szemhazej 11 Napisano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, Nie bronie nikogo... i nie wykluczam uszkodzenia procka, ale stawiam na płytę. Dlaczego? Spotkało mnie to samo tylko z i7920 i Asusem Rampage. Start... kręcą się wentyle... dioda CPU... najpierw puściłem płytę na gwarancji do serwisu... wraca płyta... opis ... uszkodzona bios... wkładam procka... wszystko działa... w tym roku podobnie z FX8120 i znowu asusem... po dwóch tygodniach... ta sama historia... działał... coś tam przekładałem... start ... dioda CPU... wentyle chodzą.... reklamacja płyty... wymiana kosci biosu... wszystko działa... Dlatego jeszcze raz przyjrzał bym sie płycie... Pozdro Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez szemhazej Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2012 Witam, Nie bronie nikogo... i nie wykluczam uszkodzenia procka, ale stawiam na płytę. Dlaczego? Spotkało mnie to samo tylko z i7920 i Asusem Rampage. Start... kręcą się wentyle... dioda CPU... najpierw puściłem płytę na gwarancji do serwisu... wraca płyta... opis ... uszkodzona bios... wkładam procka... wszystko działa... w tym roku podobnie z FX8120 i znowu asusem... po dwóch tygodniach... ta sama historia... działał... coś tam przekładałem... start ... dioda CPU... wentyle chodzą.... reklamacja płyty... wymiana kosci biosu... wszystko działa... Dlatego jeszcze raz przyjrzał bym sie płycie... Pozdro mówie to od początku ale nikt nie słucha tylko oskarża. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3535 Napisano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2012 Każe sobie odsyłać sprzęt bez gwarancji zwrotu gotówki No a jak ma zagwarantowac zwrot jak tego procesora na oczy nie widzial? Musi go sprawdzic i rozpatrzyc roszczenie kupujacego... Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2012 No a jak ma zagwarantowac zwrot jak tego procesora na oczy nie widzial? Musi go sprawdzic i rozpatrzyc roszczenie kupujacego... Właśnie musze go sprawdzić jak juz pisałem dodatkowo idę na ręke jak będzie sprawny oddaje 100% kasy ja nie to 50% kasy aby było sprawiedliwie. Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Dla zainteresowanych: http://i47.tinypic.com/15qyzk2.jpg Dopytałem będąc dziś u nich i procesor po zamontowaniu w innej płycie głównej dawał dokładnie te same objawy co u mnie. @viacom Ja nie wiem czy Ty rozumiesz, ale Ty nikomu nie idziesz na rękę. Kupujący (czyli Ja) ma dostać produkt za jaki zapłacił (w tym wypadku sprawny) i niestety kującego nie obchodzi dlaczego produkt nie zgadza się z opisem - ważne, że się nie zgadza (nie chce tu zaczynać kłótni o to kto co zepsuł, po prostu wyjaśniam o co chodzi). Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3535 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Co to za serwis? Ja bym sie pod czyms takim nie podpisal nawet... 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) ??? A protokół testu?bo to jest kwitek o wynikach(ja musiałem pisać Protokoły na 1,5 Strony jak pomagałem znajomemu) Nadal nie dostałem zdjęcia proca. Edit:pół strony(a nie pótorej) Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez tarrok111 Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Co to za serwis? Ja bym sie pod czyms takim nie podpisal nawet... Masa byków dodatkowo kłamstwo kupującego pisał że sprawdzili mu procka 24 sierpnia a na kartce jest napisane termin realizacji 20 sierpień. Ponadto nie napisali iż sprawdzili procesor na innej płycie głównej. Bez kometarza,,, Cytuj Link to post Share on other sites
bercik9999 24 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 No i morał tej bajki jest krótki i dobrze każdemu znany. Dlatego ja na każdej aukcji / sprzedaży zaznaczam by kupujący pojawił się na miejscu i sprawdził sprzęt w akcji ;P bo obie strony mogą być równie winne - sprzedawca mógł trefny towar sprzedać lub kupujący coś zepsół... lub kurier/poczta poczęstowała paczke serią niepozytywnych wibracji - dlatego jest ubezpieczenie za grosze! Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 @Viacom Dlatego u znajonego w serwisie pisałem w raporcie z testów -Co -Jak -Kiedy -W jaki sposób -na czym A raport miał pół strony Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) @Viacom Dlatego u znajonego w serwisie pisałem w raporcie z testów -Co -Jak -Kiedy -W jaki sposób -na czym A raport miał pół strony Wczoraj kubas zgodził się na wysłanie procka w celu sprawdzenia go na płycie na której działał, zobaczymy czy dotrzyma obietnicy. W ogóle już widze jak ten serwis spr procka.. Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez viacom Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) @viacom Numer jest, możesz zadzwonić i zapytać kiedy procesor i płyta były gotowe do odbioru. Oczywiste, że sprawdzali procesor na innej płycie głównej. Ja obietnicy dotrzymam, bo czemu nie miałbym? Ja z umów się wywiązuje, procesor byłby już bardzo dawno u Ciebie ale upierałeś się, że to wina płyty głównej i żebym sprawdził na innej płycie głównej. @tarrok111 Miały być wyniki ekspertyzy, jak dla mnie to są wyniki. Zdjęcia nie ma bo procesor już zapakowany od wczoraj (zresztą nadal pytam co te zdjęcia miałyby pokazać?). Cały raport dostaniesz jutro (pójdę i poproszę o wypisanie wszystkiego jak dokładnie było robione, po kolei). Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez kubas246 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3535 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Cały raport dostaniesz jutro Jaki raport? Ja bym ta ekspertyza tylka sobie nie podtarl, co Ty za specy sobie wynalazles. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) @GreQonE Takich jakich mam w mieście. Takie mi dali wyniki ekspertyzy. W serwisie nie robię to nie wiem jak to ma wyglądać. Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez kubas246 Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Na poczcie raczej nic byście nie ugrali, procesor był dobrze opakowany i nie ma żadnych delikatnych zewnętrznych elementów, które mogłyby doznać urazu mechanicznego A ten serwis to śmiech na sali Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Na poczcie raczej nic byście nie ugrali, procesor był dobrze opakowany i nie ma żadnych delikatnych zewnętrznych elementów, które mogłyby doznać urazu mechanicznego A ten serwis to śmiech na sali Byłem na poczcie to pani szyderczo odpowiedziała że jest 7 dni na reklamacje. Kubas dziś wyśle procka do mnie a ja go wyśle mojemu zaufanemu informatykowi który sprawdzi procka jak trzeba i na płycie na której działał. Będe was informował. Cytuj Link to post Share on other sites
bercik9999 24 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Tak samo ja moge wykonać ekspertyze heheh... jako technik-informatyk Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) powiedz ze jeszcze za ta smieszna ekspertyze zaplaciles bedzie beka jak sie naprawde okaze sprawny jak pisze viacom Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez tommyt1983 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3535 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Jak sie okaze sprawny to ja nie widze podstaw do reklamacji.. Cytuj Link to post Share on other sites
bercik9999 24 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 To kupujący powinien jeszcze ponieść koszty odsyłki ;P taka prawda Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) Jak sie okaże sprawny oddaje pełną kwote tak jak obiecałem. Ale coś czuje że będzie sprawny bo procesor ciężko zepsuć, chyba że spece coś pomieszali Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez viacom Cytuj Link to post Share on other sites
Anoizmrox 68 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 (edytowane) "Procesor nie zalacza plyty glownej" LULZ!!! "konunikat postu. zalacza jedynie wiatraki" DAFAQ??? Co to za serwis? On ma być najlepszy w mieście? Chyba kpisz człowieku. @kubas: TAK CIĘŻKO CI SPRAWDZIĆ CPU NA INNEJ PŁYCIE? Sprzedawca udowodnił ci, że CPU działał przed wysyłką. Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez Anoizmrox Cytuj Link to post Share on other sites
marko.s 39 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 kilka lat temu miałem podobny przypadek z kartą graficzną radeon 2400 - chyba asusa, lub palita. Problem był konflikt sprzetowy z płytą.starszy radeon działał ten nie. U znajomego karta pracowała poprawnie. Niestety wszystko polega na dogadaniu sie kupujacego oraz sprzedajacego. Niestety 2 x poniosłem koszt wysyłki. Po wszystkim wystawiliśmy sobie pozytywne komentarze i po sprawie. Tutaj widzę że bardzo ale to bardzo chłopcy przekombinowali (niepotrzebne dodatkowe koszty). Poza tym unikam zakupów używanego sprzętu komputerowego na allegro. Jeśli muszę to staram się kupić w okolicy z odbiorem osobistym. Sprawdzenie na miejscu - wtedy mam pewność że sprzedawca nie kombinuje. Niestety łatwo teraz naciąc sie zwłaszcza na karty z artefaktami. Powodzenia w wyjaśnianiu. Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 @bercik9999 No zapłaciłem za wysyłkę. @Anoizmrox Po pierwsze to nie krzycz. Po drugie to skąd mam wziąć inną płytę? Kupię a okaże się, że proc jednak niesprawny i co wtedy? Dlatego dałem do serwisu. Po trzecie jeśli przed wysyłką działał ale po dotarciu do mnie był niesprawny to niestety nadal nie jest to moja wina, bo nie otrzymałem sprzętu za jaki zapłaciłem. Serwis dobry, problemem może być to, że ekspertyzę pisała inna osoba niż sprawdzała procesor i płytę (tamtego Pana który sprawdzał nie było i rozmawiali przez telefon po czym zostało wypisane coś takiego). @viacom Raczej wątpię aby coś zepsuli bo leniwi mogą być (stąd pewnie długie oczekiwanie na sprawdzenie procesora i płyty) ale debilami raczej nie są. Jeśli procesor okaże się sprawny to oczywiście przepraszam za cały kłopot jak i temat (oraz pójdę do tych baranów i zażądam zwrotu pieniędzy). Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3535 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Serwis dobry ekspertyzę pisała inna osoba niż sprawdzała procesor Tego nie mozna w jednym zdaniu umiescic... 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.