... kręcą się wentyle... dioda CPU... najpierw puściłem płytę na gwarancji do serwisu... wraca płyta... opis ... uszkodzona bios... wkładam procka... wszystko działa... w tym roku podobnie z FX8120 i znowu asusem... po dwóch tygodniach... ta sama historia... działał... coś tam przekładałem... start ... dioda CPU... wentyle chodzą.... reklamacja płyty... wymiana kosci biosu... wszystko działa... Dlatego jeszcze raz przyjrzał bym sie płycie...

 

Pozdro

 

mówie to od początku ale nikt nie słucha tylko oskarża.
Link to post
Share on other sites

No a jak ma zagwarantowac zwrot jak tego procesora na oczy nie widzial?

 

Musi go sprawdzic i rozpatrzyc roszczenie kupujacego...

 

Właśnie musze go sprawdzić jak juz pisałem dodatkowo idę na ręke jak będzie sprawny oddaje 100% kasy ja nie to 50% kasy aby było sprawiedliwie.
Link to post
Share on other sites

Dla zainteresowanych:

http://i47.tinypic.com/15qyzk2.jpg

Dopytałem będąc dziś u nich i procesor po zamontowaniu w innej płycie głównej dawał dokładnie te same objawy co u mnie.

@viacom

Ja nie wiem czy Ty rozumiesz, ale Ty nikomu nie idziesz na rękę. Kupujący (czyli Ja) ma dostać produkt za jaki zapłacił (w tym wypadku sprawny) i niestety kującego nie obchodzi dlaczego produkt nie zgadza się z opisem - ważne, że się nie zgadza (nie chce tu zaczynać kłótni o to kto co zepsuł, po prostu wyjaśniam o co chodzi).

Link to post
Share on other sites

???

A protokół testu?bo to jest kwitek o wynikach(ja musiałem pisać Protokoły na 1,5 Strony jak pomagałem znajomemu)

 

Nadal nie dostałem zdjęcia proca.

 

Edit:pół strony(a nie pótorej)

Edytowane przez tarrok111
Link to post
Share on other sites

Co to za serwis?

 

Ja bym sie pod czyms takim nie podpisal nawet...

 

Masa byków dodatkowo kłamstwo kupującego pisał że sprawdzili mu procka 24 sierpnia a na kartce jest napisane termin realizacji 20 sierpień. Ponadto nie napisali iż sprawdzili procesor na innej płycie głównej. Bez kometarza,,,
Link to post
Share on other sites

No i morał tej bajki jest krótki i dobrze każdemu znany. Dlatego ja na każdej aukcji / sprzedaży zaznaczam by kupujący pojawił się na miejscu i sprawdził sprzęt w akcji ;P bo obie strony mogą być równie winne - sprzedawca mógł trefny towar sprzedać lub kupujący coś zepsół... lub kurier/poczta poczęstowała paczke serią niepozytywnych wibracji - dlatego jest ubezpieczenie za grosze!

Link to post
Share on other sites

@Viacom Dlatego u znajonego w serwisie pisałem w raporcie z testów

 

-Co

-Jak

-Kiedy

-W jaki sposób

-na czym

 

A raport miał pół strony

 

Wczoraj kubas zgodził się na wysłanie procka w celu sprawdzenia go na płycie na której działał, zobaczymy czy dotrzyma obietnicy. W ogóle już widze jak ten serwis spr procka.. Edytowane przez viacom
Link to post
Share on other sites

@viacom

Numer jest, możesz zadzwonić i zapytać kiedy procesor i płyta były gotowe do odbioru. Oczywiste, że sprawdzali procesor na innej płycie głównej. Ja obietnicy dotrzymam, bo czemu nie miałbym? Ja z umów się wywiązuje, procesor byłby już bardzo dawno u Ciebie ale upierałeś się, że to wina płyty głównej i żebym sprawdził na innej płycie głównej.

@tarrok111

Miały być wyniki ekspertyzy, jak dla mnie to są wyniki. Zdjęcia nie ma bo procesor już zapakowany od wczoraj (zresztą nadal pytam co te zdjęcia miałyby pokazać?). Cały raport dostaniesz jutro (pójdę i poproszę o wypisanie wszystkiego jak dokładnie było robione, po kolei).

Edytowane przez kubas246
Link to post
Share on other sites

Na poczcie raczej nic byście nie ugrali, procesor był dobrze opakowany i nie ma żadnych delikatnych zewnętrznych elementów, które mogłyby doznać urazu mechanicznego ;) A ten serwis to śmiech na sali :D

 

Byłem na poczcie to pani szyderczo odpowiedziała że jest 7 dni na reklamacje. Kubas dziś wyśle procka do mnie a ja go wyśle mojemu zaufanemu informatykowi który sprawdzi procka jak trzeba i na płycie na której działał. Będe was informował.
Link to post
Share on other sites

"Procesor nie zalacza plyty glownej" LULZ!!! ^^

 

"konunikat postu. zalacza jedynie wiatraki"

 

DAFAQ??? Co to za serwis? On ma być najlepszy w mieście? Chyba kpisz człowieku.

 

@kubas:

 

TAK CIĘŻKO CI SPRAWDZIĆ CPU NA INNEJ PŁYCIE? Sprzedawca udowodnił ci, że CPU działał przed wysyłką.

Edytowane przez Anoizmrox
Link to post
Share on other sites

kilka lat temu miałem podobny przypadek z kartą graficzną radeon 2400 - chyba asusa, lub palita.

Problem był konflikt sprzetowy z płytą.starszy radeon działał ten nie. U znajomego karta pracowała poprawnie.

Niestety wszystko polega na dogadaniu sie kupujacego oraz sprzedajacego.

Niestety 2 x poniosłem koszt wysyłki. Po wszystkim wystawiliśmy sobie pozytywne komentarze i po sprawie.

Tutaj widzę że bardzo ale to bardzo chłopcy przekombinowali (niepotrzebne dodatkowe koszty).

Poza tym unikam zakupów używanego sprzętu komputerowego na allegro. Jeśli muszę to staram się kupić w okolicy z odbiorem osobistym. Sprawdzenie na miejscu - wtedy mam pewność że sprzedawca nie kombinuje. Niestety łatwo teraz naciąc sie zwłaszcza na karty z artefaktami.

Powodzenia w wyjaśnianiu.

Link to post
Share on other sites

@bercik9999

No zapłaciłem za wysyłkę.

@Anoizmrox

Po pierwsze to nie krzycz. Po drugie to skąd mam wziąć inną płytę? Kupię a okaże się, że proc jednak niesprawny i co wtedy? Dlatego dałem do serwisu. Po trzecie jeśli przed wysyłką działał ale po dotarciu do mnie był niesprawny to niestety nadal nie jest to moja wina, bo nie otrzymałem sprzętu za jaki zapłaciłem. Serwis dobry, problemem może być to, że ekspertyzę pisała inna osoba niż sprawdzała procesor i płytę (tamtego Pana który sprawdzał nie było i rozmawiali przez telefon po czym zostało wypisane coś takiego).

@viacom

Raczej wątpię aby coś zepsuli bo leniwi mogą być (stąd pewnie długie oczekiwanie na sprawdzenie procesora i płyty) ale debilami raczej nie są. Jeśli procesor okaże się sprawny to oczywiście przepraszam za cały kłopot jak i temat (oraz pójdę do tych baranów i zażądam zwrotu pieniędzy).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...