KrJulian 0 Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Witam proszę o pomoc w momencie kiedy nakładam texsture na mapę z minecrafta to zamiast na karz dy klocek swoją texsture to sie rozciąga na całość. tu zobaczycie to dokładnie: http://www.youtube.com/watch?v=Atm7FVZWPps&feature=plcp z góry dzięki za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
GothamNeedsMe 6 Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Zdajesz sobie sprawe co chcesz osiągnąć? Chcesz texture dajmy na to o wielkosci nawet 500KB narzucić na każdy oddzielny klocek w grze? Nie to, że teren jest randomowy tak samo jak ilość sześcianów. Klockow jest więcej niż włosów na Twojej głowie. Rzecz, którą chcesz zrobić mogę porównać do dzielenia przez zero Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Musisz ustawić mapowanie UV ogólne dla materiału lub dla intywidualnych elementów. Skąd tekstura ma sama wiedzieć jak się rozłożyć na modelu? Polecam zapoznać się z podstawami teksturowania. Cytuj Link to post Share on other sites
KrJulian 0 Napisano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 (edytowane) chodzi o to że robie wszystko jak na poradniku a mi nie wychodzi tak jak innym. Gdzie mama błąd oto poradnik z którego korzystam mam cineme r12 po angielsku dlatego mapowanie UV mi niestety nic nie muwi. jeszcze raz prosze o pomoc Edytowane 17 Sierpnia 2012 przez KrJulian Cytuj Link to post Share on other sites
saddam 505 Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 No to uv mapping skoro to takie trudne do przetlumaczenia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.