Seadog 0 Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Nie-beta? Dla Win7 64-bit? Najnowsze - beta - (stan na 11.11.2009) są dla mnie nie do użytku. Przy każdym uruchomieniu komputera trzymam kciuki, bo czasem jest OK, a czasem włącza się efekt "echo" (reverb?) którego nie da się wyłączyć inaczej, jak przełaczając liczbę głośników. Wtedy sytuacja wraca do normy do czasu właczenia innej aplikacji korzystającej z dźwięku - wtedy efekt wraca. I tak w koło Macieju. W tej chwili używam najnowszych nie-beta sterowników do Visty i jest OK. I pytanie nieco z innej beczki: jak to jest, że sterowniki do grafiki można w Windows 7 uaktualnić bez restartu systemu, a do Xonara nie? Na Swaroga i Trygława, karta dźwiękowa - w odróżnieniu, dla normalnego nieserwerowego użytkownika, od graficznej - jest _urządzeniem peryferyjnym_, może jej w ogóle nie być! Bardzo się ucieszyłem, gdy m-żonka podarowała mi tego Xonara na urodziny, ale z każdym dniem bardziej żałuję, że nie był to jakiś Creative X-Fi Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 Od tego zaczniemy, że sterowniki do Xonara są dostępne dla systemu Windows 7 64bit, żadne beta. Nie wiem skąd takie głupoty wypisujesz? I nie widzę twojego problemu, bo sam używałem tych z Visty i było prawie ok, choć trza było patcha ściągnąć. Ściągnij wersje wersje 5.12.8.1773 http://support.asus.com/download/downlo ... uage=pl-pl Cytuj Link to post Share on other sites
Seadog 0 Napisano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2009 Od tego zacznijmy, że fakt, iż nie widzisz mojego problemu, o niczym nie świadczy. W zeszłym tygodniu jeszcze opis przy sterownikach (ten sam nr wersji!) twierdził, że jest to sterownik beta. Zresztą nomenklatura nie ma tu najmniejszego znaczenia, Gmail funkcjonował "w wersji beta" przez lata. Gdybyś czytał wypowiedź, do której się odnosisz, wiedziałbyś, że używam właśnie sterowników do Visty. Zatem twój post niczego nie wnosi, choć dziękuję za zainteresowanie. Nadal czekam na wypowiedź eksperta, najlepiej z firmy Asus. Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 14 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2009 Z tego co widzę to ASUS olewa to forum już od dłuższego czasu. Niemniej mam nadzieję że się w końcu doczekasz. Cytuj Link to post Share on other sites
TurboHydra 18 Napisano 14 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2009 Ja jak miałem pytanie do Asusa to napisałem na ich forum. Po godzinie było po problemie. Z tym, że jest po angielsku, ale mi to akurat różnicy nie zrobiło. EDIT: zdaje się, że uruchomili forum w wersji PL: http://vip.asus.com/forum/default.aspx?SLanguage=pl-pl EDIT2: ale i tak uważam, że lepiej pisać na globalnym, nie pl. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.