Skocz do zawartości

Recommended Posts

Na początku chciałbym o przeniesienie do odpowiedniego działu, jeżeli ten jest nieodpowiedni.

 

Sprawa dotyczy software, kupiłem i zainstalowałem grę Metro2033 po instalacji uruchamiając grę wystąpił błąd: Bla bla, nie znaleziono PhysXLoader.dll bla bla. Problem w tym, że mam kartę Radeon 6650M. Próbowałem poszukać czegoś o radeon_physx w google, ale w rezultacie otrzymałem coś tam o crossfire, sli itp.

 

Można od tak po prostu zainstalować PhysX na sprzęcie z kartą Radeon? Jeżeli to pomoże, to dodam że mam jeszcze w nim Intel Graphic HD 3000 ale z tego co wiem nie jest ona przeznaczona do gier.

 

 

 

@edit: Gra działa na PC, ale z kartą NVIDIA.

Edytowane przez Ravier
Link to post
Share on other sites

Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów.

Edytowane przez Ravier
Link to post
Share on other sites

Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów.

 

Ten radek jest ok. 10-15% słabszy niż GT540m i niewiele lepszy od intelowskiej integry HD4000. Do desktopowego GTX580 nawet nie ma co porównywać.

Link to post
Share on other sites

@up a czy ten Radek nie ma przypadkiem wydajności podobnej do HD3870??

 

Raczej nie. HD3870 jest ok. 50% wydajniejszy. AMD nakombinowało z tymi numerkami i na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to dość przyzwoite GPU ale niestety to tylko low-end.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@up dzięki(łap plusa :) )

 

Do autora: PhysXLoader.dll jest w każdej paczce PhysX Software pack

 

Na tym Radku odpuścił bym sobie Metro 2033(3870 low 720p=12~20FPS)

 

Phys X na kartach Radeon Mobile jest wykonywana przez procesor(i7 3930K się dławi a proc z laptopa porostu nie da rady)

 

Ps: autor pewnie ma laptopa(Mobilne GPU :) )

 

edit: PhysX software pack Można pobrać stąd( http://www.nvidia.pl/object/physx-9.12.0613-driver-pl.html )

Edytowane przez tarrok111
Link to post
Share on other sites

Tak, mam GTX 580 na PC i działa bardzo dobrze. Ten radeon jest chyba na równi z nim (te 512mb pamięci nie robi chyba dużej różnicy) także powinno działać. Po za tym miałem GTX 460 i Metro2033 działało na wysokich detalach. Zatem ta karta nie powinna mieć problemów.

Eh tylko , że ta gtx460'tka gniecie tego Radeona jak walec drogowy masło %-) GTX460 to odpowiednik HD6850 (deskopowe). A ty porównałeś mobilną 6650 do gtx580( odpowiednik deskopowego HD6970) %-) Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites

Phys X na kartach Radeon Mobile jest wykonywana przez procesor(i7 3930K się dławi a proc z laptopa porostu nie da rady)

 

Physx na CPU został ograniczony to jednego wątku więc mobilny CPU będzie niewiele gorszy. Mobilne procki intela mają wydajność identyczną do ich desktopowych odpowiedników.

Edytowane przez saddam
Link to post
Share on other sites

Grałem w Metro na laptopie i nie ma nawet porównania z PC... W czym leży problem? Taktowania zegarów podobne do GTX460, pamięć taka sama. DX 11, Shader 5.0 wszystko to jest w tym radku a na najniższych wymaganiach i DX9 dopiero da się grać...

 

Sprawdzałem na kilku innych grach i też tak średnio z grami :<.

Edytowane przez Ravier
Link to post
Share on other sites

@Ravier:

Ilość,Typ, szybkość pamięci jest drugorzędna wartością dla wydajności kart graficznych.

RAM odpowiada za: ilość tekstur,meschy oraz instrukcji dostępnych dla GPU(tym więcej RAMU tym większe(więcej) tekstur będzie obrabianych BEZ doczytywania z dysku)

Pierwszorzędną wartością wydajności są:Procesory Obliczeniowe (Shadery),Jednostki teksturujące(TMU) oraz potoki renderujące (ROP). To one odpowiadają za

przetworzenie Płaskich planów(stworzonych przez procesor z bibliotek obiektowych)na obraz trójwymiarowy.

 

EDIT:coś się p******o i nie mogę ustawić w jednej linii więc proszę moderatora o poprawienie posta.

 

E: poprawione :)

Edytowane przez Igoruss
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...