Ravier 0 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Na początku chciałbym o przeniesienie do odpowiedniego działu, jeżeli ten jest nieodpowiedni. Sprawa dotyczy software, kupiłem i zainstalowałem grę Metro2033 po instalacji uruchamiając grę wystąpił błąd: Bla bla, nie znaleziono PhysXLoader.dll bla bla. Problem w tym, że mam kartę Radeon 6650M. Próbowałem poszukać czegoś o radeon_physx w google, ale w rezultacie otrzymałem coś tam o crossfire, sli itp. Można od tak po prostu zainstalować PhysX na sprzęcie z kartą Radeon? Jeżeli to pomoże, to dodam że mam jeszcze w nim Intel Graphic HD 3000 ale z tego co wiem nie jest ona przeznaczona do gier. @edit: Gra działa na PC, ale z kartą NVIDIA. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez Ravier Cytuj Link to post Share on other sites
BluMan 129 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 ta można tego srajsixa zainstalować ale cały czas będzie on obliczał fizykę na CPU ale mniejsza z tym na 6650M chcesz aby metro działało ? Cytuj Link to post Share on other sites
Ravier 0 Napisano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez Ravier Cytuj Link to post Share on other sites
Toushiro 17 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Po prostu ściągnij i zainstaluj nvidia physx i powinno pójść, miałem to samo też chyba przy metro. Cytuj Link to post Share on other sites
damianox89 322 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 na 6650M Metro 2033 bedzie chodzic na low detalach, porownanie GTXa 580 do 6650M to jak by Ferrari Enzo postawić na rowni z Fiatem 126p i scigać sie na 1/4 mili... Cytuj Link to post Share on other sites
chudyzam 105 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Wystarczy zainstalować Physx i śmiga na radku ale przy Twojej karcie fajerwerków bym się nie spodziewał Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów. Ten radek jest ok. 10-15% słabszy niż GT540m i niewiele lepszy od intelowskiej integry HD4000. Do desktopowego GTX580 nawet nie ma co porównywać. Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 @up a czy ten Radek nie ma przypadkiem wydajności podobnej do HD3870?? Cytuj Link to post Share on other sites
krychu2007 26 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Proszę bardzo Fiat 126p kontra ferrari. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez krychu2007 Cytuj Link to post Share on other sites
Toushiro 17 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 ale ten fiat jest po sporym oc xD Cytuj Link to post Share on other sites
krychu2007 26 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 hahah Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 @up a czy ten Radek nie ma przypadkiem wydajności podobnej do HD3870?? Raczej nie. HD3870 jest ok. 50% wydajniejszy. AMD nakombinowało z tymi numerkami i na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to dość przyzwoite GPU ale niestety to tylko low-end. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) @up dzięki(łap plusa ) Do autora: PhysXLoader.dll jest w każdej paczce PhysX Software pack Na tym Radku odpuścił bym sobie Metro 2033(3870 low 720p=12~20FPS) Phys X na kartach Radeon Mobile jest wykonywana przez procesor(i7 3930K się dławi a proc z laptopa porostu nie da rady) Ps: autor pewnie ma laptopa(Mobilne GPU ) edit: PhysX software pack Można pobrać stąd( http://www.nvidia.pl/object/physx-9.12.0613-driver-pl.html ) Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez tarrok111 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów.Eh tylko , że ta gtx460'tka gniecie tego Radeona jak walec drogowy masło GTX460 to odpowiednik HD6850 (deskopowe). A ty porównałeś mobilną 6650 do gtx580( odpowiednik deskopowego HD6970) Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Rafcio1874 Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Phys X na kartach Radeon Mobile jest wykonywana przez procesor(i7 3930K się dławi a proc z laptopa porostu nie da rady) Physx na CPU został ograniczony to jednego wątku więc mobilny CPU będzie niewiele gorszy. Mobilne procki intela mają wydajność identyczną do ich desktopowych odpowiedników. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez saddam Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 @up kiedy oni(czyt.nVidia)zablokowali wielowątkowość??(w Batman AA jesze była) Cytuj Link to post Share on other sites
Ravier 0 Napisano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Grałem w Metro na laptopie i nie ma nawet porównania z PC... W czym leży problem? Taktowania zegarów podobne do GTX460, pamięć taka sama. DX 11, Shader 5.0 wszystko to jest w tym radku a na najniższych wymaganiach i DX9 dopiero da się grać... Sprawdzałem na kilku innych grach i też tak średnio z grami :<. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Ravier Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 To po prostu low endowa karta. Taka najczęściej trafia do pary z netbookowymi prockami. Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) @Ravier: Ilość,Typ, szybkość pamięci jest drugorzędna wartością dla wydajności kart graficznych. RAM odpowiada za: ilość tekstur,meschy oraz instrukcji dostępnych dla GPU(tym więcej RAMU tym większe(więcej) tekstur będzie obrabianych BEZ doczytywania z dysku) Pierwszorzędną wartością wydajności są:Procesory Obliczeniowe (Shadery),Jednostki teksturujące(TMU) oraz potoki renderujące (ROP). To one odpowiadają za przetworzenie Płaskich planów(stworzonych przez procesor z bibliotek obiektowych)na obraz trójwymiarowy. EDIT:coś się p******o i nie mogę ustawić w jednej linii więc proszę moderatora o poprawienie posta. E: poprawione Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Igoruss Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.